کد خبر 1375504
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
بلینکن

وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه ای از رایزنی خود با همتایان آلمانی، انگلیسی و فرانسوی اش درباره اوکراین و برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام خبر داد.

به گزارش مشرق، وزیر امور خارجه آمریکا از رایزنی خود با همتایان آلمانی، انگلیسی و فرانسوی اش خبر داد.

بر اساس این گزارش، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که با «آن الینا بیربوک» وزیر خارجه آلمان، «لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس و «فیلیپ ایریرا» مدیرکل امور سیاسی امنیتی وزارت خارجه فرانسه رایزنی کرده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش یأس وزارت خارجه آمریکا بابت ناکامی در سیاست‌گذاری در قبال ایران

بلینکن در بیانیه‌ای گفت: من امروز با همکاران آلمانی، انگلیسی و فرانسوی خود درباره طرح‌هایمان جهت ادامه حمایت از اوکراین رایزنی کردم.

وی افزود: ما همچنین تلاش‌ها جهت بازگشت متقابل به برنامه جامع اقدام مشترک با ایران را بررسی کردیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    3 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مذاکره‌ی فرسایشی برای کشور مضر است؛ آمریکا نمی‌خواهد مذاکره کند تا حرف حقی را قبول کند؛ بلکه می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم بازگشت به مذاکرات، و کوبیدن شجره‌ی خبیثه‌ی برجام بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس