محمد محمدی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: از دیدگاه یک دروازه‌بان عنوان می‌کنم که هیچ دروازه بانی دوست ندارد مرتکب اشتباه شده یا گل بخورد، پس اینقدر درباره حامد لک بی انصافی نکنیم.

به گزارش مشرق، محمد محمدی دروازه‌بان اسبق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، پیرامون بازی پیش روی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و شکست بیرون از خانه هفته پیش مقابل صنعت نفت آبادان اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره بازی قبل پرسپولیس مقابل صنعت نفت چه صحبتی دارید؟

فکر می کنم این شکست یکی از اتفاقات غیر منتظره فوتبال بود. مثل شکست پی‎اس‌جی مقابل رئال که برای همه غیر قابل انتظار بود. برخی اوقات در فوتبال چنین شرایطی به وجود می آید که غیر قابل پیش بینی است.

چطور؟

بازی هفته گذشته پرسپولیس را به طور دقیق نگاه کردم. تقریبا می توان گفت بازی کاملا در اختیار پرسپولیس بود و فقط بدشانسی آورد که نتوانست گل بزند. توپ اکثر دقایق بازی در زمین صنعت نفت بود و این پرسپولیس بود که حمله می‌کرد. پرسپولیس در بازی با صنعت نفت تنوع تاکتیکی خیلی خوبی داشت و فقط گل نزد. متاسفانه وقتی پرسپولیس روی یک اتفاق گل خورد شرایط برای تیم تغییر کرد و در نهایت تمرکز تیمی از بین رفت.

درباره گل اول صنعت نفت و اشتباهی که حامد لک انجام داد چه صحبتی دارید؟ قبول دارید پس از بازی هجمه زیادی علیه او به راه افتاد؟ 

احساس می کنم در باره حامد لک بی‌انصافی شد. من به نظر همه هواداران و پیشکسوتان احترام می‌گذارم اما ما باید به یاد بیاوریم که حامد لک همان کسی است که در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس پنالتی گرفت و یک تنه مقابل حریفان خارجی ایستاد و تیم را به فینال آسیا رساند. این را از دیدگاه یک دروازه‌بان می گویم که هیچ دروازه بانی دوست ندارد اشتباه کند و گل بخورد. نباید به خاطر یک عکس العمل همه زحمات او را زیر سوال ببریم. حامد لک جزو دروازه‌بانان خوب لیگ برتر ایران است و قطعاً این شرایط برای او ادامه دار نخواهد بود. با مدیریت آقای گل محمدی و پیروانی حتماً شرایط دوباره به صورت قبل برمی گردد و او درون دروازه پرسپولیس می‌درخشد.

بازی هفته بیست و دوم مقابل نفت مسجدسلیمان را چطور پیش بینی می کنید؟

متاسفانه خبر رسیده که زمین نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی ندارد. از طرفی شرایط خود نفت مسجد سلیمان در پایین جدول هم بحرانی است و آنها ممکن است انتحاری فوتبال بازی کنند و از طرف دیگر سرمربی تیم مقابل هم انگیزه های خودش را برای رویارویی با تیم پرسپولیس دارد. همه این مسائل دست به دست هم داده تا بازی سختی در انتظار پرسپولیس باشد.

چطور! به خاطر دربی می‌گویید؟

بله! معمولاً تیم ها دوست دارند با برد به استقبال دربی بروند. چون در آن صورت شرایط خیلی بهتر خواهد بود. این هم یک فشار مضاعفی روی پرسپولیس می آورد که باید در نبود مصدومان و محرومان خودش را در شرایط خوبی قرار دهد و در بازی ما قبل دربی نتیجه لازم را بگیرد.

به نظر شما ۶ امتیاز فاصله بین پرسپولیس و استقلال قابل جبران است؟

هنوز هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. هنوز نُه هفته و ۲۷ امتیاز تا پایان فصل باقی مانده است و رقبا هم شکست می خورند و امتیاز از دست می دهند. این نیست که همه فقط برنده شوند. قطعاً با حمایت هواداران و تلاش بچه های پرسپولیس نتایج بهتر می شود و در ادامه تیم دوباره با قدرت در کورس قهرمانی قرار خواهد گرفت.

حرف باقیمانده؟

اتفاق خوب درباره دربی است که دوباره شاهد حضور هواداران در حاشیه بازی خواهیم بود. این خیلی خوب است که فوتبال با حضور هواداران برگزار شود. مسابقه فوتبال بدون هوادار هیچ لذت و جذابیتی ندارد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    1 1
    حامد لک دیلاق اخراج باید گردد. تیم استقلال به دسته یک سقوط باید کند/
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      2 1
      خدایی خودتو به یه دکتری، چیزی نشون بده
  • سعید رضایی 28 معاون مشرق نیوز IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    1 1
    حامد لک لک را باید از پرسپولیس با اردنگی بندازن بیرون
  • ایرانی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    اگر اینقدر که فکر قرتی بازیاشه، فکر و تمرکزش روی تمرین و بازی بود، وضعیت پرسپولیس این نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس