کد خبر 1375225
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
فتا

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا گفت: شرکت‌های بازار رمزارز ممکن است هر لحظه به بهانه وجود تحریم‌ها دارایی و سرمایه شما را مسدود کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ رامین پاشایی گفت: یکی از شرکت‌های سرمایه گذاری که ایرانیان زیادی در آن سرمایه گذاری کرده اند و کیف پول درست کرده اند، شرکت صرافی کوینکس است. این شرکت به دلیل یک سری مشکلات فنی و امنیتی از گوگل پلی حذف شده است، اما سایت آن همچنان وجود دارد. این شرکت‌ها ممکن است هر لحظه به بهانه وجود تحریم‌ها دارایی و سرمایه شما را مسدود کنند.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا در کشور ما هنوز بازار رمز ارزها قوانین مشخصی ندارد و بسیار ریسک پذیر است. شاید سود سرشار کوتاه مدتی از این بازار ببرید، ولی مراجعه کنندگان زیادی به پلیس فتا می‌آیند که چند میلیارد متضرر شده اند.

او گفت: به خاطر تبلیغاتی که وجود دارد خیلی از افراد جذب بازار رمز ارزها می‌شوند، ولی اطلاعات کافی و قانونی ندارند. تمام سرمایه خود را به این بازارها وارد نکنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 2
    تولید رمز ارزها شده بلای جان و اقتصاد بیشتر جوانان ایرانی که میخوان پول راحت به دست آورند
  • محمد IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    1 0
    من خیلی وقته تو بازار ارز هستم تو کوینکس خرید میکنم ولی اونجا نگه نمیدارم مسدودم کنن میریزم کیف پول تراست تو گوشیم یا صرافی ایرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس