کد خبر 1366021
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
یورش صهیونیست‌ها به «ام الفحم» در کرانه باختری/ بازداشت ۴ فلسطینی

به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به «ام الفحم» در کرانه باختری ۴ فلسطینی بدون تفهیم اتهام بازداشت شدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری وفا، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز شنبه به ام الفحم واقع در کرانه باختری یورش بردند. به دنبال این حمله درگیری شدیدی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها اتفاق افتاد.

بر اساس این گزارش، شاهدان عینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها در جریان این یورش وحشیانه ۴ فلسطینی بدون تفهیم اتهام توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند. این درحالی است که شب گذشته ده‌ها نفر از جوانان فلسطینی در ام الفحم با برپایی تظاهراتی در حمایت از قدس و مسجد الاقصی، در حمایت از مقاومت فلسطین شعار سردادند.

پیشتر «عثمان الجرندی» وزیر خارجه تونس در نشست کمیته وزارتی عربی در اردن نسبت به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت تاریخی و قانونی حاکم بر قدس و مسجد مبارک الاقصی هشدار داد.

عثمان الجرندی اظهار داشت که جهان عرب باید یکصدا در مقابل اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی بایستد، چرا که این سیاست‌ها فاجعه‌بار است و به ضرر امنیت و صلح نه فقط در فلسطین، بلکه در کل جهان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    امریکا با تجهیز نیروهای مقاومت فلسطینی قصد محو ونابودی اسرائیل از درون را دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس