فلسطین در مقابل جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی تسلیم نخواهد شد

شیخ «عکرمه صبری» ضمن تروریستی و وحشیانه خواندن یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی تأکید کرد ملت فلسطین هرگز در مقابل این جنایات تسلیم نخواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، خطیب مسجد الاقصی رژیم اشغالگر صهیونیستی را به ارتکاب اقدامات تروریستی و وحشیانه در مسجد الاقصی متهم و تأکید کرد این اقدامات با قوانین بین المللی و تعالیم همه ادیان مغایرت دارد.

شیخ عکرمه صبری در واکنش به یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی در نشستی خبری افزود قدس اشغالی و مسجد الاقصی به یک پادگان نظامی تبدیل شده است و این یعنی رژیم اشغالگر برای یهودی سازی شهر قدس و تسلط بر مسجد الاقصی برنامه ریزی کرده است. اما همه این اقدامات هیچ حقی را برای آنها تضمین نمی‌کند.

خطیب مسجد الاقصی در ادامه اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی و قدس اشغالی را «اقدامات تروریستی وحشیانه ای» دانست که با قوانین بین المللی، حقوق بشر و همه ادیان ناسازگار است.

وی تصریح کرد: فلسطینی‌ها هرگز در برابر حملات خودسرانه رژیم اشغالگر علیه مردان، زنان، سالمندان، بیماران و کودکان تسلیم نخواهند شد. مردم فلسطین به نیابت از امت اسلامی به وظیفه خود عمل می‌کند، اما امت اسلامی از مسئولیت معاف نیستند و مسجد الاقصی امانتی در دست همگان است و همه باید به وظیفه خود عمل کنند و مسئولیت‌های خود را بر عهده بگیرند.

شیخ عکرمه صبری در پایان گفت: فلسطینی‌ها با مقاومت خود به صهیونیست‌ها اجازه ندادند برنامه خود را برای تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی اجرا کنند.

به گفته اداره اوقاف اسلامی فلسطین، صبح روز یکشنبه ۵۴۵ شهرک نشین صهیونیست تحت مراقبت شدید نظامیان به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند. این یورش وحشیانه حدود سه ساعت و نیم به طول انجامید و در نهایت شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست از مسجد الاقصی خارج شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمو IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    به افتخار اسرائیل ... بزرگترین شیطان جهان وای اَح اَح اَح چی شد ...
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    5 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس