کد خبر 1365683
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
افزایش آماده باش صهیونیستها برای احتمال تشدید تنش در مسجدالاقصی

منابع صهیونیستی از آماده باش نظامیان صهیونیست برای احتمال هرگونه افزایش تنش ها در مسجدالاقصی همزمان با نماز جمعه امروز خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، منابع صهیونیستی از آماده باش برای احتمال هرگونه افزایش تنش‌ها در مسجدالاقصی همزمان با نماز جمعه امروز خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی وضعیت آماده باش خود در بیت المقدس را به شدت افزایش داده است.

ببینید:

فیلم/ فریادهای زن فلسطینی در مسجدالاقصی

این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در بیانیه‌ای، به منظور دفاع از «مسجدالاقصی» در روز جمعه فراخوان «بسیج عمومی» صادر کرد.

در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده است که لازم است عموم فلسطینیان به منظور دفاع از قبله اول مسلمانان، در دفاع از مسجدالاقصی برخیزند و در روز جمعه به حمایت از این مسجد بپردازند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقدامات خصمانه آن علیه مسجدالاقصی هشدار داده و اعلام کرده است که هرگونه پیامد تداوم سیاست‌های کنونی تل آویو، متوجه مقامات صهیونیست است.

حماس پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که تکرار تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به مسجدالاقصی تحت حمایت نظامیان، هرگز منجر به اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی این مسجد یا تغییر هویت اسلامی آن نخواهد شد.

این جنبش ضمن محکوم کردن ادامه تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه مسجدالاقصی، آن‌ها را از هرگونه حماقت و فکر کردن به قربانی در داخل مسجدالاقصی یا تعدی علیه مقدسات فلسطین برحذر داشت.

حماس با بیان اینکه اشغالگران صهیونیست در مسجدالاقصی هیچ جایی ندارند، مسئولیت هرگونه پیامد خطرناک اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان و تجاوز علیه مقدسات اسلامی فلسطین را متوجه دولت رژیم صهیونیستی دانست.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام و درود خداوند یکتا بر شهیدان و جبهه های مقاوت اسلامی در سراسر کرۀ زمین. درود بر فلسطین. درود بر لبنان. درود بر شیعیان مظلوم عراق و سوریه. درود بر شیعیان مظلوم عربستان و بحرین. درود بر مردم مظلوم افغانستان. درود بر شیعیان مظلوم یمن. درود بر ایرانی های وطن پرست. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مرگ بر اسرائیل. مرگ بر آمریکا. مرگ بر انگلیس. مرگ بر فرانسه. مرگ بر آلمان. مرگ بر روسیه. مرگ بر چین. مرگ تروریست های تکفیری (داعش و طالبان و ...). مرگ بر آل سعود. مرگ بر آل خلیفه (اشغالگران استان چهاردهم ایران). مرگ بر امارات. مرگ بر هند. مرگ بر مسئول خائن و بی لیاقت. مرگ بر هر کسی که با این جنایتکاران هم پیمان می شود. مرگ بر گران فروش ها. مرگ بر احتکار کنندگان کالا. مرگ بر اختلاس گران.
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس