کد خبر 1379725
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
واکنش نماینده پارلمان لبنان به سخنان سفیر عربستان

نماینده پارلمان لبنان به سخنان سفیر عربستان دربیروت واکنش نشان داد و از دولت این کشور به خاطر برخورد نکردن با وی انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، ابراهیم الموسوی روز چهارشنبه به مناسبت روز مقاومت و پیروزی گفت: پیروزی لبنان و ملتش بر رژیم صهیونیستی را به همه شرافتمندان تبریک می گوییم.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان افزود: رژیم صهیونیستی شکستی سهمگین خورد و با این شکست افسانه برتری اش فروپاشید و امکان نابودی و پایان اشغالگری اش به اثبات رسید.

الموسوی اضافه کرد: با این شکست، توجیه ها و بهانه های همه رژیم ها و حکام شکست خورد و همراه و همکار و مزدور رژیم صهیونیستی که برای ناامید کردن ملت ها و شکست اراده آن ها و دمیدن در آتش فتنه و تفرقه و نفرت حتی با زبان و ابزار دیپلماتیک به استخدام رژیم صهیونیستی درآمده اند، باطل شد.

وی گفت: آن ها نمی توانند دخالت در اموری را که به آن ها ربطی ندارد  پنهان کنند و حتی با اینکه درکشورشان انتخاباتی برگزار نمی شود، از دخالت در انتخابات دیگران دریغ نمی کنند.

الموسوی افزود: متاسفانه حکومت ما نیز در قبال این دخالت ها سکوت می کند و آن ها را بگونه ای ادب نمی کند که پا از حد و حدود قانونی خود فراتر نگذارند.

ولید البخاری سفیر عربستان پیشتر در محفلی با حضور عبداللطیف دریان مفتی و بسام مولوی وزیرکشور لبنان با اظهارنظر درباره انتخابات لبنان، طرف های ناکام در انتخابات را فریبکار، خائن، آدم کش و نفرت پراکن خوانده بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس