کد خبر 1374328
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
آغاز مراسم تشییع پیکر «ابو عاقله» در «قدس» / حضور سفرای 27 کشور

علیرغم یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به تشییع کنندگان پیکر شهید شیرین ابو عاقله، مراسم تشییع وی در کلیسای کاتولیک روم در قدس آغاز شد.

به گزارش مشرق، علیرغم یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به تشییع کنندگان پیکر شهید شیرین ابو عاقله، مراسم تشییع وی در کلیسای کاتولیک روم در قدس آغاز شد.

پیش از این اعلام شده بود که نظامیان صهیونیست به صورت وحشیانه به تشییع کنندگان پیکر شیرین ابو عاقله در قدس یورش برده و مانع از آغاز مراسم تشییع وی شدند. این درحالی است که فلسطینیان با خارج کردن پیکر ابو عاقله از بیمارستان فرانسوی، مراسم تشییع وی را آغاز کرده بودند.

مراسم تشییع پیکر«ابو عاقله» در «قدس» +عکس و فیلم

پیش از آغاز مراسم، الجزیره اعلام کردند که پس از حملات گسترده نظامیان صهیونیست به تشییع کنندگان، پیکر شیرین ابو عاقله به بیمارستان قدس بازگردانده شد تا اوضاع آرام شود. شاهدان عینی اعلام کردند که پس از بازگردانده شدن پیکر ابو عاقله به بیمارستان فرانسوی در قدس، صهیونیست‌ها این بیمارستان را مورد حمله قرار دادند.

مراسم تشییع پیکر«ابو عاقله» در «قدس» +عکس و فیلم

پیشتر هم شاهدان عینی اعلام کردند که روزنامه نگاران و خبرنگاران در مقابل بیمارستان فرانسوی در قدس هدف حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست قرار گرفتند. نیروهای اشغالگر مانع از حرکت فلسطینیان در پشت خودروی حامل پیکر شیرین ابو عاقله شدند و پرچم‌های فلسطین را از روی خودرو پایین کشیدند.

گفته می‌شود که پیکر شیرین ابو عاقله برای تدفین به آرامگاه «جبل صهیون» منتقل شده است. نظامیان رژیم صهیونیستی صدور مجوز برای برگزاری مراسم تدفین را به عدم حضور مردم در جبل صهیون مشروط کرده اند. صهیونیست‌ها گفته اند که تنها نزدیکان ابو عاقله می‌توانند در آرامگاه حضور یابند و تنها در این شرایط است که اجازه تدفین داده می‌شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    2 0
    الله اکبر . کجایند مدعیان حقوق بشر
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    2 0
    خدایا! ... کاش زودتر زمان جنگ رودررو با صهیونیست ها برای ما برسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس