کد خبر 1366343
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
نان چقدر گران می‌شود؟

اعلام رسمی قیمت گندم برای صنف و صنعت، پیش‌بینی‌ها درخصوص رشد قیمت محصولات وابسته به آرد را تأیید کرد.

به گزارش مشرق، اعلام رسمی قیمت گندم برای صنف و صنعت، پیش‌بینی‌ها درخصوص رشد قیمت محصولات وابسته به آرد را تأیید کرد. روز گذشته نایب‌رئیس بنیاد ملی گندمکاران از قیمت ۱۲ هزار تومانی هر کیلو گندم برای اصناف و صنایع وابسته به گندم خبر داد.

نرخ تعیین شده برای گندم، قیمت هر کیلو آرد را برای صنایع و اصناف مصرف‌کننده این محصول تا کیلویی ۱۶ هزار تومان افزایش می‌دهد. رقمی که به‌گفته کارشناسان، قیمت ماکارونی را تا ۲ برابر و قیمت نان را تا ۴ برابر افزایش خواهد داد.

سال ۱۴۰۰ آرد ۳‌نرخی بود و اصناف و صنایع این محصول را با نرخ‌های متفاوتی دریافت می‌کردند. نانوایی‌های یارانه‌ای، آرد را کیلویی ۶۶۵ تومان، نانوایی‌های فانتزی ۹۰۰ تومان و صنایع آرد را کیلویی ۲.۷۰۰ تومان از دولت تحویل می‌گرفتند و این در شرایطی بود که هر کیلو گندم از کشاورزان با قیمت ۵ هزار تومان خریداری می‌شد.

منبع:آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 0
    نتیجه حکمرانی امام علی 4سال ونه ماه...مسکن برای همه؛آب آشامیدنی برای همه؛نان گندم برای همه؛باوجودمخالفان داخلی وجنگ های طاقت فرسا!ما43ساله فقط می گیم مرگ برآمریکا اکثرچیزامون مال همون کشوره...واکسن برکت هم ...مصباحی مقدم هم مخالف وارداته چون مانورتجملاته خضریان ازپیگیری اش باگوشی آیفون درفضای فیلترشده توییتربرای ممنوعیت واردات آیفون می گه!مشرق هم ازدیدارخاتمی وسوروس می گه وبه همه تهمت می زنه تابه زاکانی وقالیباف می رسه بقیه می شن تخریب گر!شایددرمیان امنیت وآزادی انتخاب امنیت بدنباشداماازمیان عدالت وامنیت اگرعدل نباشدامنیت سودی ندارد...آب اجل برای همه است مشرق جان وقبروقیامتی هست
  • NL ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    به به چه سیاستی!!!!!
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    خب به سلامتی ماکارونی و نون هم از سفره مون داره میره... حقوق رو به سطح حقوق دنیا برسونید و قیمت ها رو هم جهانی کنید و اینقدر یارانه رو سر ما نکوبید
  • UA ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    چه تدابیر ارزشمندی!
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    خب خدارو صدها هزار بار شکر آب هست!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس