کد خبر 1372460
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: ترویج بدگمانی و تخریب همدلی میان نمایندگان انقلابی مجلس، به رفتاری ثابت در میان مخالفان تبدیل شده و متاسفانه در اثر غفلت برخی عناصر خودی هم به آن ضریب داده می شود.

مثلا ادعا می شود "گوشه ذهن خود ثبت کنید! در ایامی که تمام تمرکز مجلس و دولت متوجه موضوع ارز ترجیحی و یارانه هاست، نمایندگان جبهه پایداری با فراغ بال، روی انتخابات هیأت رییسه متمرکز شده و مشغول مهندسی کسب قدرت هستند. آنها به هریک از نمایندگان خود، یک متن علیه قالیباف برای مصاحبه داده اند و گویا روی ریاست الیاس نادران هم کار می کنند"‌.

البته هر نماینده ای حق دارد در انتخابات هیئت رئیسه نامزد شود یا مجموعه ای از نمایندگان به این یا آن نامزدی رای بدهند. اما چرا درست به هنگام ضرورت همدلی و هم افزایی در مجلس، بدگمانی ترویج می شود؟!

اولا سند آن ادعا و متن های ادعیی دقیقا کجاست؟ ثانیا "نمایندگان پایداری"، دقیقا یعنی چه کسانی، که باید رای نصف به علاوه یک نمایندگان (بالای ۱۴۶ رای) را داشته باشند تا بتوانند رئیس مجلس را از میان خود انتخاب کنند؟

ثالثا اصلا "جبهه پایداری" به عنوان یکی از چند جریان فعال ذیل چتر نیروهای جبهه انقلاب، در خارج از ذهن توهم پراکنان، در فضای سیاسی واقعا چقدر  و چه حجمی از فعالیت سیاسی را دارد که از سوی جریان معارض انقلاب، به عنوان لولوی ترسناکی که همه جا را گرفته، تصویر سازی می شود؟!

رابعا آقای قالیباف، سال گذشته با  ۲۳۰ رای از مجموع ۲۶۴ رای نماینندگان حاضر در جلسه، برای بار دوم رییس مجلس شد، و آقای فریدون عباسی دیگر نامزد ریاست، ۱۸ رای کسب کرد.

مرتکبان عملیات روانی و شایعه سازان توضیح دهند "نمایندگان پایداری" مورد ادعای آنها دقیقا در این انتخابات کجا بودند و چه رایی دادند؟!

آقای قالیباف، دو سال قبل هم با رای ۲۳۰ نماینده، از مجموع ۲۷۴ رای، رئیس مجلس شد؛ و آقایان مصطفی میرسلیم و فریدون عباسی، به ترتیب ۱۲ و ۱۷ رای کسب کردند.

اکنون جای طرح سوال مهم تری است: چه کسانی ماموریت تخریب آقای رئیسی و دولت را به انجام می رسانند و آن را به حامیان آقای قالیباف نسبت می دهند؟ و چه کسانی ماموریت تخریبی مشابهی را علیه آقای قالیباف و مجلس انجام می دهند و آن را به حامیان آقای رئیسی یا جبهه پایداری وحتی نهاد های های اطلاعاتی داخل نظام- نسبت می دهند؟!

قرائن بسیار نشان می دهد سر منشاء هر دو عملیات اختلاف افکنانه، یکی است؛ ولو اینکه از هیجان افراد کم توجه خودی هم که حساسیت مثبت یا منفی شدیدی نسبت به این یا آن چهره سیاسی دارند سود بجویند.

ما یقین داریم برای اغیار و بدخواهان، رئیسی و قالیباف و جلیلی و... بهانه اند. آنها هدف واقعی خود را به هنگام آشوب افکنی در سال 88 لو دادند و گفتند "انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است". این هدف، بدون نقار افکنی در درون جبهه انقلاب، امکان اجرایی شدن ندارد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰ IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    19 14
    مردم از گرسنگی رنج می برند و شما مشغول دعوای سیاسی هستید ؟
    • حاجی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      6 10
      من نه به رییسی نه به قالی باف امیدی دارم امید من فقط به خداوند متعال هست و فکر میکنم اکثر مردم ایران بامن هم عقیده باشن
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      2 1
      واقعا
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    15 8
    هم رئیسی عزیزه هم جلیلی عزیزه هم قالیباف. اما اکثر اکثر اصلاحاتی ها چه بسا شاید همه شون، خیلی وقیح و موذی و تهمت زن و دروغگو اند.
  • احمدی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    6 1
    دقیقا
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    5 6
    چرا اخیرا. نمایندگان. مجلس. حرفهای انچنانی. و با صدای بلند با داد وبیداد که معاند پسند هست داد میزنند و بلافاصلله از ان رسانه ها پخش میشود
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      5 2
      جنگ زرگری است دلار29هزارتومان پراید210ملیون تومان نان کوپنی درراه است.
  • امیر IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    2 2
    برای مردم فرقی نمیکند که سرکار باشد، از عصبانیت وضع موجود با هر مسئولی مخالفت میکنند
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    10 2
    همانطور که روحانی ولاریجانی بهانه بودند. احمدی نژاد ومشایی بهانه بودند همانطور که خاتمی ودوستان بهانه بودند وهمینطور که رفسنجانی .وهمکاران بهانه بودند فقط این وسط مردم گناه کارند .چون حتما دارند معصیت می‌کنند بقول بعضی از آقایان. که این بدبختی‌ها روشون هوار شده...شمارا بخدا یه خورده ازاین ملت خجالت بکشید
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    3 1
    برای مردم سمت ها ارزشی ندارند، شما سخت گرفتی برادر ..!
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    0 0
    .........
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    0 0
    العجل یا مهدی
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    1 0
    سلام ببینید وضع الان جوری شدهاست
  • خسرو IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    2 1
    در کدام کشور دنیا چه غنی و یا فقیر سراغ دارید که مردمش اینقدر تحت تاثیر چرندیات رسانه های بیگانه و دروغهای شاخدار در رسانه هایی مثل تلگرام و واتساب باشند و بجای تلاش در کارها و شکر گذاری بیخودی اعصابشان را داغون میکنند برای چیزهای غیر واقعی و لاعلاج خدا هم پاسخ این ناشکری ها را توی سفره ما میگذارد شما را بخدا بس کنید دیگر
    • محمد IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      1 2
      شکر به چی کنند؟
  • TR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    1 1
    حقتونه!
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    1 0
    شکر به چی کنند؟/// 4تا مرغ و 5 بسته ماکارونی بهش بدین تا راضی و شاکر بشه. نه خودت جبهه رفتی نه بابات.خوش نشین بودی و طلبکار.ولی بدون اون مادری که 3 پسر شهید داده خدارو شکر می کنه جناب شکم پرست. خداروشکر که همه مثل تو نیستن وگرنه بلایی بدتر از عراق و سوریه و افغانستان سر ایران میومد. یه کناری وایسا بی سرو صدا زندگیتو بکن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس