کد خبر 1382808
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
سلبریتی ها

یادمان نرفته که برخی سلبریتی ها همان زمان چه جنگ اعصابی به راه انداخته بودند و به اسم نگرانی برای مردم، چه فریاد های جانسوزی می کشیدند. می گفتند غربی ها فایزر می زنند و ما زرزر می کنیم(!)

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: یک سال قبل، آمار قربانیان روزانه کرونا در کشور، بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر در نوسان بود و سپس این رقم کابوس وار، تا ۷۰۹ در تابستان افزایش یافت. انباشته شدن بیمارستان ها از بیماران اورژانسی، صف های اعصاب خرد کن تزریق واکسن و کمیابی آن، سفر برخی ایرانیان به کشورهای دیگر برای واکسیناسیون، و رفتار لاشخور گونه رسانه های بیگانه از یادمان نرفته که امید را نشانه گرفته بودند و عنوان اصلی گزارش های شبانه روز شان، طعنه زنی درباره قتل عام کرونا در ایران بود.

یادمان نرفته که برخی سلبریتی ها همان زمان چه جنگ اعصابی به راه انداخته بودند و به اسم نگرانی برای مردم، چه فریاد های جانسوزی می کشیدند. می گفتند غربی ها فایزر می زنند و ما زرزر می کنیم(!)

در حالی که برای دارو و واکسن هم تحریم بودیم و ادعا می شد بدون برجام و FATF نمی شود واکسن وارد کرد، دولت رئیسی اولویت خود را جان مردم قرار داد و توانست ظرف یک سال، با تزریق قریب ۱۵۰ میلیون دور واکسن، تعطیلی آزار دهنده کسب و کار ها را متوقف کند. امروز هم -پس از دو سال و صد روز-  به مدد پروردگار اعلام شد تعداد فوتی های کرونا به صفر رسیده و این در حالی است که کرونا در بسیاری از کشورهای غربی، همچنان تلفات قابل توجهی می گیرد.

یک معیار آزمایش صداقت و شرافت رسانه ها یا سلبریتی های مذکور، این است که امروز، از آنها -ولو در حد چند خط خبر و توییت- ابراز خوشحالی و تبریک درباره موفقیت بزرگ دولت و ملت ایران ببینیم و گرنه حق داریم آنها را سربازان اجاره ای دشمن ملت ایران بدانیم؛

همان هایی که اکبر گنجی اصلاح طلب خارج نشین، درباره هویت شان نوشت:

«ما کارمندان دولت‌های راست افراطی، از طریق کروناهراسی، ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. ما کارمند رسمی ‌بخش پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، بوریس جانسون، نتانیاهو و سعودی هستیم.

وظیفه ما وحشت‌افکنی پیرامون شیوع کرونا در ایران است تا با فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم. گمان باطل نکنید که ما مخالف سیاسی، مدافع حقوق بشر، فمینیست و... هستیم.

ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدیدترین تحریم‌های تاریخ نتوانست با ایران انجام دهد، ما موظفیم با کروناهراسی انجام دهیم».

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ... IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    26 1
    سلبریتی هرروز منفورتر از دیروز
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      23 0
      هرروزم رسواترازدیروزن
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      7 0
      کی میتونی به مزدور بودنشون شک کنه!!!!؟؟؟؟؟ اینا به دنیا اومدن که خبیث و کثیف باشن تو یه پوسته خوش خط و خال...
    • سوخته IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      5 0
      جهنمی های آشکار
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      4 0
      سلبریتی ها متخصص زر زر به مردم ایران
  • محمد IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    7 0
    به سلامتی،اگه خدا بخواد ظاهراً کمکم شر این بیماری لعنتی داره کنده میشه.بابت تک تک عزیزانی که جونشون رو بابت این بیماری از دست دادن یقه اون بیشرف ( شیخ بنفش) رو باید گرفت چون عملا هیچ کاری برای حل مساله کرونا نکرد.
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    5 1
    ما که در خباثت آنها شک نداریم اما باید قبول کرد که اداره کشور ما نیز متوازن نیست . مثلاً موشک ساخته ایم که 11 کیلومتر بر ثانیه سرعت داشته واز جو زمین خارج می شود یا همین واکسن و یا حتی ساخت بعضی داروها و قطعات که در جهان انحصاری است ، چون خواسته ایم ولی چرا نخواسته ایم که خودرو خوب بسازیم یا اقتصادمان را سرو سامان بدهیم. مشکل مردم اینجاست. چرا اینجاها نمی توانیم ؟ من می دانم ، تعارض منافع . همین و بس.
    • IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      1 1
      شما اشتباه میدانی، اولا چون اختیار اونها دست من و تو دمدمی مزاج نیست و دست حکیم بزرگ امام خامنه ای هست ولی خودرو و اقتصاد دست دولت و خود مردم هست که هم برا نفع خودمون و تصمیم و رای اشتباه میدهیم به آدمهای اشتباه البته بالا بودن سطح توقع مان هم کم تاثیر نداره.. که اگر سطح زندگی امروز را با بیست یا چهل یهپنجاه سال پیش و یا حتی کشورهای هم سطح خودمان و در بعضی کشورهای داراتر از خودمان مقایسه کنیم میبینیم که وضعیتمان آن طور که تصور می‌کنیم بد نیست که البته باید بهتر هم باشه
    • US ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      1 0
      در پاسخ به کاربر21:03 - که پرسیدند چرا عدم توازن در کشور است و اشاره شد در حوزه نظامی پیشرفت های شگفت انگیزی داشته ایم و در حوزه هایی نظیر خودروسازی و اقتصاد وضعیت بد است - باید علت این عدم توازن را در افرادی جستجو کنیم که در این حوزه ها فعالیت میکردند. حوزه نظامی به دست سپاه و ارتش بوده که ازنیروهای انقلابی هستند و در مقابل خودروسازی و اقتصاد به دست اصلاح طلب های اختلاسگر و دزدو خائن بوده است. توجه کنید که از همان ابتدای انقلاب عده ایی نفوذی خائن به دولت های اصلاح طلب رخنه کردند و خرابکاری کرده اند و همچنان بقایای آنها منافقانه و پنهانی در هر فرصتی به کشور ضربه میزنند.
    • US ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      0 0
      خودرو سازی محصول مافیایی است که هویدای بهایی در این کشور ایجاد کرد. هنوز همان تفکر و همان مدیریت بر آن حاکم است که حاضر نشد حتی جای سیم کاپوت پیکان از سمت راست به سمت چپ ببرد! و زیر پای راننده بگذارد! چون در ماشینهای انگلیسی راننده سمت راست است و وقتی انگلیسی ها تکنولوژی تاریخ مصرف گذشته خود را به ایران دادند یادشان رفت و یا نخواستند سیم کاپوت را هم همراه راننده به سمت چپ منتقل کنند!
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      0 0
      پولطلا راه اصلی اقتصاد ایران است
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    4 1
    علی کریمی‌یکبار یک کودک کار را برای یک‌وعده شام به خانه اش نبرده است. با تیم‌دولتی پرسپولیس از‌پول مردم و سپس تیم‌دولتی تیم ملی معروف شده هزارتومان مالیات صیحی نداده. علی کریمی دزدی است که هزاران دلار مالیات به فقرا و مردم ایران بدهکار است
  • یاشاسین اردبیل IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    6 0
    مرده شور هر چه سلبریتی مزدور بی خاصیت وطنفروشو ببره. مفت خورهای پر ادعای تو خالی
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    3 0
    احسنت. فکر کنم وقت آن رسیده که ملت غیور ایران تکلیف اینها را روشن کنند. این ها باید ثابت کنند که ایرانی هستند. اگر به ایران وفادار نیستند نیستند طبق قانون آمریکا (که عاشقش هستند) رفتار کنید. اگر این طور نکنید مرد ایران میدانند که چه باید بکنند.
    • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      1 0
      آدم و انسان بودن خودشون را ثابت کنند ایرانی بودن پیش کششان
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    4 0
    داریم یقین پیدا می کنیم که بخشی از پروژه دشمن از طریق سلبریتی هاست و انگار که بعضیاشون افسران دشمن اند. باید رسیدگی بشه.
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    این ها هرگز ،بدون منفعت ویا زور برای کشور کاری نخواهند کرد!ودر عوض به پشیزی کشور را می فروشند!؟البته به هرحال نقش میکروب را خوب بازی می کنند ،ودر بلند مدت نقش واکسن برای کشور دارند.
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    6 0
    رییسی عزیززززززززززززم ممنونیم. فدایت شوم سیدعلی. درود بر ارواح مطهر شهدا به خصوص شهید فخری زاده.
  • علی آقائیان یسار IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    2 0
    من هیچ نمیدانم. ولی این را یقین میدانم مملکت ما مظلوم است مظلوم. این را میدانم این روزها تمام میشود و آید باز تمام میشود. ولی ایران بااقتدارو عظمت قدرتی بی بدیل تبدیل خواهد شد. چرا؟ چون به اسمش قسم خدا باماست. خداوند این مملکت را ازشرشیاطین محفوظ کرده ومیکند. وهمین طور آبروی بی آبروها خواهد رفت.
  • ماحسون(کورد ایلام) IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    6 0
    الهم صلی علی محمد آل محمد،خدایا شکرت
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      5 0
      خدا جون شکرت
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    5 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مذاکره‌ی فرسایشی برای کشور مضر است؛ آمریکا نمی‌خواهد مذاکره کند تا حرف حقی را قبول کند؛ بلکه می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم بازگشت به مذاکرات، و کوبیدن شجره‌ی خبیثه‌ی برجام بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 0
    بی وجود تر از این حرف هان،
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    3 0
    دشمن انقدر ذلیل شده رفته فیلم ساخته درباره حنایی قاتل تا مثلا علیه اسلام و اسلامیت جمهوری اسلامی باشه، احمق ها نمی دونن یا خودشون رو به کری میزنن: حنایی رو جمهوری اسلامی دستگیر می کنه و طبق حکم اسلامی دادگاه، اعدام میکنه. دشمن ذلیل دروغگو. اسلام عزیز و ضد قاتل
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 0
    خداروشکر که روز بدون فوتی داشتیم راستی از این ۱۵۰ میلیون دوز واکسن چقدرش ایرانی بود؟
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      1 0
      همش غیرآمریکایی بود. نه فایزر نه جانسون نه ... . آمریکای حقیر و فریبنده نادانان
  • سلام IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 0
    یا امام رئوف خودت این سلبریتی ها رو نابود کن
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 0
    خب راست گفتند انصافاً
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 0
    یه آدم بیلیاقت میگفت واکسن سوهان قم نیست که !
  • زهرا IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 1
    تقصیر صدا و سیماست که تو هر مناسبت و عید از این بازیگر ها دعوت میکنن و ازشون نظر و سوال میکنن و اینا رو گنده کردن مگه کین این جماعت بی سواد که تو هر حوزه ای اجازه میدن به خودشون نظر کارشناسی بدن؟ بادکنک رو انقدر باد میکنن بعد تو صورت خودشون میترکه
  • طاهری IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 0
    ای شکست خوردگان از آرای باطله ، فرمایشی نبست ؟!
  • علی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 0
    از کجا معلوم؟؟
  • منصف IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    همان طور که ما میدانیم و همچنین دشمنان ما میدانند یکی از اصلی ترین علل مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت و نظام ایران تحریمهای ظالمانه و بدون دلیل منطقی غرب به رهبری امریکا علیه ملت و نظام عزیزمان است سئوال من از سلبریتیها و ورزشکارانی که در این نظام مشهور شده اند و به جایی رسیده اند این است که ایا در جشنواره های سینمایی یا انتخاب بهترین فوتبالیست جهان که هر ساله برگذار میشود ایا این جسارت را دارند که عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشورمان و عامل اصلی پرپر شدن بیماران خاص و پروانه ای کشورمان که تحریمهای ظالمانه و بدون دلیل منطقی امریکا علیه کشور عزیزمان است را با صدای بلند محکوم کنند؟ یا اینکه اسانترین و عوامفریبانه ترین کار را که حمله به نظام و مسئولان دلسوز رده بالای نظام (مخصوصاً دولت فعلی) را انتخاب میکنند که با این کار هم خود را قهرمان ملت نشان دهند هم همان دشمنان تحریم کننده ما را شاد کنند؟ اینکه بر خلاف جریان تهاجمی رسانه ای دشمنان نظام و ملت عزیزمان شنا کنی هنر است ، اینکه خود را در این جریان حجیم و ناجوانمردانه رها کنی و همراه شوی که کار سختی نیست توجه داشته باشید خداوند از نیات شما از این کارهایتان اگاه است و روزی می اید که باید در برابر خداوند پاسخگو باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس