۴۵ درصد یهودیان جهان ساکن سرزمین های اشغالی هستند

بر اساس آمار ارائه شده توسط اداره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی، نزدیک به ۷ میلیون یهودی(صهیونیست) از جمعیت کل یهودیان جهان، در اراضی اشغالی فلسطین زندگی می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از تایمز اسرائیل، اداره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی می‌گوید که طبق آخرین سرشماری، تعداد ۱۵.۲ میلیون یهودی در سراسر جهان زندگی می‌کنند که از این تعداد ۶.۹ میلیون (صهیونیست) ساکن سرزمین‌های اشغالی هستند.

بیشتر بخوانید:

یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به «اریحا»/ مجروح شدن شماری از فلسطینیان

طبق اعلام سازمان مذکور، یهودیان ساکن سرزمین‌های اشغالی ۴۵ درصد از جمعیت یهودیان جهان را تشکیل می‌دهند. ۵.۴ میلیون نفر از آنها متولد اراضی اشغالی هستند، در حالی که ۱.۵ میلیون نفر دیگر در خارج از این سرزمین‌ها متولد شده اند.

بعد از سرزمین‌های اشغالی بیشترین جمعیت یهودی در آمریکا ساکن هستند که به گفته اداره آمار رژیم صهیونیستی ۶ میلیون یهودی را شامل می‌شود و پس از آن فرانسه با ۴۴۵ هزار نفر، کانادا با ۳۹۳ هزار نفر، انگلیس با ۲۹۲ هزار نفر، آرژانتین با ۱۷۵ هزار نفر و روسیه با ۱۵۰ هزار نفر در مراتب بعدی قرار دارند.

سازمان مذکور می‌افزاید که آلمان و استرالیا هر کدام ۱۱۸ هزار یهودی دارند. طبق اعلام این سازمان، ارقام ذکرشده مربوط به پایان سال ۲۰۲۰ است.

صهیونیست‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی با اشغال خانه‌های فلسطینیان رژیم جعلی خود را در سال ۱۹۴۸ بنیان نهادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    6 4
    رژیم صهیونیستی رفتنی است
  • ناشناس IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    3 1
    کاشکی کل یهودیان میرفتن فلسطین اشغالی بعد روز موعود کل یهودیان با خاک یکسان میشدن یهود قاتل اهل بیت علیهم السلام بود وهست فقط خودشون رو برتر میدونن
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    2 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.
  • DE ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    1 0
    شیوخ عربی و جریان های پان عربیسم در کشورهای عربی در سلطه گری و حشی گری صهیونیسم جنایتکار و تشدید این ظلم تقصیر و گناهی سنگین در کنار امریکا و اروپا دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس