رویارویی جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در شرق قدس

منابع محلی اعلام کردند که امروز شنبه نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک گاز اشک آور به شکل گسترده در اطراف دانشگاه قدس در منطقه ابودیس در شرق قدس اشغالی کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی اعلام کردند که امروز شنبه نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک گاز اشک آور به شکل گسترده در اطراف دانشگاه قدس در منطقه ابودیس در شرق قدس اشغالی کردند.

این منابع اعلام کردند: رویارویی میان جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر در نزدیکی این دانشگاه رخ داده است.

گفتنی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل اعلام کردند که شهرک‌نشینان صهیونیست با صدور فراخوان‌هایی خواستار تعرض دسته‌جمعی به مسجد الاقصی در ایام عید یهودی پسح از فردا یکشنبه تا روز پنجشنبه آینده شدند.

بر اساس این گزارش، زمانی که صهیونیست‌های شهرک‌نشین برای یورش به مسجد الاقصی اعلام کرده‌اند، از صبح ساعت هفت تا ۱۰ و نیم است.

همزمان با این فراخوان، نهاد موسوم به «هیئت مقر تشکیلات هیکل» (معبد سلیمان) اعلام کرد که فردا یکشنبه ۱۶ آوریل در ساعت اشاره‌شده درهای مسجد الاقصی برای یورش دسته‌جمعی صهیونیست‌ها باز خواهد شد.

در مقابل نیز فلسطینیان فراخوان اعتکاف در مسجد داده خواستند از امشب با حضور و اعتکاف مانع از تعرض و یورش نظامیان صهیونیست به این مکان مقدس شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    والله نماند آل جهودیسم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس