کد خبر 1375480
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
دستگیری عاملان قتل مسلحانه مردی میانسال در سراوان

با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان عاملان قتل مسلحانه مردی ۴۵ ساله در یکی مناطق مرزی شهرستان سراوان پس از ۷ ماه فرار دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: در اواخر شهریور ماه سال قبل، در پی گزارش یک فقره قتل مسلحانه در یکی از مناطق مرزی شهرستان سراوان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او گفت: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه، جسد مردی ۴۵ ساله که بر اثر شلیک سلاح کلاش به قتل رسیده بود روئیت و تحقیقات تخصصی برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی  گفت: در بررسی تخصصی مأموران عاملان جنایت که دو نفر از قاچاقچیان انسان فعال در آن منطقه بودند شناسایی و مشخص شد آن‌ها به دلیل اختلافات قبلی پس از مشاجره با این مرد با شلیک سلاح کلاش او را به قتل رسانده و به کشور همسایه متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد، در صدد دستگیری قاتلان بودند چند روز قبل از حضور مجدد آن‌ها در سطح شهرستان مطلع و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهشان آغاز کردند.

سردار طاهری گفت: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتلان در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و روز گذشته هر ۲ متهم، دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۷ ماه فرار دستگیر شدند.

او با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی در بازرسی از مخفیگاه این ۲ قاتل فراری گفت: هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس