کد خبر 1384977
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
وزش باد شدید در پایتخت و مناطقی از کشور‌

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: طی امروز و فردا در استان سمنان، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی، پدیده وزش باد شدید در کنار رشد ابرهای همرفتی و احتمال رعد و برق دیده می‌شود.

به گزارش مشرق، صادق ضیائیان با اشاره به شرایط جوی غالب کشور طی روزهای آتی اظهار داشت: ما امروز و فردا وزش باد شدید را در کشور داریم که این مسئله در استان‌هایی نظیر تهران، البرز، قزوین، بخشهایی از همدان، مرکزی، کردستان و بخش‌هایی از استان زنجان دیده می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: طی امروز و فردا در استان سمنان، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز مسئله وزش باد شدید در کنار رشد ابرهای همرفتی و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال وقوع گرد و خاک در کشور گفت: وزش باد شدید در نقاط مستعد خیزش گرد و غبار همراه با این پدیده خواهد بود.

ضیائیان ضمن اشاره به اینکه ساعات این پدیده در چه زمانی پیش‌بینی می‌شود، تاکید کرد: شرایط برای تشدید این پدیده در ساعات بعد از ظهر و شب مهیاتر است.

این مقام مسئول در سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوا در روزهای پایانی هفته گفت: ما روز جمعه و شنبه انتظار بارش‌های محلی را در شمال شرق کشور به خصوص در شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان را خواهیم داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس