کد خبر 1381145
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
زاینده رود

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع تصرفات از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت و به طور کامل و دقیق انجام شود و هیچ بهانه‌ای در تأخیر و یا نقص در اجرای این طرح پذیرفتنی نیست.

به گزارش مشرق، دومین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری در این نشست بر لزوم اجرای سریع، درست و کامل آزادسازی‌های حریم و بستر زاینده رود تأکید و بیان کرد: رفع تصرفات از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت و به طور کامل و دقیق انجام شود و هیچ بهانه‌ای در تأخیر و یا نقص در اجرای این طرح پذیرفتنی نیست.

وی افزود: آزادسازی منابع طبیعی از تصرف برخی افراد خاص و قرار دادن این منابع در اختیار همه مردم علاوه بر اجرای قانون، ضرورتی اجتماعی بوده و مسئولان باید این تکلیف را با جدیت و احساس مسئولیت بیشتری به انجام برسانند.

بیشتر بخوانید:

موجودی آب سدهای کشور از ۲۷ میلیارد متر مکعب گذشت

حجت الاسلام و المسلمین جعفری با اشاره به اینکه در اجرای قانون همه یکسان‌اند، تصریح کرد: در برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع ملی، با داشتن برنامه زمانی مشخص و بدون تبعیض عمل شود، تا اقدامات انجام گرفته در این حوزه تحت تأثیر سلایق و روابط افراد خاص، قرار نگیرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی حاشیه زاینده رود خواست در کوتاه‌ترین زمان با حضور میدانی در اراضی آزادسازی شده به بررسی و راستی آزمایی نحوه و میزان آزادسازی‌ها پرداخته و در صورت مشاهده موارد خلاف، واقعیت میدان را به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی گزارش کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    20 0
    آزادسازی بستر رودخانه ها باید همه جا و در تمام مسیر رود ها صورت گیرد از سراب تا پایاب حقابه رودها و تالابها باید محترم شمرده شود تا خشکسالی و تغییر اقلیم و فرونشست صورت نگیرد و گرنه خشم طبیعت باعث نابودی و خشکسالی خواهد شد و قوم و استان هم نمیشناسد
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    8 1
    برای اصفهانی‌ها خیر شد
    • احسان IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      3 0
      در بالادست غارتگرانه زاینده رود با برق نفتی نیروگاهها برداشت می شود. کلیپس را مشاهده کنید.
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      0 0
      برای ایرانیها شد
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    14 1
    علت این همه اصفهان ستیزی برخی افراد رو نمی فهمم !!! شما ایرانی هستید؟؟ که به استانی که بیشترین مالیات رو وارد خزانه مملکت می کند شهری که جاذبه های تاریخی اش می تواند به اندازه نفت برای کشور درآمد داشته باشد توهین می کنید به ملت اش توهین می کنید؟ شما ایرانی هستید؟ خشک شدن گاوخونی تهدیدی براس زندگی مردم 5 استان از جمله پایتخت است
    • ایران یکپارچه IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      1 1
      اصفهان ستیزی چیه دیگه. متوهم نباش. همه ی ایران باهم متحدن.
  • محمدایوب IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    2 0
    آزادسازی بستر رودخانه لواسان خبری ازان نیست آن هتل معروف کناررودخانه رستورانهای درون رود خانه باغات دیوارشان دررودخانه. پای چه کسانی درمیان است که صدایی از کسی در نمی آید
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    2 0
    آفرین به این مدیرشجاع ولایق وحافظ بیت‌المال مسلمین
  • معینی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 0
    بسیار خوب و عالی. در این کار، باید همه پشتیبان او باشند
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    چه ربطی به سرقت حقابه زاینده‌رود برداشت غیر قانونی برای باغات هلو و بادام داشت این خبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس