یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به «اریحا»/ مجروح شدن شماری از فلسطینیان

به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به «اریحا» در کرانه باختری، شماری از فلسطینیان مجروح شدند.

به گزارش مشرق، سلسله حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست به نقاط مختلف کرانه باختری ادامه دارد. نظامیان صهیونیست این بار به «اریحا» در کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه «عقبة جبر» در اریحا درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت. شاهدان عینی اعلام کردند که در جریان این درگیری‌ها شماری از فلسطینیان مجروح شدند.

این درحالی است که روز گذشته خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین سخنانی را در خصوص اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی در طول ماه مبارک رمضان مطرح کرده بود.

وی گفت: ملت فلسطین پس از روزها جهاد و رویارویی با اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی، این نبرد را پیروزمندانه به پایان رساند.

مشعل در ادامه اظهاراتش تصریح کرد که استراتژی دشمن صهیونیستی مبتنی بر سیطره نهایی بر سرتاسر سرزمین فلسطین است و این رژیم به هر شیوه‌ای در تلاش برای یکسره کردن نبرد در مسجد الاقصی است.

وی خاطر نشان کرد که ملت فلسطین با تکیه بر حق خود در قدس و مسجد الاقصی، شجاعانه در برابر تجاوزات اشغالگران صهیونیست ایستاد و ثابت کرد که این مسجد تنها متعلق به مسلمانان است و یهودیان هیچ حقی در آن نداشته و ندارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس