کد خبر 1371493
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
خودم دیدم مربی تیمم چطور رعایت حال پرسپولیس را کرد

بازیکن اسبق استقلال گفت: تیم‌هایی مثل شهرخودرو که در پایین جدول هستند ممکن است مثل دینامیت زیر پای تیم‌های بالای جدولی منفجر شوند و کار دستشان بدهند.

به گزارش مشرق، فرزاد حاتمی، بازیکن اسبق تیم های استقلال و پرسپولیس در گفتگویی درباره بازی پیش روی تیم استقلال مقابل شهرخودرو، دیدار قبلی این تیم و تساوی با سپاهان در نقش جهان اصفهان، همچنین موضوع تبانی در هفته های پایانی لیگ برتر و البته صحبت های اخیر سعید لطفی درباره خودش اظهاراتی را مطرح کرد.

به تازگی مشکلی بین سعید لطفی و شما به وجود آمده است؟

من با کسی مشکلی ندارم. سعید لطفی که در تیم سایپا دستیار امید روانخواه است  درباره من حرفی زده بود که باید به او بگویم آقای لطفی! هر زمان تعداد بازیهایت به اندازه گل های من در لیگ برتر شد می توانی درباره من حرف بزنی. خوب است افراد بدانند درباره چه کسی حرف میزنند. برای نمونه من خودم هرگز درباره آرش برهانی صحبت نمیکنم. او دو برابر من گل زده و بیشتر از من در تیم ملی بازی کرده، ولی سعید لطفی باید بداند من در باشگاه‌هایی فوتبال بازی کرده‌ام که هوادار بودن در آن باشگاه ها برای سعید لطفی آرزوست.

از تیم سابق‎تان سایپا خبر دارید؟

تعجب من از این است تیم سایپا با امید روانخواه ظرف ۹ هفته گذشته فقط ۷ امتیاز گرفته ولی کماکان هنوز تغییری در کادر فنی سایپا به وجود نیامده است. نمی دانم این افراد از کجا حمایت می‌شوند؟ کسی که چند سال پیش تیم نیروی زمینی را هم به دسته پایین تر فرستاد حالا هدایت سایپا در دست دارد. آقایان فراهانی مدیرعامل باشگاه و بهنام ابوالقاسم پور باید هرچه زودتر به فکر سر و سامان دادن به وضعیت سایپا باشند.

از اوضاع و احوال تیم استقلال پس از تساوی در اصفهان مطلع هستید؟

جای خوشحالی است که خیلی ها بابت مساوی کردن استقلال در نقش جهان ناراحت می شوند. بدون اغراق می گویم که ببینید استقلال تا کجا قدرت پیدا کرده که حالا کسب تساوی در اصفهان روبروی تیم بزرگ سپاهان برای هوادارانش ناراحت کننده است. تیمی که در کوران بازیهای آسیایی بوده، ساختار باشگاه شان خیلی قوی است و تیمی پرمهره با کادر فنی خوب. باید گفت حتما عملکرد استقلال خیلی خوب بوده که تا این اندازه توقعات از تیم فرهاد زیاد شده است. مجیدی در این هفته رکورد علی پروین را هم شکست که این هم اتفاق خیلی مهمی بود ولی دوست دارم به شخصه یک حرفی را به فرهاد مجیدی بزنم.

چه حرفی؟

من و فرهاد در اردوهای استقلال هم اتاقی بودیم ولی امروز از نوع نگاهش به پیشکسوتان دلخور هستم. مجیدی باید یک مقدار با پیشکسوتان استقلال صمیمی تر باشد و آنها را بیشتر دوست داشته باشد. یک مقدار افتاده تر رفتار کند.

خودم دیدم مربی تیمم چطور رعایت حال پرسپولیس را کرد

چرا این حرف را می‌زنید؟ مگر اتفاقی رخ داده؟

از دور و اطراف می شنوم که فرهاد تصور می کند پیشکسوتان دوست ندارند موفقیت او را ببینند. ولی او باید بداند همه پیشکسوتان دشمنش نیستند و خیلی ها هم او را دوست دارند و دوست دارند استقلال با وجود فرهاد مجیدی نتیجه بگیرد و قهرمان شود. حرفم به فرهاد همین است. امیدوارم در پنج هفته باقی مانده اینقدر با قدرت نتیجه بگیرد که تیم بعد از ۱۰سال جام قهرمانی را بالای سر ببرد و هوادارانش خوشحال شوند.

بازی با شهر خودرو را چطور پیش بینی می کنید؟

تیم شهرخودرو چیزی برای از دست دادن ندارد. بازی مقابل تیم های پایین جدولی مثل یک دست انداز سخت است. مانند یک دینامیت که می تواند زیر پای تیم‌های بالای جدول بترکد و کار را برای شان سخت کند.

از نتایج اخیر شهرخودرو اطلاع دارید؟

بله! باید به داوود سیدعباسی تبریک گفت. این تیم در پنج بازی اخیر نباخته و چهار مساوی و یک برد داشته که این نشان می‌دهد سیدعباسی توانسته تیم خوبی بسازد. امیدوارم بتواند تیمش را در جدول لیگ برتر نگه دارد.

از دست رفتن دو امتیاز استقلال در اصفهان و برد پرسپولیس، فاصله ۶ امتیازی این دو تیم را به ۴ امتیاز تقلیل داد. این موضوع تا چه اندازه روی استقلال فشار روانی ایجاد می کند؟

به نظر من استقلال باید راه خودش را برود و اصلا به پشت سرش نگاه نکند. استقلال فقط باید به صدر جدول و قهرمانی فکر کند. اگر بخواهد به پشت سرش فکر کند که پرسپولیس چه کرد و سپاهان چه کرد، فقط تمرکزش از مسیر را از بین می برد.

ظرف روزهای گذشته موضوعاتی درباره تبانی در هفته‌های پایانی مطرح شده است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا ممکن است برخی تیم ها در این هفته ها دست به تبانی بزنند؟

جالب است که یک بار چند فصل پیش این موضوع را خودم به وضوح حس کردم. من در تیمی بازی می کردم که جلوی پرسپولیس بازی داشتیم و در آن بازی پرسپولیس نیاز به برد داشت. ما در همه بازی های قبلی با یک مهاجم بازی می کردیم ولی در آن بازی که پرسپولیس نیاز به برد داشت با دو فوروارد به میدان رفتیم و در نهایت هم باختیم تا پرسپولیس به خواسته اش برسد.

می دانید این موضوع بعد از بازی پرسپولیس با پیکان مطرح شد؟

این وصله ها اصلاً به مجتبی حسینی نمی چسبد. او اهل این کارها نیست. آقای عطابخش مدیرعامل پیکان هم یک فرد لوتی و یک جوانمرد است. اصلاً نباید به این افاراد شک کرد ولی همانطور که گفتم خودم به شخصه دیده ام که تیمی که خودم در آن بازی میکردم چطور در دیدار مقابل پرسپولیس برنامه تاکتیکی اش را تغییر کرد تا پرسپولیس راحت تر برنده شود. در این هفته ها بعضی مربیان به خاطر علایق شخصی و مسائلی از این دست تیمشان را با رعایت حال تیم مقابل به میدان می فرستند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 74
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    15 20
    این هم سند زنده
    • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 2
      بابا طفلک چندساله کسی آدم حسابش نمیکنه؛ حتی رفت تو لیگ دسته پایین تر بازی کرد. همه پیشرفت میکنن لژیونر میشن؛ این اسکولم تو ۲۲ تا تیم ول بود و آخرشم انداختنش بیرون که رفت لیگ دسته ۱. حالا اومده داره قارقار میکنه که منم هستم!
    • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      5 3
      حتما یادتون میاد که ۶ سال پیش استقلال خوزستان و پرسپولیس هفته آخر هم امتیاز بودن و پرسپولیس ۳ گل کم داشت؛ هفته آخر با راه آهن بازی داشتیم که استیلی مربی اون تیم بود و خیلی از همین مفسدان فوتبالی گفتن که الان پرسپولیس ۶ تا میزنه و قهرمان میشه؛ اما استیلی و برانکو اینکار کثیف رو انجام ندادن و در نهایت استقلال خوزستان قهرمان شد! به خدا قسم اگر الاستقلال بود فورا تبانی میکرد! مثل بازی با صبا.
    • IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      5 2
      آخه حرف یه احمق بعد از سالها سند محسوب میشه؟
    • سیروس IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      4 2
      کجاش سند موقعی میشه سند که طرفدارهیچ تیمی نباش چرا اسم اون تیم ومربی ونمیاره پس تابلو فقط برا اینکه مربیای دیگه رو تحت فشاربزاره اینو گفته
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      2 0
      2:30 این چیزهایی که گفتی اصلا صحت نداره، پیروزی با استیلی هیچ وقت در کورس قهرمانی نبوده
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 0
      کاری که در دوره برانکو که مربی پرسپولیس بود و استیلی مربی راه آهن بود و هفته آخر پرسپولیس میتونست با تفاضل گل بیشتر قهرمان بشه اما تبانی نکردن و استقلال خوزستان قهرمان شد. این کیسه ها خیال میکنن همه تیمها مثل خودشون کثیف هستن!
  • امیر NL ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    26 6
    اگه مردی و راست میگی اسم بیار اینجور حرف زدنو همه بلدن
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 0
      اسکول نگفته استیلی مربی پرسپولیس بود‌‌. گفته مربی راه آهن بود و برانکو مربی پرسپولیس بود که هفته آخر با هم بازی داشتن. کیسه ای دیگه. اول درست بخون بعد نظر بده.
  • علی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    33 5
    اگر دروغ گفته باشی قرآن بزنه به کمرخودت وعزیزانت
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      20 8
      کیسه های هوچیگر و نمک نشناس. همین نردبون تا الان لوگوی ۲۰ تا تیم رو بوس کرده و بخاطره پول بیشتر گفته من طرفدار فلان تیم هستم. همین حالا اگر پرسپولیس بگه بیا یه سمتی تو باشگاه بهت بدم باورکن فردا از صبح تا شب یکسره به کیسه فحش میده
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      17 6
      تو که انقدر کیسه رو دوست داری پس چرا گذاشتی ۵ تا بازی آخر تو این فصل این حرفو میزنی؟ سالهای قبل چرا این حرفو نزدی چاقال؟
  • نادر IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    22 49
    تارتار با ذوب مقابل پرسپولیس این کار کثیف رو انجام خواهد داد. نگاه کنید
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      33 10
      فعلا که تو این ۵ سال تعداد بردهای تارتار جلوی پرسپولیس بیشتر از تیم کیسه و شله زرده
    • سعید IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      26 11
      این کارا فقط از کیسه کشا برمیاد. بزارید چند وقتی از بازی کیسه و صبای قم بگذره بعد بیاید ذات کثیف خودتونو به بقیه نسبت بدید.
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      15 7
      مثل هوادار عنایتی‌. کادوی قلعه نوعی.
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      5 4
      همون قلعه نوعی تو بازی اول میدونست بازیکن غیرمجاز آورده، اما چون با کیسه بازی داشت خواست ۳ امتیاز رو بده و بعدش بیاد شلوغش کنه.
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      15 6
      هرچی فرنازه تو شیشتقلاله اینم فرناز حاتمی که بعد از سالها که از لیگ برتر بیرون انداختنش حالا اومده تا خودش رو مطرح کنه! این آدم و امثال اینها کتف چپ پرسپولیس هم نمیشن. ببینید کجا سوزوندنش که اومده داره قارقار میکنه...
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      12 6
      اینا راه کثیقی رو انتخاب کردن و میخوان داور و تارتار و گلمحمدی رو تحت فشار قرار بدن. وگرنه خودشون هم میدونن یحیی و تارتار اهل این داستانها نیستن. مراقب باشید فریب نخورید!!!! انشالله پرسپولیس میبره و کیسه ها بیشتر میسوزن. دنبال برگشت اون ۳ امتیاز گل گهر هم هستیم که جدول رو بهم ریخت. هواس کسی با این کارها پرت نمیشه. خیالتون راحت.
    • مختار IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      10 4
      نقدا این کار کثیف منصوریان و عنایتی مقابل استقلال انجام داده اند!
    • سهیل IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      10 3
      اگه اینجوریه مربیهای استقلالی که تیماشون به استقلال باخت هم عمدی بوده.تا کی میخوایم بخاطر طرفداری از یه تیم به این و لون تهمت بزنیم؟
    • سلطان IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 0
      رضا عنایتی با هوادار برای شما انجام داد در حالی که با پرسپولیس نصف بازی بازیکناش روی زمین افتاده بودن یک فوتبال کثیف ورنگی حالا کافر همه را به کیش خود پندارد
  • علی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    7 1
    یکی به‌این آقای گل بگه مربی تیمش حساب وکتاب کرد که پرسپولیس نیاز به برد دارد پس بی محابا حمله میکنه من از ضدحمله گل میزنم
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    9 29
    تبانی و داوری و دوپینگ جزو لاینفک تیم پیروزی تهران است .
    • علی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      12 2
      خصوصا جک تری دی . کیسه کشششششششششششش مربیتون به خاطر دوپینگ وسط فصل خداحافظی کرد آقای اسطوره خخخخخ
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      15 4
      دقیقا مثل فرهاد پودری که انقدر دوپینگ کرده بود؛ بعد از بازی از دست کمیته دوپینگ فرار میکرد و ۱ ساعت جلوتر میرفت خونه.
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      8 2
      این نردبان مگه با۴۰ سال سن تو لیگ دسته ۳ بازی نمیکنه؟ پس چرا اومده در مورد تیم بزرگ پرسپولیس حرف میزنه؟ وای که کیسه سوزی زده بالا....
    • مختار IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      9 2
      کافر همه را به کیش خود پندارد! دقیقا آنچه در مکتب استقلال از دیر باز وجود داشته و دارد را به غیر نسبت می دهید!
    • شاهرخ IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      1 0
      اسم پرسپولیس رو نمتونی بیاری؟!!! تاج نبوده که اسمش رو‌مجبور بشن عوض کنن!!! اسم پرسپولیس تاریخ چندهزارساله ی ایران رو زنده می کنه!!!
    • فقط استقلال IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      0 0
      دقیقا مثل بلال حسینی،لامصب تا حالا یه تست دوپینگ ازش نگرفتند،لنگیها به قولی،خف خف خف خف،بابا مسعود که بود،اینقدر شاخ نمیشدید،راستی امشب فوتبال اروپاست،بشینید نگاه کنید،اهان دیشب۹۰ دقیقه نشستید مساوی سرورتون رو ببینید؟؟؟!!! حالا با ضدحالدارمان رمضانی بریدبخوابید
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    17 4
    از کی تاحالا ۲ فوروارد بازی کردن وا دادنه؟ نظری درباره هند واضح نحیف عمران زاده یا بازی کردن عنایتی مهاجم در پست دفاع در برابر استقلال نظری نداری
  • اسدقلال=استقلال IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    15 7
    همچنان که قلعه نوعی،علی منصور،رحمتی،روانخواه، نکو نام،... برای اسدقلال انجام دادن در مقابل پرسپولیس تا مرز خودکشی و هزاران ترفند... روبروی اسدقلال شیربرنج
  • رضا IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    12 5
    8 تا از مربیان لیگ استقلالی هستن که فقط برای استقلال بازی میکنن عنایتی - منصوریان و ..... به نتیجه بازیهای استقلال با این مربیان دقت کنید خیلی چیزها بدست میاد
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      5 8
      برو کیفیت بازی این مربیها رو جلو استقلال نگاه کن که با تمام وجود بازی می کردن و مقایسه کن با بازی شل و ول پیکان جلو پیروزی بعد حرف بزن
  • ۶۶۶۶۶۶ IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    15 5
    شما آبله ها انتظار دارین پرسپولیس با این همه ستاره به پیکان بازه . چرا دروازبان کیسه بیرون از محوطه توپ را میگیره و اخراج نمیشه اونم توی دو بازی.
  • ستار IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    12 5
    درسته آقای حاتمی ، مثل زمانی که آقای صمد مرفاوی با صبای قم آقای عنایتی مهاجم را گذاشت دفاع آخر ، اتفاقا آقای عنایتی هم با یه حرکت بچه گانه همان نیمه اول اخراج شد تا استقلال راحتتر بتونه بازی را ببره ، وجدانتون را چند فروختید؟
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      5 4
      اصلا وجدان نداره مثل دستمال میمونه و تو ۲۰ تا تیم نیمکت نشینی کرده. دنبال یه سمت رو نیمکت شیشتقلاله.
  • mehran CA ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    8 5
    مثل اینکه بازم بوی پول حس کرده و رنگ عوض کرده
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      2 1
      این اسکول دیگه از کدوم سوراخ زد بیرون؟ من خیال کردم تو خانه سالمندانه برید مصاحبه های ۲۰ سال پیش تا الانش رو مرور کنید! هم به استقلال فحاشی کرده و هم به پرسپولیس! هرچند کسی نمیره مصاحبه های این پلشت رو ببینه. اونقدر ارزش نداره.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 1
    خوشم میاد کسی بهتون اهمیت نمیده فقط موضوع فنی شما فقط استقلال و پرسپولیس بعدشم جوانمرد و خوب اومدی دوس داشتم خخخ
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 1
    خدا همه ما را عاقبت اندیش کنه! چه راحت حرف میزنیم و اصلا انگار به رذیلت گفتاری تفاخر هم میکنیم!! مگس ها هم بیشتر روی همین حرفها می نشینند! تهمت، تخریب، کلا لمپنبسم .
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 1
    این دیگه چی میگه! میگه با دوتا فوروارد بازی کردیم،خوب آی کیو دوتا مهاجم گذاشتن که طبیعیه و نشانه تفکر برد،عقل هم خوب چیزیه
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    6 1
    پس با این حساب استقلال بیشترین منفعت را برده است چون اکثر مربیان لیگ استقلالی هستند #گل_گهر_گیت#فدراسیون_آبی
  • رسول IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 1
    زمان بازیت هم مالی نبودی. از ده تا موقعیت صد در صد یکیش گل میکردی. اون موقع ارزشی نداشتی الان که دیگه کسی اصلا حسابت نمیکنه جزبعضی این به اصطلاح خبرنگارا که برا همچین حرفای مفتی چند سالی یه بار میان سراغ همچین آدمای فراموش شده .بخدا که همون تیمایی هم که بازی کردی اگه الان راحت بدن
  • علی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 0
    تو راست میگی؟!!!!!
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 2
    پرسپولیس و پیکان باید از این مارکوپولوی لیگ دسته ۲ شکایت کنن و ثابت کنه که چه جوری تیمها به پرسپولیس امتیاز میدادن؟
  • پرسپولیسی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 1
    الان منظورش با خود گله کیسه بوده.بازی صنعت نفت.بازی هوادار.بازی گل گهر.فقط ساکت الهامی باج نداد الان شده برای کیسه کش ها ادم بده.نمیدونم امسال چرا قدیمی ها گله کیسه سرو کلشون پیدا شده این چندسال سرشون تو کجاشون بود الان دارن عرعر میکنن
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 0
    تو دیگه چی میگی؟
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 0
    خداروشکر که بازیکنی در حد علی دایی و کریمی نبوده؛ وگرنه میگفت الان نماینده فیفا هستم. چاقال
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 0
    کافر همه را به کیش خود پندارد. آنقدر با دوپینگ و ناداری و کثافت کاری بردن که براشون قابل هضم نیست سرورشون با یازده تا بازیکن رفت فینال آسیا و پنج سال پیاپی در عین مظلومیت قهرمان شد.
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    4 2
    بی جهت نیست که فیفا بهترین بازیکن قرن رو از پرسپولیس انتخاب میکنه و تو تمام دعوت ها فقط پرسپولیسی هارو میشناسه. فعلا تا ۱۰۰ ساله دیگه زیر سرورتون هستید. حالا بیایید هوچیگری کنید.
    • تاج کبیرآسیا IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      1 2
      فعلا از اول فصل تاحالا شما بدجور دارین میسوزین راستی پول پدیده هم تکذیب شد که دادین خخخ
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    2 0
    حالا بره کمیته اخلاق و موقع ثابت کردن بشه ۱۰۰ دفعه میگه غلط کردم که تهمت زدم. پرسپولیس حتما باید ادعای شرف کنه و اون مربی سابق رو هم بیارن. این بازیه کیسه و صبای قم رو بیاد تعریف کنه اگر وجود داره
  • حسین IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 0
    اگر دروغ باشه ...
  • مختار IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 1
    پس اینجور که می فرمایید پس علی منصوریان هم آن بازی تاکتیکی و طوفانی که جلو پرسپولیس کرد همه دیدند که اون بازی جلو استقلال انجام نداد! و همینطور عنایتی بازی که جلو پرسپولیس کرد جلو استقلال نصف اون بازی را هم ارائه نداد پس این دو مربی هم کاری کردند که استقلال براحتی ۶ امتیاز بگیرد! حرفی نزنید که با استدلال علیه خودتون و استقلال صدق می کند!
  • حقیقت IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 0
    بی‌شعور ترین حالت تبانی ها بازی کردن عنایتی در پست دفاع آخر جلوی کیسه تهران بود و تمام
  • ابراهیم IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 0
    کیسه کش باش ولی مرد باش
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 0
    از امتیازهای مفت بیزحمت تقدیم شده به استقلال بگو که الان اینجا هست اصلا مربیهایی که علاقه به استقلال دارن مدیونی فکر کنی که تبانی کنن مثل هوادارو و...
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    2 0
    این یارو بازی هم میکنه؟توپ جمع کن از اون‌بهتره میچرخه نونی بر جیب بزنه احتمالا مبلغی گرفته یه چیزی بگه یاد دستمال توالت افتادم
  • حواست باشه IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    2 4
    حرف راست تلخه ببین لنگیها چطور به اق واوق افتادن ، اوج فساد وتبانی دوره پدر پسر چموش پاپی مسعود اتفاق افتاد میگی نه ببین بارفتنش چجور لنگی ها جلز و ولز میکنن، البته قصدم بی احترامی با پرسپولیسیهای با شعور نیست طرف حسابم با اون زبون دارازهایی که همه چیز رو وارونه میبینن ومیگن
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 1
      تو کیسه حموم پنج سال وقت میکردی
    • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 1
      به خدا تو کل فیفا ۱ نفر از این شیشتقلالی هارو نمیشناسن. بزرگشون که حجازی بود رو اسمش اصلا تو لیست ذخیره های فیفا هم نیست! امثال حاتمی که چاقالی بیش نیستن .اینا از انتخاب سلطان علی آقا پروین و علی آقا دایی به عنوان بهترین بازیکن قرن ناراحت هستن. بسوزید کیسه کش های الاستقلال.
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    2 1
    خنده دار بود.این بنده خدا فوتبال رو با صخره نوردی اشتباه گرفته
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    4 0
    بابا اینم هست تو رو خدا یه نگاهی بهش بکنید! تازه امروز فهمیدم اگه یه مربی بخواد ریسک کنه و تیمش رو برای احتمال موفقیت بیشتر با دو مهاجم به زمین بفرسته،خیانت کرده!!
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    جالبه میگه خودم دیدم!!! پس چقدر بی غیرتی که همون موقع افشا نکردی! من هوادار فولادم اما این یارو باید حرفی بزنه که با مدرک باشه! اومدو فردا ۱ نفر گفت فلان تیم تبانی کرده؟ آیا مدرک داری؟ چرا همون چندسال پیش نگفتی؟
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    یک عده انقدر تو فوتبال کثافت کاری کردن که همه رو مثل خودشون میدونن‌. اگر علی دایی نماد فوتبال ایران شده و بین ۲۰۰ کشور و هزاران بازیکن و پیشکسوت دعوت میشه قرعه کشی جام جهانی، به این دلیل هست که سالم بوده و هست اما افرادی مثل حاتمی رو اصلا کسی نمیشناسه. این فرق آدم کبیر و آدم صغیره.
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    عقده گشایی کیسه کش .توجیه ده سال بدون جام .
  • ناشناس IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    بدیخت بی چاره تو نان و نمک پرسپولیس را خوردی و نمکدان را شکستی. اگر مردبودی خودت گل میزدی. مگر کسی جلوتو گرفته بود. مجیدی حق دارد به ادمهای مثل تو رو نمی دهد.میداند که شما دو رو که سهل هزارچهره هستی.
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 0
      دقیقا اینا نمک نشناس هستن
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 1
    بازی رفت ذوب آهن و پرسپولیس هم آقای تاتار دروازه بان سوم رو که اصلا تو فصل بازی نکرده بود گذاشت تو دروازه و اون گل عجیب رو به پرسپولیس تقدیم کرد. در ضمن توی هر بازی یا پرسپولیس با دست گل میزنه یا گل آفساید میزنه و حتی تو دو تا دربی رفت و برگشت دو تا پنالتی واضح استقلال رو نگرفتن. از اونور گل سالم استقلال رو نمیگیرن و یا تو همین بازی مهم سپاهان پنالتی الکی گرفتن. اینا چیزای تابلوییه که ما میبینیم اینکه اسپانسر استقلال باید به پرسپولیس پول بده و یا کمک 10 میلیاردی فدراسیون و خیلی چیزای دیگه بماند.
  • یاشاسین اردبیل IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    ایندفعه پرسپولیس در نقش عربستان در اسیا
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    عنایتی ؛ منصوریان؛ قلعه نوعی؛ رحمتی؛ نکونام شیشتقلالی هستن و علنی امتیاز کادو میکنن میدن به کیسه. از اول فصل یه ۳ امتیاز رایگان با تفاضل ۳ بر ۰ بهتون دادن و تو دربی هم داور ملعون با پول بیشتر ۱ امتیاز براتون گرفت. وگرنه الان مثل ۱۰ ساله اخیر تو جایگاه اصلی خودتون که رده پنجم جدول هست بودید.
  • علی اصغر IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    آخه گوساله بازیکن از تو بی تعصب تر بود توی لیگ ایران هردوماهی یه تیم عوض میکردی به خاطر دلالی دهنتو بشورو درمورد پرسپولیس کبیر صحبت کن
  • ساری IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    فقط استقلال تیم بدون باخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس