کد خبر 1366684
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

به گزارش مشرق، علیرضا تقوی‌نیا، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: تپه صهیون مکان معبد سلیمان و قبر حضرت داوود بود، که در جنوب غربی بیت المقدس قرار دارد و صهیونیست ها در سال ۱۹۴۸ آن را تصرف کردند.

از همان ابتدای اشغال این نقطه توسط دولت اسرائیل ، کاوش های دانشمندان یهودی جهت یافتن معبد سلیمان آغاز گشت اما به نتیجه ای نرسید.

در جنگ ۱۹۶۷، اسرائیل فرصت را مناسب دید و بیت المقدس شرقی و مسجد الاقصی که روی کوه زیتون بنا شده را به تصرف در آورد و به بهانه وجود معبد سلیمان در زیر آن ، کاوش های خود را آغاز کرد تا زمینه را برای تخریب این مکان مقدس مسلمانان فراهم نماید.

جالب اینجاست در هیچ منبع تاریخی یهودی بیان نشده که معبد سلیمان در کوه زیتون بنا شده باشد لکن صهیونیست ها برای از بین بردن هویت مسلمانان و یهودی سازی قدس این ادعا را مطرح می کنند اما کاوش های آنان تاکنون دقیقا خلاف ادعاهایشان را ثابت کرده و بدون تردید مسجد الاقصی بر ویرانه های معبد سلیمان واقع نشده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    10 22
    قیام مسلمانان در فلسطین، این نژادپرستان را نابود خواهد کرد، نشانه های این قیام هر روز داره بیشتر میشه.
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    2 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.
  • DE ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    یکی بمن بگه پس قرآن در مورد کدام سرزمین گفته که مادرش موسی را در سبدی در رود نیل گذاشت در مصر بزرگ شد البته که همه میدانیم که یهود قبل اسلام و مسیح آمده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس