کد خبر 1427330
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
زیدآبادی

اینکه شعارهای اغتشاشات به مذاق اصلاح‌طلبان خوش نیامده است، تنها بخش سطحی از ابتذال، سقوط اخلاقی و آشفتگی فرهنگی براندازان است!

به گزارش مشرق؛  احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به رفتارهای بدوی و داعشی مسلک از سوی براندازان در خارج کشور در یادداشتی نوشته است:

همیشه تصورم این بود که جامعۀ ایرانیان خارج از کشور سرمایۀ بزرگی برای سرزمین ما هستند، زیرا علاوه بر تخصص و داشتن سرمایه، سالیان درازی را هم در محیط‌های اجتماعی و سیاسی مداراجویانه و دمکراتیک زندگی کرده‌اند و حامل آن فرهنگ شده‌اند. از همین رو بازگشت آنان به کشور را گشایشی عمده در داخل می‌دانستم.

زید آبادی در ادامه گفته است: آن عده از آنان که در برخی از شهرهای کانادا و اروپا و آمریکا به نشانۀ حمایت از اعتراض‌های داخلی گردهم آمدند و به جای شعارهای مدنی و اصیل و کارگشا! شعار (...) سر دادند، از هر جهت نومیدکننده ظاهر شدند.

چه کار کنیم؟ این هم شانس ماست! مذهبی‌های ما که به فرنگ می‌روند جز سطحی از برهنگی و رواج مشروبات الکلی، چیز دیگری در آنجا نمی‌بینند! سیاسی‌های غیرمذهبی ما هم که در آنجا اقامت می‌کنند، گویی در همان حال و هوا نفس می‌کشند و بهره‌ای از فرهنگ  مدارا  احترام و دمکراسی نمی‌برند! یعنی این هموطنان خشمگین ما حالا از هر دسته و گروهی که بودند، از خودشان خجالت نکشیدند که شعار (...) سر دادند؟

سخنان این روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب درباره تیپولوژی فرهنگی و اجتماعی براندازان در خارج از کشور قابل توجه است! سال ۱۳۸۸ و پس از پایان فتنه تعدادی از اعضای گروهک ملی- مذهبی با فرار از کشور راهی فرانسه شدند؛ اندک زمانی بعد از حضور در پاریس میان این افراد انشقاق شدید افتاد، یکی از دلایل آن بود که برخی از اعضای این گروهک با وجود ادعای پایبندی به ارزش‌های اسلامی و مذهبی شب‌ها در کاباره‌های شهر مشروبات الکی خورده و در خیابان گشت می‌زدند. در آن زمان طی یک جلسه یکی از اعضای این گروهک گفته بود که حداقل برای حفظ ظاهر هم که شده در خیابان شراب نخورید؛ تا مردم شما را نبینند! فرد متهم به این ماجرا گفته بود که این حرف‌ها برای ایران است و اینجا ما می‌خواهیم آزاد باشیم!

این روزها براندازانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند وضعیت مبتذلی دارند، برخی برای مقداری دلار آمریکایی تا کمر در برابر اجنبی‌ها خم شده و حاضر به هر نوع مزدوری هستند، برخی دیگر نیز پا را فرارتر گذاشته و خواهان تحریم سخت علیه مردم ایران شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • نیما IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    62 12
    مرگ بر اغتشاشاگر
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 9
      مرگ ، بهتر نیست ؟
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      10 0
      بهره‌ای از فرهنگ مدارا احترام و دمکراسی نمی‌برند!..........این آقا رسما نابیناست! کوره درگیری موافقان ومخالفان ترامپ رو ببینه؟یا در کانادا مخالفان واکسن زدن که دولت کانادا با اسب از رشون رد میشد؟! یا سرکوب جلیقه زردها یا سرکوب مخالفین واکسن در استرالیا وهمه اروپا ! اینه مدارا؟!
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      9 1
      این زیدآبادی غربگدا چه قدر همه را مقصر می داند جز خود غرب شیطان زده را !!!!
    • علوی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      9 1
      اشتباهی منفی زدم. مرگ بر اغتشاش گران احمق
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      5 1
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد هم ؛ آش همین و کاسه همین است.
    • سوخته IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      2 0
      مرگ بر جماعتی که ضد ایرانی آباد و ولی فقیه هستند
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    31 10
    ضمنا هزاران آقازاده فاسد داریم که باباهاشون الان به نوعی تو راس هستن و براشون دلار میفرستن یا فرستادن ، باز فردا میخوان بیان بچه هاشون اینجا حکومت کنن ، ما چقدر ساده ایم اگر فکر میکنیم اونور آبی ها بیان و برامون حکومت مدنی درست کنن- به همین هم الان قانع هستیم
    • من IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      27 10
      اوووه وووو! اخوی. کمی آرامتر! کجا با این سرعت و عجله! هزاران؟؟؟ آقازاده؟؟ چه خبر است. اگر کل آقایان هم فرزندانشان خارج بروند، هزاران نفر نمیشوند. در نوشتن عدد دقت کنید.
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      26 3
      واقعا کی میخواهید بفهمید کسانی از کشور فرار کرده اند که اغلب مشکل اخلاقی وخانوادگی داشته اند
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      9 0
      تو به آدمهای درست در هر انتخابات رای بده ، مثل ما حزب اللهی ها که به جناب علی لاریجانی و فلانی و بهمانی به دلایل مختلف از جمله شهروندی فرزندان شون در کشور های غربی رای ندادیم
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      8 0
      بله اصلاحطلبا اکثرا این شکلی هستن
  • علوی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    21 2
    جناب آقای زید آبادی! از کوزه همان طراود که در اوست اتفاقا شما اشتباه میکنید ایرانیان مقیم خارج شعارهای مطابق با فرهنگ و واقعیت عینی اونجا را مطرح ساختند
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      10 0
      نبی اکرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند:از فتنه های آخرالزمان نترسید که رسوا کننده منافقین است.دست همه دیکتاتورهای بزک شده با شعار طرفداری از زن وآزادی و...رو شد.الحمدلله.
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      5 0
      درسته واقعا ، از کوزه همان برون تراود که در اوست ...
  • ارغنون IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 24
    درود بر شما، استاد ارجمند
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      8 0
      جناب غرق خون زید آبادی استاد شماست، لعنت به جماعت اصلاح طلبان
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      3 0
      درود شایسته کسی است که وقتی حرفی می زند تو را دین و دانش بیفزاید تو را راه بنماید وچراغ راهت شود اگر کسی حرفی بزند ودیگران را با کج فهمی یا برداشت سوء ویا دروغ ویا نیات سوء گمراه کند سزاوارلعن و نفرین ابدی است.
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    24 1
    اینم درک اشتباه حضرات اصلاح طلب از اروپاست! بخش زیادی از ایرانیانی که خارج دارن زندگی می‌کنن اینجا جز تفاله‌های بیکار و بی‌هنر بودن.
  • FR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    5 0
    البته اغلب ایرانی های خارج از کشور شبیه اصلاح طلبان هستند و در جریانات اخیر هم بوی کباب شنیده بودند و زنجیر پاره کردند …
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    البته ممکنه از خود اون جوامع باشه و فهم اشتباه مثلا روشنفکران ما از وجود آزادی و دموکراسی در اون جوامع
  • farahvash IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    5 0
    بدتر از انتقاد جناب زید آبادی خواستگاه فکری و باورمتدی ایشان به لیبرال دموکراسی غربی است
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    7 0
    باورم نمیشه،چطور فرهنگ غرب رو بالاتر از فرهنگ اسلام ناب محمدی میبینی!
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 0
    اصلاح طلبان غرب زده ها و خودباخته هایی بیش نیستن.در ۴۳ سال عمر انقلاب بیشترین حکومت رو به ایران کردن و در دوره های مختلف ریاست جمهوری کردن اما جز عقب موندگی چیزی برای ایران به ارمغان نیاوردن
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    به قول استاد ذوقی اونم شانس مایه
  • اوراقچی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 1
    هرپولی از دشمنان میگرند هر زهر ماری که میخوردند همینکه یک مو از خرس استعمار میکنند خودش نوعی مبارزه است خیلی به دل نگیرید بالاخره روزی پیر و مفلوک میشوند و سرعقل می آیند ... داماد شاه یادتان هست ...
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 0
    بر اساس پیش بینی ها . اصلاح طلب ها دارن از سوراخ هاشون میان بیرون . پروژه تمام نشده . فعلا زوم کردن رو باز کردن اینتر نت و تلگرام و اینستا . گره افتاده توی کارشون .به هر بهانه ای باید فیلترها لغو بشه . الان کسب و کارها رو بهانه کردن. .از داخلی تا خارجی
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه US ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    15 0
    لعنت خدا بر اغتشاشگرانی که باعث ناامنی جامعه شده اند.....لعنت خدا برسابریتی های فاسد داخلی و خارجی که آب به آسیاب فتنه گران می ریزند.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    اون خبرنگار اصلاحطلب! رضا حقیقت نژاد بعد از فتنه سیر و سلوک خودش رو آغاز کرد همه دنیا رو دید و مطلوب خودش را که یک پارک با تیزترین بوی ... هست پیدا کرد،سیر و سلوک و تحول روحی بهاییان و مارانوسهای مدعی اصلاحات همگی اینگونه است.
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    2 0
    انسان با پیروی از هوای نفس تبدیل به ضدانسان می شود. خلاصه ترفندهای سرمایه داری غرب و پیروانش افسادطلبان اینست که افراد بیشتر و بیشتری را به پیروان هوای نفس افزوده و در همان حال مدام برای آزادی هر چه بیشتر آنها در انهدام فرهنگ و اخلاق و نیز ترویج فساد و افساد فشار بیاورند. از کسی که انسانیت خود را به شیطان فروخته انتظار اصلاح هرگز نمی توان داشت
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    2 0
    جناب زید آبادی استثناء قانون نیست در غرب فرهنگ غالب اشاعه فحشا ومنکرات است این شما هستید که از غرب همه را گل وبلبل دیده اید کدامیک از جرائم سازمان یا فته غرب در ایران اتفاق می افتد اساسا وتحقیقا چیزی بنام اخلاق وجود ندارد چرا شما دنبال تطهیر آنها هستید وفکر می کنید استثنایی رخ داده غرب از آنچه شما می بینید بسیار زشت تر و وحشتناکتر وجنایکار تر است.
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    2 0
    جناب زید آبادی نگفتی خودت از غرب چه می بینی تمدنی وارسته و دنیایی که عقلانیت آن حاکمییت تکنولژی است آنچنان محو آن شدی که شما و امثال شما فقط غربی شدن آن هم با تمام قوا را پیشرفت تلقی می کنید یافته هایتان بلغور کردن نوشته ها و نظریاتی است که دموکراسی غربی را تلقین اجباری همه می کند دموکراسی که فقط در حرف شیرین است و دنیا را به انحطاط راهنمایی می کند بله غرب فقط همین نیست اما این چهره توصیف شده حاکمیت غرب است که همه افراد را زیر پا له کرده دوگانگی آن چنان شدید شده که امروز نیاز به آوردن مصداق یافته های پنهانی ندارد نقاب نفاق از چهره غرب افتاده اما شما هنوز به بزک کردن آن مشغولید نگذانی شما از این است که اغتشاشگران راه به جایی نمی برند فرهیختگان هم در غرب کم نیستند اما نه امپراطوری مسلط بر رسانه و تکنولژی مدرن به آن ها میدان می دهد و نه می گذارد صدایی از آن ها بگوش برسد دوگانگی غربی آنقدر عیان شده که همه آنچه خود ارزش بداند نعتبر می داند آدم کشی ، تجاوز به حقوق مردم ، غارت ثروت ها و منابع کشورهای تحت سلطه ، خوار و خفیف کردن افراد خارج از دایره تسلط خود را را ارز ش و ملاک درست می داند و امثال شما یا نابینا هستید که این همه تناقض و بی شرمی سردمداران اروپایی و امریکایی را ببینید و یا چشمهایتان را بسته اید و خود را به خواب زده اید راستی بهتر نیست یک چندی تکرار تئوری های جامعه شناسان و سیاستمداران در خدمت منافع غرب را کنار بگذارید و به خود بیایید «انّ الساعه اتیه لا ریب فیها اکاد اخفیها لتجزی کل نفس بما تسعی»
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 1
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس