کد خبر 1375152
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
دختربچه

پسر ۲۵ ساله‌ای که روز گذشته به اتهام قتل دختری ۳ ساله در مشهد دستگیر شد، در اعترافاتی تکاندهنده ارتکاب جنایت را پذیرفت و به تشریح جزئیات این حادثه تلخ پرداخت.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۵ عصر بیستم اردیبهشت، دختر بچه ۳ ساله‌ای به نام «مهرسا» در خیابان شهید شیری‌نژاد (کوی مهدی آباد) به طور ناگهانی گم شد. خانواده‌این دختر خردسال برای یافتن او به جست و جو پرداختند و با نگرانی به هر کوی و برزنی سرزدند اما هیچ اثری از «مهرسا» نبود. همزمان با ورود پلیس به ماجرای گم شدن دختربچه مذکور، اهالی محل نیز به یاری این خانواده آمدند و با انتشار تصاویری در فضای مجازی و محل سکونت وی، به تلاش برای یافتن سرنخی از این دختر ادامه دادند.
یکی از همسایگان این خانواده نیز تصویری از او را به شیشه عقب تاکسی چسباند تا او نیز سهمی در کمک به همسایه درمانده داشته باشد. اما همه‌این جست وجوها بی‌فایده بود تا این که بیست و دوم اردیبهشت، پرونده «مهرسا کوچولو» در پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد بررسی‌های تخصصی قرار گرفت.

با توجه به اهمیت موضوع و با دستور و راهنمایی سرهنگ کارآگاه «جواد شفیع زاده» (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) این پرونده برای پیگیری‌های پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی قرار گرفت چرا که احتمال ربایش یا قتل کودک بیشتر از فرضیه‌های وقوع حوادث ناخواسته و اتفاقی مطرح بود. به همین دلیل گروهی از کارآگاهان دایره مبارزه با آدم ربایی با نظارت سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی) وارد عمل شدند و در حالی به بازبینی دوربین‌های مدار بسته پرداختند که هیچ سرنخی از کودک مذکور دیده نشد. در حالی که خانواده «مهرسا» هنگام بازدید از یکی از دوربین‌های مدار بسته مدرسه‌ای در همان اطراف به ربودن دخترشان توسط دو نوجوان دوچرخه سوار مشکوک بودند اما بررسی‌ها در این باره نیز نشان داد که دوچرخه سواران پسر بچه ۶ ساله‌ای را با خود همراه کرده‌اند و این موضوع ارتباطی به گم شدن «مهرسا» ندارد.

در حالی که تحقیقات برای ردیابی دختر گم شده همچنان با فرضیه‌های متفاوت ادامه داشت، ساعت ۱۲:۱۵ ظهر روز گذشته، یکی از اهالی خیابان شهید شیری نژاد که در حال احداث ساختمانی پس از تخریب منزل کلنگی بود، جوشکاری را برای ادامه ساخت و ساز به داخل ساختمان برد اما ناگهان با کیسه سفیدرنگ مشکوکی روبه‌رو شد که درون ساختمان افتاده بود. وقتی آن را گشود، صحنه وحشتناکی مقابل چشمانش نمایان شد؛ جسد دختر خردسالی درون کیسه قرار داشت.

مالک ساختمان سراسیمه و هراسان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و ماجرا را اطلاع داد. طولی نکشید که نیروهای کلانتری محل عازم خیابان شهید شیری نژاد شدند و با مشاهده جسد دختربچه‌ای با پیراهن سفید و شلوار قرمز رنگ مراتب را به بازپرس ویژه قتل عمد اطلاع دادند. مدتی بعد با حضور مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل کشف جسد، مشخص شد که او همان «مهرسا» دختربچه گم شده است که از حدود چهار روز قبل جست وجوها برای یافتن وی آغاز شده بود.

پزشک قانونی که در محل ساختمان در حال احداث حضور داشت به دستور بازپرس «عارفی راد» جسد را معاینه کرد و علت مرگ را انسداد راه تنفسی (خفگی) تشخیص داد. بدین ترتیب با روشن شدن ماجرای قتل دختر ۳ ساله، تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان جنایت ادامه یافت. بررسی‌های بیشتر بیانگر آن بود که جسد از یکی از منازل اطراف به داخل ساختمان مذکور پرت شده است. پس از آن که کارآگاهان در حضور مقام قضایی، منازل اطراف را مورد کنکاش قرار دادند، به منزلی رسیدند که کیسه‌های دیگری شبیه کیسه‌ای که جسد درون آن قرار داشت در گوشه‌ای افتاده بود. وقتی مشخص شد که صاحبخانه پسر مجرد ۲۵ ساله‌ای به نام «ایمان» دارد، فرضیه ارتکاب جنایت توسط این تک فرزند خانواده قوت گرفت چرا که پدر خانواده گفت: در روز گم شدن «مهرسا» به همراه همسرش به شهرستان رفته بودند و پسرشان به تنهایی در خانه بود. او ادامه داد: وقتی از شهرستان بازگشتم و موضوع را  از اهالی محل فهمیدم برای پیدا کردن دختربچه، تصویر او را پشت شیشه خودروی تاکسی خودم نصب کردم تا به خانواده اش برای یافتن او کمک کنم!...

با انتقال متهم ۲۵ ساله به پلیس آگاهی، بازجویی‌های تخصصی از وی آغاز شد تا این که او لب به اعتراف گشود و به قتل دختر بچه ۳ ساله اقرار کرد. او در اظهاراتی تکاندهنده گفت: در یک کارگاه کولرسازی کار می‌کنم. آن روز عصر وقتی برای صرف ناهار به خانه بازمی گشتم درون گوشی تلفن همراهم فیلم‌های کوتاه و تصاویر مستهجن را تماشا کردم. زمانی که به در منزل رسیدم دختربچه را داخل کوچه دیدم و وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد. او را به قصد تعرض و به بهانه‌ای به داخل خانه بردم ولی همچنان سروصدا می‌کرد. تصمیم گرفتم او را در کوچه رها کنم اما وقتی به داخل کوچه نگاه کردم، رهگذرانی حضور داشتند که می ترسیدم با سروصدای دختربچه متوجه ماجرا شوند، به همین دلیل دخترک را به پشت بام بردم. او هنوز جیغ می‌کشید و سروصدا به راه انداخته بود که ناچار شدم برای جلوگیری از فریادهایش گلویش را فشار بدهم. در این هنگام بود که فهمیدم او دیگر نفس نمی‌کشد. خیلی ترسیده بودم، برای آنکه کسی متوجه‌این ماجرا نشود یکی از کیسه‌های سفید را از پشت بام برداشتم و جسد دختر خردسال را درون آن گذاشتم و سپس کیسه حاوی جسد را به داخل ساختمانی انداختم که همسایه در حال ساخت آن بود.

«ایمان- ت» (متهم این پرونده جنایی) در حالی با دستور قاضی «عارفی راد» برای تشخیص سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شد که هیچ گونه آثار ظاهری از تجاوز روی پیکر دختر بچه وجود نداشت . شایان ذکر است، پدر و مادر متهم که در همسایگی خانواده مقتول سکونت دارند هنگامی‌که متوجه شدند تک فرزند آنان به اتهام قتل دختربچه همسایه دستگیر شده است، از شدت ناراحتی و شرمندگی فقط اشک می‌ریختند. تحقیقات بیشتر درباره ادعاهای متهم و همچنین زوایای پنهان این جنایت دردناک ادامه دارد و گروه تخصصی از کارآگاهان بازجویی‌ها را به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) آغاز کرده‌اند.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 30
  • DK ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    44 14
    اینا باید یه مطالعه پزشکی روشون بشه بچه ۳ ساله؟!! اخه چه حسی ؟! اعجاب نگیزه!
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      36 12
      هیچم عجیب نیست آدم غریزه داره اما باید چشم و فکرشو کنترل کنه معلوم هست وقتی از صبح تا شب پای آثار مبتذل بشینی به بچه هم رحم نمیکنی
    • علی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      54 13
      معلوم نیست چرا تو شهر مشهد اینقدر جنایت پرونده جنایی زیاد شده، نصف اخبار حوادث جنایی مال مشهده.
    • چشم برزخی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      16 3
      این نوع رفتار به ظاهر در یک زمان کوتاه اتفاق می افته، اما در واقع ذهن فاعل سالها طول می کشه تا دست به چنین رفتاری بزنه! در حقیقت شیطان گام به گام ، وارد ذهن انسان می شه !لذا باید خیلی مراقب باشیم.
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      25 19
      پدر و مادر قاتل واقعا گناهکار هستند چون اون پسر 25 ساله الان باید برای خودش خانه و زندگی داشته باشد و زودتر از اینها ازدواج او را فراهم میکردند چون در اسلام هم بارها ازدواج بموقع تذکر داده شده هم برای دختر و هم برای پسر...
    • عصبانی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      22 3
      برج ایفل را بهش اماله کنید
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    65 28
    لعنت بر فضای مجازی رها شده و شیطانی...
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      26 36
      خدایی اگر جانی افغانستانی هست بگید تا مردم روشن باشند!
    • مجید IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      16 5
      به فضای مجازی ریط ندید...
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    26 39
    مسئولانی که فضای مجازی را رها کرده اند متهم ردیف اول هستند
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      43 13
      کجای فضای مجازی تشویق به رابطه با کودک سه ساله میکنه که ما ندیدیم؟
    • محمد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      22 19
      .قابل توجه کسانی که موافق رهاشدن فضای مجازی هستن
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      16 16
      و همینطور کسانی که با جنجال سازی مانع نظارت بر فضای مجازی می شوند در این جنایت ها سهیم هستند
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      19 8
      یعنی فردی مثل اصغر قاتل اونموقع سرش تو فضای مجازی بود که به اونهمه بچه تجاوز کرد و کشتشون ؟ میخوای از چی بهره خودتو بگیری ؟
    • انقلاب زاده IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      8 3
      به فضای مجازی چه ربطی داره. بیسواد یه جوون 25 ساله وقتی نتونه صاحب زندگی و زن و فرزند باشه منحرف میشه. اون مسئول به جای فضای مجازی بره فکری به حال ارتقا رفاه و امکان تشکیل زندگی بکنه.تا هرچی میشه رادیکال های متحجر میپرن به فضای مجازی
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    33 2
    واقعا روزم خراب شد.چ خبره لامصب بچه سه ساله آخه؟دیدن فیلم مستهجن از هر نظر حساب کنی خریت محضه و خونه خراب کن
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    8 3
    صدتا کامنت هم بگذارید باز هم موضوع خیلی بد و دردناک هست. سن کم ازدواج. فضای مجازی و .... . این مواقع آدم دلش برای خانواده این دختر میسوزه که دیگه مثل قبل نمیشه
  • یک خانم نسل سوخته IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    19 8
    اخه چی بگم یه دختر ۳ساله رو که تو کوچه وخیابون ول نمیکنن سر خود حداقل دختره ۱۰سالش بشه بعد تنها جلوی خونه بازی کنه .تقصیر مادرشه که بچه ی به این کوچکی رو تک وتنها گذشته بره بیرون .حالا کاری که شده وخدا به پدر ومادرش صبر بده و پسر همسایه هم باید به سزای اعمالش برسه که دلش از سنگ بوده وگرگ وحشی .حالا پی میبریم به کار های خیر قدیمی ها که پسر هاو دخترها رو زود سر وسامان میدادند که جلوی این اتفاق ها گرفته بشه .
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      7 6
      قدیم یک جوان 25 ساله زن و بچه داشت حداقل دو تا فرزند داشت جوان قدیم در این سن و سال ! خیلی از این خبر ناراحت و غمگین شدم خدا به پدر و مادر این کودک بر عنایت کند انشاالله
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    13 13
    ای بابا کجای کارید شما انگار چیزی درباره صنعت عکس و فیلم مستهجن کودکان چیزی نشنیدید مشتریاش هم کم نیستن، و مواردی هم هست سیاهتر از این... الان سالهاست که غرب با این چیزا درگیره
  • M.M IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    14 0
    خدایا نگاهی... پروردگارا محافظ همه کودکان باش... کاش ظلم نباشد...
  • رسول IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    7 4
    کدوم دینی اجازه تجاوز به بچه ۳ ساله رو داده؟؟
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    7 17
    نمدونم چرا شما فقط قتل وجنایت مشهد رو سردست بلند میکنید؟؟؟؟؟؟؟!یعنی اینقدر توجه ندارید که تقدس شهر مقدش مشهد رو خدشه دار میکنید؟ تهران بیشتر جنایت میشه یا مشهد؟!
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      6 6
      عمدیه. برای تخریب مشهده وگرنه تهران بیشتره.
    • مجید IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      9 4
      یعنی سر همه چی رو بپوشونیم تا یه روزی فاضلاب منفجر بشه؟ واقعا با اون مغزت
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    6 5
    "تا این که بیست و دوم اردیبهشت، پرونده «مهرسا کوچولو» در پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد بررسی‌های تخصصی قرار گرفت." دختر بچه بیگناه بیستم گم شده چه با افتخار اعلام می کنن بیست و دوم مورد بررسی های تخصصی قرار گرفت.
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    7 2
    خاک برش
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    4 2
    سلام به قول زیارت عاشورا بر باعث و بانی اش لعنت اصل و کمک کنند و تشویق کنند و همراهی کنند و ... لعنت.
  • امید IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    7 1
    آقایون و مسؤلین محترم یه فکری به حال شهر مقدس مشهد بکنید نمیشه یه روز اخبار حوادث رو بخونی و اسمی از مشهد توش نباشه.... واقعـــــــا تـــاســـف بــــــــــــــــــــــــــــــــاره... ـــ
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    11 3
    چرا عکس بچه رو منتشر میکنین؟؟؟
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    6 2
    باید فکری کرد تا جنایت کم بشه
  • علی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    5 4
    نتیجه فضای مجازی رها شده و ماهوارها و فیلم های مستهجن در جامعه . ای کاش خانواده ها از خواب غفلت بیدار شوند . و لااقل از مال و جان و فرزندان خود در این جامعه هرج و مرج و پر از فسق و فجور مراقبت بیشتر کنند
  • ناشناس IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    6 0
    قاتل رد باید تکه تکه کنند بی شرف پست رو
  • رقیه اجورلو IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    8 3
    سلام اعدامش کنید قبل از اعدام با شلاق بزتید در ملا عام تا درس عبرتی برای دیکران باشه بعد اعدامش کنید همین بقیه شو خدا زنده است پدرشو دربایره ایشاله به حق خدا و امام حسین التناس دعا مممون ل بای .
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    3 0
    از امام رضا شرم نکردی از امام حسین خجالت نکشیدی کودک ۳ساله !!! برادران و خواهران نتیجه بر دینی بی غیرتی و .... همینه چیز دیگری نیست همه ما در خطریم به خودمان بیایم فکر کنیم اخلاق انسانیت شرافت و مردانگی خدا را در نظر بگیریم
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    6 2
    تا تیتر رو خوندم گفتم 100% باید مشهد اتفاق افتاده باشه که با خوندن ماجرای تلخ و تکاندهنده دیدم همینطوره . مشهد چه خبره ؟
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    4 0
    مقصر مادر پدرش بچه ۳ رها کردند خیابان کوچه
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    3 2
    خدا لعنت کنه کسانی را این فیلم های نجس و نحس و شیطانی را تهیه وپخش می کنند
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    3 1
    سرنوشت اون بچه 6ساله که توسط دو دوچرخه سوار برده شده به کجا رسید
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    1 1
    فقط و فقط سنگسار باید بشه
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    7 2
    دختربچه رانباید درکوچه بدون والدین رهاکرد گاهی به خاطرسهل انگاری والدین وبستن زیورآلات به کودک توسط سارقان به راحتی ازگردن وگوشواره والنگواز کودکان خارج کرده وباعث خطراتی وآسیب به آنها شده اند
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 2
    فقط تاسف تاسف تاسف غریزه جنسی هست همه هم خوب میدونیم چه بلایی سر جامعه و مردم میاره کاش راه حل به مردم نشون بدن تربیت دینی واقعی خیلی مهمه اسلام دین راحتی هست البته خوده والدین هم خیلی مقصرن
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    واقعا معلوم نیست تو مشهد چرا اتفاقات عجیب میافته من ۳۵ سال پیش تو مشهد بودم دیدم پدر کارگر ومست به سه دختر خود نه ساله و یازده ساله وسیزده ساله تجاوز کرده چون مست بوده و قرص مصرف میکرده جای تعجبه این مادر چرا بعد از این اتفاقات سکوتش رو شکسته
  • وحید IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    خیلی نظرات جالبه نمیدونم تو این مغز ها می میگذره به جز فرهنگ از همه چی حرف زدن مخصوصن فضای مجازی اگر آموزش درست وجود داشته باشه همه چی درست میشه و لازم به فیلتر کردن نیست فیلم و عکس همه جا هست لار سخت فرهنگ سازیه کار آسون فیلترینگ و خوب راحت طلبا کار آسون را انتخواب می‌کنند
  • ناشناس IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 1
    خجالت بکش هر چی یعنی چی افغانستانی اینهمه تجاوز شد یدونش افغانستانی نبود حادثه حرم هم داعش بود نه یک شیعه یا سنی تمام تجاوزها خودتون بودین بعدم دنبال این چیزا نگرد مردم ایران اونقد شعور دارن ک امثال شماها ک قصدتون دشمنی هست رو باور نکنن شماهایی ک با وعده های تو خالی اون طرفی ها قصدت بر هم زدن و کینه هستن و همینطور جنایت
    • DE ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      1 2
      تو خجالت بكش
  • هوشنگ IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    اینم از عوارض تلویزیون و سینما ایرانه
  • شهادت IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    سلام اگرقانون تجاوز درمجلس برسی حگم کردن زدن این افردشیطان صفت اجرا شوددرکشورازرنج مردم کم شود
  • مهدی قدیمیان IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    نظری ندارم داداش ای بابا.
  • مهدی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    همش دروغه برای پرت کردن فکر مردم ساختند
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    راهکاری برای جوانان بزارید ک دست به چنین جنایاتی نزنند
  • US ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    این ک میگید تغصیرپدر مادره یا یکی میگه ب خاطر مسئله روحی یا هر حرف دیگه اینا همش مضخرفه منم الان ۳۲سالمه ولی ازدواج نکردم دلیل نمیشه برم ازاین کارا بکنم
  • مصطفی آسترکی اصفهان US ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    من فقط اینو میدونم ن مقصر پدر مادره ن دیدن فیلم مبتذل ن نژاد و مذهب ن محیط...این برمیگرده ب ذات یارو ب مرام و مردانگی طرف وگرنه اگه طرف بی ناموس بی ذات نباشه میاد چنین کاری میکنه آخه بی وجود بچه ۳ ساله...ب نظر من اینو نباید اعدام کرد چون اینجوری ی بار میمیره تموم میشه..اینو باید زجر کش بکنی
  • محمد IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 0
    اعدام اعدام اعدام به هیچ عنوان کفالت براش میزن این مستعیم اعدام میشه
  • یلدا IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 0
    بابا برید خودتون رو اصلاح کنید چیکار به سنش دارید که میگید جوان های قدیم توی این سن زن و پچه داشتن یه مشت اسکل مجازی جوانی که با فیلم مستهجن به یه دختر ۳ ساله میخواسته تجاوز کن به درد ازدواج میخوره آیا ؟ اون دختر رو هم بدبخت میکنه 😶😐😑
  • دیلان رسولی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    0 0
    هیج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس