کد خبر 1365847
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: به این تیتر های مسموم که مشت نمونه خروار است، دقت کنید: "رد پای دولت در غائله سفر خانواده قالیباف به ترکیه"، "سیسمونی گیت در مقابل ناتوانی ذهنی رئیسی"، "حمله پایداری به قالیباف برای از زیر ضرب درآوردن عبدالملکی"، "قالیباف چوب عدم همراهی با پایداری در طرح صیانت را خورد"، "اطلاعات سپاه، پشت افشاگری اخیر  است"، "وزارت اطلاعات دولت رئیسی، خانواده قالیباف را رصد و ماجرا را لو داده" و...!

انتشار این تحلیل ها در طیف کانال های ضد امنیتی، ضد انقلاب، حلقه انحرافی متظاهر به عدالتخواهی، و وابسته به ائتلاف اشرافی مدعی اصلاحات و اعتدال، نشان می دهد هدف جنجال اخیر، فراتر از زدن قالیباف (به بهانه سفر دختر و داماد و همسر او به ترکیه) است.

اگر از تحلیل "نقطه ای- موردی" فراتر برویم و نگاه "فرایندی- جریانی" به این عملیات اطلاعاتی- رسانه ای بیندازیم، معلوم می شود القای "زیرآب زنی دولت رئیسی توسط حلقه قالیباف"، "زیرآب زنی قالیباف توسط حامیان رئیسی و جبهه پایداری"، "درگیری پایداری با دولت و تیم مذاکره کننده/دکتر باقری" و...، به شکل پر حجم، در دستور کار اتاق عملیات جریان معارض انقلاب قرار دارد.

یک هدف مهم، دامن زدن به سوء ظن و از هم گسیختن اتحاد نیروهای انقلابی است که همت کردند و عناصر معارض با اصل انقلاب و نظام را از دولت و مجلس بیرون راندند، و تا همین جا هم با وجود انبوه گرفتاری های بر جا مانده از مدیریت اشرافیت غربگرا، در کاهش مشکلات انباشته موفق عمل کرده اند.

طراحان عملیات روانی بر این باورند که با ترور شخصیت یکایک اضلاع جبهه انقلاب، هم امید واقعی مردم به بهبود شرایط را متزلزل می کنند، هم این اضلاع و اعضا را به جان هم می اندازند و مجبور می کنند با یکدیگر فاصله گذاری کنند. بدین ترتیب محتمل است روند هم افزایی متوقف شود و افراد به جای دیدن اولویت ها و دشمنی دشمنان، به تسویه حساب های تند در درون جبهه انقلاب بپردازند.

این عملیات روانی تا حدی گسترده است که کانال های اجاره ای محافل صد امنیتی، یک روز درباره نارضایتی رهبر انقلاب از عملکرد رئیس جدید سازمان صدا و سیما(!؟) دروغ پراکنی می کنند، و روز دیگر، به دروغ مدعی می شوند رهبری، گزارش سعید جلیلی درباره فروش ۳/۵ میلیون بشکه ای نفت (!؟) را نکوهش کرده است؛ تا ناچاری کشور به مذاکره و توافق به هر قیمت را القا کنند!

تجربه اتفاقات چند دهه گذشته به ویژه دو دهه اخیر می گوید، هر گاه نیروهای انقلابی توانستند با وجود سلایق متنوع، همپوشانی و هم افزایی کنند، هم توفیقات بزرگی برای کشور رقم خورد و هم سرویس های جاسوسی دشمن و پادوهای داخلی آنها را به دست و پا انداخت تا با به خدمت گرفتن عناصر نفوذی، شهرت طلب، کم حوصله و یا فاقد بصیرت، این همدلی مبارک را هدف بگیرند.

می توان با "طرح صیانت" موافق یا مخالف بود و "منصفانه و دور اندیشانه" دیدگاه خود را ارائه کرد. می توان و باید، ضمن حمایت کلان، به نقد کارکرد اجزای دولت یا مجلس پرداخت. می توان و باید -به شرط رعایت انصاف و تناسب-  مدیران ارشد یا بستگان و اطرافیان آنها را زیر ذره بین قرار دارد و رفتار های خلاف معیار ها را تخطئه کرد. اما هرگز نباید از یاد برد که عملیات روانی پیچیده، رکن عملیات پیاده نظام دشمن در جنگ ترکیبی است.

در این شرایط، نباید حاشیه و فرع یا حتی "مهم"، جای اصل و اولویت و "اهم" را پر کند. نباید در گرد و غبار هیجاناتی رسانه ای، واقعیت دو جبهه اصلی در مواجهه "انقلاب/ ضد انقلاب" و "جمهوری اسلامی/ استکبار" مغفول بماند، یا در اثر غبارآلودگی شدید فضا، نیروهای خودی به اشتباه، به سمت یکدیگر شلیک کنند.

هم مدیران و متولیان و اطرافیان انها باید از موضع اتهام پرهیز کنند؛ و هم باید زمان شناس و دشمن شناس بود و از نقش آفرینی در نقشه های دشمن اجتناب کرد.

‍  پشت‌پرده یک عملیات پیچیده

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 81
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    12 14
    قبول درگاه حق ....
    • DE ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      15 9
      تنها سفری که در اسلام منع و حرام شده سفر معصیت است مانند سفرهایی که متاسفانه بعضی ها به آنکارا و اوکراین داشتند و دارند و منتدقین دلقک را شبانه روز ترور میکنند در رسانه ها....و . ضمنا دختر و داماد جناب قالی باف بچه نیستند که موظف به اجازه گرفتن از پدرشون باشند و هیچ قانونی نه داخل ایران نه کشور دیگری افراد بالای 18 سال را مجبور نمیکند با اجازه والدینشون جایی برن . ولی بخاطر اینکه الان صهیونیست جهانی برای انحراف از خیانتهای در شرف انجام خود و خزیدن به مرزهای ایران نیاز مبرم به انحراف افکار از حیاتی ترین مطلب ایران را دارد , تشنه چنین اخباری هستند لذا ندادن بهانه دست ایادی ابلیس و ابریق شیطان بزرگ فعلا مهم است. .پرونده های دزدی و اختلاس و رانت و بخور وبخور جاسوسی غربگدایان و اصلاحطمعکاران صدها کامیون میشه حالا بند کرده اند به سفر قانونی یکزن و شوهری که اختیارشون دست خودشون هست.
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      26 0
      بنظر من کسانی که در جمهوری اسلامی مسئولیت به عهده می گیرند و لااقل تا زمانی که مسئولیت دارند باید مواظب رفتار خودش و خانواده اش باشد خصوصا برای اشخاصی که ادعای ساده زیستی ، انقلابی گری و.... دارند.
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      10 0
      مسئولین جمهوری اسلامی تحت رصد دشمنان خارجی و منتقدان داخلی هستند. البته گاهی اوقات حتی سفر بعضی از مسئولین و فرزندان شان به آمریکا و اروپا هم به چشم آنها نمی آید!
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      2 2
      سیسمونی فقط یکی از اضلاع توطئه پیچیده منافقین است.
    • ۳۳ IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      14 0
      من هم میخوام به محمد ایمانی بگم: تقبل الله. و مداد العلماء افضل من دماء الشهداء.
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      11 5
      اصلاح طلبی یعنی تزویر نیرنگ فریب
    • سید IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      4 0
      بر پارچه ای ابریشمین و سفید چون برف، یک لکه رنگی حتا اگر سیاه هم نباشد، زیبنده نیست! به جاست که جناب قالیباف بابت این سهل انگاری ای که علیرغم مخالفت ایشان، خانواده شان مرتکب شده اند ضمن عذرخواهی از ملت ایران، از این اقدام خانواده اش اعلام برائت کند!
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      0 0
      دکتر قالیباف عزیز اونقدر کارش درسته که بدخواهانش نتونستن هیچ اتهامی بهش بزنند. همه زورشون رو زدن تا یک چنین موضوع پیش پا افتاده ای را به نقطه ضعف ایشان تبدیل کنند. در چشم ما عزیزتر شدی مدیر جهادی تراز انقلاب
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    25 31
    شماها میخواید بگید بهترین و پاکترین هستید
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      14 3
      خیر
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      16 8
      می خواهیم بگویم دشمنان داخلی و خارجی این مردم و کشور برای سیاه نمایی و تخریب مسئولان در افکار عمومی از هر نوع رذالت و دروغی استفاده می کنند
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      7 4
      البته این کار اصلاحات، برعکس، این فضا رو ایجاد کرد. میگن خلاف بزرگه اصولگراها، خرید از ترکیه هست! تازه پدر مخالف همین هم بوده!!! بابا ایول بهشون. اما خانواده یه عده از غربگراها و اصلاحطلب ها... . برادر حسن روحانی الان کجاست؟! پسر هاشمی؟ دختر نعمت زاده؟ ... داماد نعمت زاده؟ خواهرزاده ...؟
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      6 4
      مردم مقایسه می کنند: رشوه و اتهامات حسین فریدون که در تیم مذاکرات هم بود رو با خرید دوقلم کالا از ترکیه دختر قالیباف. همه مردم که خارج میرن از خارج خرید می کنند. کار دختر قالیباف رو عادی می دونن. مخالفت پدرش رو هم عادی می دونن. اما کار حسین فریدون و دختر نعمت زاده و مهدی هاشمی و ... رو قابل مقایسه با خرید از ترکیه (کار خودشون) نمی دونن . افتاد؟
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      8 5
      نه. ولی اصلاحطلبان بدترین و کم عرضه ترین و کثیف ترین و موذی ترین هاست. ننگ بر اصلاحات وقیح که هنوز مردم دارن با قیمت های اونا زندگی میکنن. پراید ۲۰۰ میلیونی و دلار ۲۵ هزارتومنی و ... . همه چی گرون شد با دلار. شاهکار قدرت طلبان غربگرای زبان دراز
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      0 2
      نخیر می خواهیم بگوییم یک عده با بپا گذاشتن می خوان ذهن ها رو از کارهای اصلی دور کنند و همون کاری که انگلیس تو کشور کرد تفرقه بنداز و حکومت کن رو با مجلس و دولت بکند. کمی بصیرت خیلی خوبه به قول رهبری الان ما در گردنه مسیر انقلابیم باید هشدارتر باشیم
  • بی نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    25 5
    امروز مشرق نوشته چند میلیارد دلار ایرانی ها در ترکیه هزینه مسکن و سرمابه گذاری و گشت گذار می کنند خوب خانواده دکتر هم رفتن بپذیریم که باید حواس جمع می بود حتی براش اگر پاپوش می خواستند بگذارند مشرق هرچی بیشتر بگی این حساسیت کم نمیشه
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 4
    با سلام جبهه انقلاب اسلامی با کسب کرسی های مجلس شورای اسلامی و پس از آن ریاست جمهوری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تفکر جهادی و عبادی تغییرات اساسی در رویکردها، برنامه ها، روندها و حتی فرآیند ها بوجود آوردند. آثار این تحول مدیریت شده به قدری سازنده و اثرگذار است که خواب را از دشمنان داخلی و خارجی ربوده است.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 1
    واقعا نوش جانتون
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    21 15
    درگیری اصولگرایان بر سر قدرت.. درستش اینه
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      2 5
      تا ایجا چیزی که ما دیدیم این بوده ، بی شرافتی مطبوعات زرد افسادطلبان و کانال وابسته به این طیف در فضای رهاشده مجازی و کذب گویی طیف انحرافیون بهاری برای تخریب به هر قیمت مسئولین
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      2 6
      و اصلاح طلبان و ضدانقلابان
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      6 6
      برای همه تقریبا بدیهی است کار اصلاحات وقیح و موذی بوده. آدرس غلط و خنده دار نده!
    • DE ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      1 4
      شخصی از بزغاله دان تاریخ نوشته :درگیری اصولگرایان بر سر قدرت.. درستش اینه. واقعا حیوونکی ها غربگداهای اصلاح تلف فقط ۲ میلیون رای آوردند فقط از خودشون و رانتشون و زن و بچه و دوستشون. مردم اصلا بهشون رای ندادند.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 1
    یعنی استکبار جهانی؟؟
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    5 3
    وقتی جریان اصلاح طلب با جریان‌های خاص مانند آنور آبی ها یکی می شوند و روی یک چیز خیالی مانور گسترده می دهند من یکی مطمئن هستم که آن شخص یا مورد کارش درست هست که این ها دنبال تخریب می روند
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    32 3
    وقتی فرصت را به دشمن میدید اون هم استفاده میکنه ... دیگه خانواده قالیباف را به زور توی ماه رمضان نبردند ترکیه ... خودشون نباید این اشتباه را مرتکب میشدند تا بدخواهان سوء استفاده نکنند.
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      0 3
      اگر جای قالیباف بودم برای یک مدتی کاری با این فرزند نداشتم
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    27 4
    مشرق خودت تیتر زدی که چجوری ایرانی ها در کمک به اقتصاد ترکیه نقش دارن و اینکار رو نکوهش کردی.سیسمونی بوده یا نبوده اصل سفر خانواده قالیباف کار اشتباهی بوده و باعث دادن بهانه دست معاندین شده.خودشون باید مراقبت می کردن.
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      6 14
      حرف اشتباهیه. بهانه ، بهانه غلطی است. ممکنه هست به آب خوردن ما هم گیر بدهند. رفته یه سفر، نرفته مثل آقازاده های اصلاحات اقامت! سفر خارجی اکیدا حرام شد برای مردم توسط حاجی گرینف های اصلاحات! فقط برای خودشون حلاله تا فلان حد حتی در حد جاسوسی؟
  • پویا نوری IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    17 50
    قالیباف باید خوب فکر کنه ببینه توی شهردای یا جای دیگه پا روی دم چه شخصی گذاشته یا دست چه مافیایی رو از شهردای کوتاه کرده که دائماً دارن براش مشکل درست میکنند ، چون معلومه که بدجوری ازش کینه به دل گرفتن که هنوز جای اون خوب نشده و دارند تلافی میکنند، آقای قالیباف بدجور زدی دست این اصلاح طلبهای آشغال رو کوتاه کردی.
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 0
      دقیقأ. اما گذشته از آن هرکسی از هر جناح کاری کند که نظام و انقلاب یک قدم به پیش برود و زندگی مردم یک حتی کمی پیشرفت کند مورد غضب ضد انقلاب و در صدر آنها اصلاحات و سازندگی قرار می گیرد.
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      3 4
      ادرس اشتباه نده اخوی
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      9 0
      این حرفا چیه حق رو ببین باطل رو هم ببین. از خدا بترس و تقوی داشته باش
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 0
      عالیییییییییییییییییییییییی
  • علی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    12 0
    اینکه دشمن از هر چیزی بر علیه کشور استفاده میکنه که شکی نیست ، ولی اینکه در دولت روحانی باید بشدت برعلیه روحانی و دولتش از هر وسیله ای استفاده کرد تا ناکارآمدی ان دولت برای مردم روشن شود
    • علی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      آخر دورویی هستید ،چقدر دم از دین و حق الناس و درستی با تقوایی میزدید متاسفانه همهش دروغه پیام منو قیچی کاری کردید
  • رمضانعلی محمدیان IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    بسم الله. وعسی أن تکرهوا شیء و هو خیر لکم (216 بقره)گام دوم نیازمند پاکسازی درون و بیرون و حرکت بسوی احیاء مدیران بصیر پاک در حد وسع نه تنها پاکدست برای اداره وسعت تمدنی است که شایسته نام اسلامی عزیز را داشته باشد جهانگیر و جهاندار و از این منظر عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    40 4
    یک جریان مشکوک طی یک عملیات پیچیده خانواده قالیباف را وادار به سفر خارجی و خرید از خارج می کند تا طیف اصولگرا و انقلابی وارد چالش شود خخخخخ خودتون خنده تون نمیگیره از سطح تحلیل تون
    • IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      0 0
      بله اینم هست حتی سفر هم
  • سعید DE ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    اره خیلی جریان پیچیده و مشکوکی هست.
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    9 4
    چرا اینقدر اون بالا مالاها دعوا و درگیری زیاده؟ همه دعواها هم سر پوستین ملانصرالدین ست، درسته؟! قدرت و قدرت. چقدر شیرینه این دلبر وسوسه گر. هیچکس به فکر رعیت نیست. هیچکس برای رضای خدا کار نمیکنه.
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 5
    پشه مگه می تونه کوه رو جابجا کنه؟ درود بر قالیباف مجاهد خستگی ناپذیر
  • GB ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    14 2
    خدا را شکر که بالاخره یکی پذیرفت که همسر مکرمهء قالیباف هم همراه آنها رفته بود هر چند بی اجازه و با مخالفت شوهر.
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    5 1
    حقیقت این است که درون جبهه اصولگرایان هم ناخالصی ها وجود دارد و خودش را در کار نشان می دهد.
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 2
    دقیقا. چرا ما باید خرید سفر دختر آقای قالیباف از سفرشخصی اش رو هم حتی بدونیم و همه جا جار بزنن، اما متن برجام به این مهمی رو اصلاحات محرمانه کرد که نتیجه ش شد اقتصاد امروز ما.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 1
    برای هزارمین بار، منابع تامین مالی فتنه گران و پادوهای غرب را کشف و پایش کنید، دیر میشه ها.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    6 1
    شفافیت مالی و التزام به اصول انقلابی تمامی مسئولین از اوجب واجبات است. همه مسئولین باید زیر ذره بین باشند. وقتی رهبر عزیز این همه اصرار بر تولید داخلی و ساده زیستی مسئولین دارند دیگر بهانه نیاورید.
  • مهدی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    28 0
    این همه آسمون ، ریسمون نداره !! کدام عملیات پیچیده مگر دارین راجه به دستگیری ریگی تو آسمون صحبت می‌کنید؟؟؟ از خانواده ایشون انتظار بیشتری هست ، فقط همین... مطلب همینه . نه صحبت از استکبار جهانیه ، نه کسی توطئه کرده ، نه جواسیس مقصرند...
  • محمد IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 2
    برادر روحانی این همه دزدی وفساد کرد داماد قالیباف هم رفته خرید دزدی که نکرده
  • DE ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    13 0
    اینهم از ماله کش دائمی سایت مشرق ! شما هنوز نفهمیدی یا خودت را به نادانی میزنی ( چون دراین سیتم منافعی داری ) که بحث بر سر سفر نیست ، جان کلام بر سر تناقض و چند گانگی در رفتار و گفتار و شعارها و شیوه زندگی اینهاست
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 1
    در اینکه نیت افشاکنندگان خیر نیست شکی نذازم.اما این دلیل نمیشه که حماقت خانواده قالیباف رو به بهانه پاپوش و... ماله کشی کنید.
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 1
    بچه های رفسنجانی و امثالهم هم فرودگاه مهرآباد را کرده اند اتوبان تهران لندن . چرا به اون ها نمی پردازید ......ملت گول این تفرقه اندازی ها را دیگه نمی خورند
    • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      1 2
      احسنت به شرفت اصلاحاتی جماعت شرف نداره
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    باید متوجه بود که ممکلت مثل خانواده است. هر کسی گرایشات و رفتارهای منحصر به فرد خود را دارد ولی باید از یک اصول تبعیت شود تا هرج و مرج نشود. باید با مودت و رحمت باهم رفتار کنیم. همه معیوب هستند.
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 5
    من گریه کردم. نه به حال سردار. بلکه به حال خودمون. که رسانه ها چصدر راحت من و ما رو به قضاوت و بردن آبروی یه مومن راضی میکنن و گروههای سیاسی همصدا با دشمنان دین و انقلاب ما رو با خود و نیات خود همراه میکنن و این یعنی ما هنوز ثبات نداریم و با دل ما داره موج سازی و موج سواری میشه!!!!!!َ
  • عباسی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 4
    من گریه کردم. نه به حال سردار. بلکه به حال خودمون. که رسانه ها چصدر راحت من و ما رو به قضاوت و بردن آبروی یه مومن راضی میکنن و گروههای سیاسی همصدا با دشمنان دین و انقلاب ما رو با خود و نیات خود همراه میکنن و این یعنی ما هنوز ثبات نداریم و با دل ما داره موج سازی و موج سواری میشه!!!!!!َ
  • ورشکسته بورس IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    آفرین کاملا درست هست عامل یا عواملی که این خانواده را با توطئه و مکر و حیله وادار به سفر به ترکیه کرده است حتما باید شناسایی و شدیدا برخورد بشود تا از این بعد جرات اغفال کسی را نداشته باشند حتما کار دشمنان بوده است !!!!
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    2 1
    اقای ایمانی همه این مطالبی که در مورد این عملیات رسانه ای نوشتید کاملا درسته ولی باید چند تا نکته رو هم در نظر بگیریم. اولا این سفر در ماه مبارک رمضان چه لزومی داشت که خانواده دکتر قالیباف روزه واجب خود را قضا کنند و به کشوری مثل ترکیه سفر کنند ؟ این را مقایسه کنید با نماز خواندن دکتر رئیسی در کاخ کرملین. همچنین به یاد بیاورید ماجرای نشست سران اصولگرایان برای تعیین نامزد اصلی انتخابات را که همکار شما یعنی آقای شریعتمداری طرفدار نامزدی دکتر رئیسی بود. واقعا حالا می فهمم که این مرد بزرگ یعنی آقای شریعتمداری چرا از دوره قبلی یعنی انتخابات سال 96 طرفدار نامزدی دکتر رئیسی بود و با نامزدی دکتر قالیباف مخالفت می کرد. ثانیا اینکه گفته می شود دکتر قالیباف با سفر خانواده خود به ترکیه مخالف بوده چند تا نکته داره . یکی اینکه خروج زن از خانه در هر صورت مستلزم دادن اجازه خروج از طرف مرد است که یقینا چنین اجازه ای را داده است و نکته دوم اینکه اینگونه مطالب هر انسان بی طرفی را یاد اظهارات فائزه خانم میندازه !
  • مهدی US ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    2 60
    تو این سالها بارها حاج باقر امتحان شد! بخاطر اتحاد در جبهه انقلاب در انتخابات نامزد نشد! دو بار بخاطر رئیسی کنار رفت! و... این هم امتحان الهی است و دعای بنده نزول نصرت الهی برای وی و سرافرازی از این امتحان است! حاج باقر و استاد رحیم پور از ذخایر الهی برای مرحله دوم ظهورند!
    • محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      13 1
      متاسفانه پسر حاج باقر عزیزتون تایید کرده اونوقت شما شدی کاسه داغ تر از آش!!!!
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      16 0
      امتحان الهی!!!
  • DE ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    13 1
    چقدر وقیحید
    • رضا IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      0 3
      درود به شرفت دوست عزيز كوچكترين اشكال اصلاح طلب ها بزرگترين مصيبت و خيانت
  • علویون IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    ضد انقلاب همیشه فعاله
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    چیزی که از آقای رئیسی و قالیباف انتظار دارید،حکومت حکمای مقرب درگاه الهی در سرزمینی مقدس است که به تأیید ذات اقدس الهی رسیده است!
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    ببینید جامعه جاهل به کجا می‌رسد، جهل جامعه وقتی زیاد شد، چطور عملیات روانی در این جامعه اثر می‌کند
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    53 1
    مسئولین بی کفایت خرابکاری می کنند و ماله کشان به دنبالشان با کلیدواژه عملیات پیچیده و دشمن!!
    • IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      1 29
      قالیباف کجا خرابکاری کرد؟
  • ناصری IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    4 0
    منافقان دست به کار شدند
  • علی IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    با سلام نه گفته نماند این هم خدمت شما عزیزان عرض نمایم جناب آقای قالیباف را از زمان دفاع مقدس من می شناسم انسان پاک دست هستن ایشان هر جای مدیر باشند اولین کارکه انجام می دهنده برای کارمندان و زیردستانش از هر لحاظ می رساند و خیلی‌ها بخاطر این هم به ایشان هجمه میکند
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 19
    آقای قالیباف ما همراهتیم و میدونیم دارند بازی در میارن سرت
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      27 1
      باشه عزیزم همراه باش اما متاسفانه نمیتونیم شما را سفر ترکیه ببریم
  • RO ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    محمد ایمانی تو با ایمانی
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    دست جریان معاند در این موضوع برای ما مردم رو شد
  • n IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 1
    حضرت مشرق اقای قالیباف .......
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    این هماهنگ و ضریب دادن به یه اتفاق ساده مشخض بود که از قبل برنامه داشتن روش
  • محمد IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 1
    داداش پسرش گفت
  • NL ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 1
    عملیات پیچیده؟؟؟
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 1
    فراموش نکنیم اینا که سفر خانواده فالیباف دارن بزرگ میکنن هدفشون که قالیباف نیست هدف بزرگ تر نظام وبرتر از همه یک عده پارو فراتر گذاشتن دین باش میکوبن اقای قالیباف نمیدونه استراتژی دشمن من با تمام مخالفتی که با این بحث ها دارم اما موضع فعلی کشورمون با تمام این مشکلات داخلی ایجاب میکنه خانواده هاشون بیشتر کنترل کنن ولو بخاطر ان باعث دلخوری خانواده بشن
  • م IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 1
    حداقل خانم آقای قالیباف آنها را همراهی نمی کرد می توان گفت فزرند و داماد اجازه لازم نداشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس