سناریویی مخوف در انتظار تل آویو در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم

یک رسانه صهیونیست از  مخوف‌ترین سناریوی پیش روی ارتش رژیم صهیونیستی در رابطه با راهپیمایی پرچم که قرار است فردا یکشنبه برگزار شود، پرده برداشت.

به گزارش مشرق، یک رسانه صهیونیست از مخوف‌ترین سناریوی پیش روی ارتش رژیم صهیونیستی در رابطه با راهپیمایی پرچم که قرار است فردا یکشنبه برگزار شود، پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، شبکه عبری زبان «کان» امروز شنبه در گزارشی از خطرناک‌ترین سناریوی پیش روی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان راهپیمایی تحریک‌آمیز فردا یکشنبه پرده برداشته و آورده است که تل آویو خود را برای احتمال حملات راکتی به عمق اراضی اشغالی از سمت جنوب لبنان در واکنش به برگزاری راهپیمایی پرچم آماده می‌کند.

شبکه مذکور اشاره کرد که نهادهای امنیتی و نظامی اسرائیلی فرض را بر این خواهند گذاشت که جنبش حماس بخواهد این بار نه از غزه، بلکه از جنوب لبنان حملاتی راکتی را علیه شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی صورت دهد.

از نگاه این رسانه رژیم صهیونیستی مخوف‌ترین سناریو برای مسئولان امنیتی اسرائیلی این است که مبارزان مقاومت فلسطین علیه شرکت کنندگان در راهپیمایی پرچم دست به عملیات بزنند.

این شبکه عنوان کرد که در صورت تحقق این سناریو، احتمال انفجار اوضاع در مسجد الاقصی و اراضی ۱۹۴۸ وجود خواهد داشت و ممکن است اوضاع به سمت درگیری‌های همه جانبه با مقاومت فلسطین در نوار غزه پیش برود، همانگونه که سال گذشته نیز چنین اتفاقی افتاد.

رسانه مذکور در ادامه آورده است که پلیس رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تکرار این سناریو، ۳ هزار نفر از نیروهای خود را برای تامین امنیت شهرک‌نشینان شرکت کننده در راهپیمایی پرچم در شهر قدس مستقر کرده است.

گفتنی است که صهیونیستها قرار است فردا راهپیمایی موسوم به پرچم را برگزار کنند و مقاومت فلسطین در این باره هشدار داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس