کد خبر 1382937
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
۷ قطعه از اراضی قشم رفع تصرف شد+عکس و فیلم

رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف هفت قطعه از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم به مساحت بیش از سه هزار و ۲۰۰ مترمربع خبر داد.

به گزارش مشرق، مجتبی قهرمانی ارزش تقریبی اراضی اعاده شده را ۲۲ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این رفع تصرفات به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی منطقه آزاد با همکاری ماموران نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمده است.

۷ قطعه از اراضی قشم رفع تصرف شد+عکس و فیلم

وی با اشاره به تخریب مستحدثات غیرمجاز در این اراضی نیز خاطرنشان کرد: این ساخت و سازهای غیرقانونی شامل دیوارچینی، پی سنگی و سد و بند خاکی بود که در شهر درگهان و خارج از محدوده طرح هادی روستاهای رمکان و دیرستان قرار داشت.

۷ قطعه از اراضی قشم رفع تصرف شد+عکس و فیلم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان برلزوم هوشیاری بیش از پیش دستگاه‌های ناظر در انجام وظایف خود به منظور صیانت از بیت المال تاکید کرد و افزود: دستگاه قضایی استان ضمن حمایت از اقدامات قانونی دستگاه‌های متولی با هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی، حقوق عامه و بیت المال، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 0
    یکم از مجوز دادن به زمین ها رو تسهیل کنین تو تهران شهرستان ها یکم قیمت خونه بیاد پایین امروز فهمیدیم خونه ما تو طرح کلی ضرر کردیم اما گله ای نداریم جان مالمون فدای ایران درسته خونم قراره تا همیشه کوچیک بمونه ولی اگه دولت یکم قیمت خونه رو بیاره پایین خوب میشه الان کلی زمین شهرستان هست با بدبختی سند میدن خو چرا اخه ؟! نه دولت توش کشاورزی میکنه نه هیچی از مردم صلب کردین زمین خداست هر ادم باید 200 متر زمین رایگان بدین هزینه ای نداره براتون پول اب برق گازش خودمون میدیم شما تنها کاری باید کننی سند دادنه بعد نشستین جمعیت زیاد شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس