کد خبر 1382302
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
بانک مسکن

مدیر امور روابط عمومی بانک مسکن از استرداد یک کلاهبردار بانکی به کشور خبر داد و گفت:‌ با شناسایی مخفیگاه متهم در یک کشور همسایه، وی و همدستانش بازداشت و به کشور استرداد شدند.

به گزارش مشرق، مهدی سندگل نظامی اظهار کرد: به‌دنبال گزارش ارکان نظارتی بانک مسکن مبنی بر اینکه رئیس وقت یکی از شعبات شهرستان‌ها با ارائه اسناد و مدارک بانکی مجعول در دی ماه سال 99 مرتکب جرائم اختلاس و کلاهبرداری شده و سپس به‌همراه خانواده خود به یکی از کشورهای همسایه متواری شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت و با دستور و پیگیری‌های مدیرعامل بانک مسکن، موضوع به مراجع قضایی و مأموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارجاع شد.

بیشتر بخوانید:

اعلان قرمز اینترپل برای دستگیری کلاهبردار۵ میلیون دلاری

وی توضیح داد: این فرد با سوء‌استفاده از موقعیت شغلی و اغفال تعدادی از مشتریان دست به اختلاس و کلاهبرداری زده بود که بلافاصله با ورود ارکان نظارتی و مدیرعامل بانک مسکن، موضوع جرم ارتکاب‌یافته به مراجع قضایی و امنیتی منعکس شد و پس از پیگیری‌های لازم، دستورات مقتضی برای استرداد متهم و همسرش به کشور صادر شد.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های مداوم مأموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی نسخه‌ای از اعلان قرمز صادره علیه نامبرده به کشورهای عضو سازمان اینترپل ارسال شد، یادآور شد: با ورود پلیس بین‌الملل ناجا به موضوع، ضمن ثبت اطلاعات متهم در بانک اطلاعات افراد تحت‌تعقیب، زمینه ردیابی و شناسایی نامبرده فراهم شد و در نهایت با شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از کشورهای همسایه، عملیات دستگیری وی و همدستانش با موفقیت انجام شد.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن تأکید کرد: متهمان در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری به کشور بازگردانده و تحویل مقامات قضایی شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    11 6
    الحمدلله
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 3
    خوب زیاد دور نبوده وگرنه مثل خاوری جان چند وقت دیگه خبر دادن جایزه به بچه هاشو تیتر میزدید...خخخ
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      0 0
      آخه نیست که سه بار به خاوری نزدیک شدیم ولی کانادا مانع بازداشتش شد
  • کارمند ساده IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 0
    با توجه به اینکه عامل اول تورم و رکودو تولید پول از هر نوعش در ایران همین مدیران بانک های خصوصی و دولتی هستند آیا می شود گفت که همه بانک ها و مدیرانشان کلاه بردار هستند ؟؟؟؟
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      2 0
      بانک ها عامل بدبختی ایران . این همه بانک خصولتی برای چی است . بانکداری یک کار حکومتی است . اینجا فلان کشور غربی نیست که کسی در آن دخالت نکند . اینجا جنگ اقتصادی در جریان است . یک بانک کافی است .
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 0
    باید عکس این بنده خدا را که ممکنه اشتباه با کلاهبردار تداعی بشه نباید عکس خبری منتشر می کردید. ضمنا حق مردم هست که نام اختلاس گر را اعلام می نمودید
  • سائل IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    این عکسی که گذاشتید عکس متهم(رئیس بانک مسکن ترکیه) است ویا مدیر امور روابط عمومی بانک مسکن؟
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    سالهاست در بسیاری از شعب بانکها روسا با گرفتن شیتیل های کلان وامهای نجومی در اختیار افراد میذارن . پس صدها هزار میلیارد بدهی بانکی الکی جمع شده ؟
  • ایرانی با غیرت IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    مشرق جان : فکر میکنم این ادم را اشتباهی گرفتند به این قیافه ظاهر الاصلاح اصلا نمیاد که اهل اختلاس باشد؟ !
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 0
      حرف زیادی نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس