کد خبر 1484600
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

محمد ایمانی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: ادعای یک نماینده نزدیک به حلقه انحرافی درباره واگذاری خودروی شاسی بلند به ۷۵ نماینده برای منتفی شدن استیضاح وزیر صمت، در هئیت رئیسه مجلس بررسی و رسما کذب تشخیص داده شد.

نماینده مذکور ضمن عقیب نشینی، به هئیت رئیسه اعلام کرده که من نگفتم تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است. او همچنین مستندی برای اثبات ادعای خود به هیئت رئیسه مجلس ارائه نکرد.

اکنون با دروغ از آب در آمدن ادعای مذکور، باید پرسید چه کسانی و با چه انگیزه ای کوشیدند ضمن انتشار دروغ مذکور، با یک تیر چند نشان را بزنند؛ هم مجلس و دولت انقلابی را یکجا ترور شخصیت کنند و هم آنان را به اختلاف و تقابل بکشانند!؟

غیر از سایت وابسته به حلقه انحرافی، کدام شبکه سیاسی- رسانه ای به ادعای دروغ نماینده مذکور ظرف چند روز گذشته ضریب دادند؟ نشریات زنجیره ای وابسته به اشرافیت مدعی اعتدال و اصلاحات!

این همان جریان فاسدی است که اقتصاد کشور را در کام بحران فرو برد، رانت های بزرگ را پدید آورد و برخی زعمای آن، خاطره تلخ حقوق های نجومی، رانت های هنگفت، لفت و لیس ها و واگذاری های ویرانگر شرکت ها و کارخانه ها را به یادگار گذاشتند.

نقش آفرینی مشترک برخی عناصر همسو با حلقه انحرافی و جریان اشرافی مدعی اصلاحات و اعتدال، ماجرای تلخ استیضاح وزیر رفاه و کار دولت دهم در مجلس هشتم (بهمن سال ۱۳۹۱) را در اذهان تداعی می کند.

آن روز با تحریکات برخی عناصر مشکوک، دولت و مجلس (به ریاست احمدی نژاد و لاریجانی) چنان همدیگر را لجن مال و بی حیثیت کردند که ثمره آن را پنج ماه بعد، ائتلاف خاتمی و روحانی و شرکای حزبی همسو در انتخابات سال۱۳۹۲ چیدند؛ و آن هشت سال پر خسارت را بر کشور تحمیل کردند.

عجیب و درس آموز این که علی مطهری از آتش بیاران معرکه استیضاح بود؛ کسی که بعدها معلوم شد به خدمت مدعیان اعتدال و اصلاحات درآمده، و حال آن که به اصرار احمدی نژاد، در فهرست انتخاباتی جریان انقلابی قرار گرفته و به مجلس راه یافته بود!

سوال و استیضاح، اگر بر مبنای حق و انصاف و مآل اندیشی باشد، حق مجلس است. در عین حال باید مراقب بود نفوذ طلبی اغیار، موجب آسیب به همدلی و هم افزایی میان دولت و مجلس نشود و تقابل را جای تعاون و هم افزایی مبتنی بر عقلانیت انقلابی و حل مشکلات مردم ننشاند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 24
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    9 9
    مگه هیئت رئیسه مجلس دادگاه هستش که اثبات یا عدم اثباتش دلیل و حجت باشه؟!
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      6 3
      مجلس لطف کرده که این مساله رو بصورت داخلی بررسی کرده وگرنه اگر در دادگاه بود آقای بیگی باید به جرم نشر اکاذیب و تهمت میرفتند زندان
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 2
      نوعی دادگاه هست
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      2 0
      ۲۱:۲۷ تو در جهل مرکبت سرگردان باش تا بعععد
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    8 1
    با این اوباش برخورد سخت نکنید، فضای سیاسی کشور رو بهم می ریزن
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      7 1
      باید برخورد مقتدرانه و مناسب کرد
  • مجید IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    14 0
    باید مثل امریکا یا بیشتر کشورهای جهان برای کسانی‌که تهمت به نهادهای حاکمیتی مثل ریاست جمهوری، مجلس و قوای مسلح می‌زنند، اشد مجازات رو‌ در نظر گرفت. متأسفانه در کشور ما آبروی نظام بازیچه‌ست. اون از حسن روحانی که سیستماتیک به دنبال این هدف بود ، این هم از پادوهای احمدی‌نژاد
  • م.ک IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 2
    ببخشید یه نماینده مجلس چطوری بدون سند می تونه حرف بزنه ؟؟؟؟؟؟ به نظر من که آقای بیگی کاملا درست گفته ....نماینده ها برای این که دستشون رو نشه دارن اونو قربونی می کنن حالا شما هرچی دوست دارید بگید.. هرکی از یکی از مسئولین و.... انتقاد کنه فوری انگ دشمن بهش می زنیم متاسفانه
  • م.ک IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 2
    ببخشید یه نماینده مجلس چطوری بدون سند می تونه حرف بزنه ؟؟؟؟؟؟ به نظر من که آقای بیگی کاملا درست گفته ....نماینده ها برای این که دستشون رو نشه دارن اونو قربونی می کنن حالا شما هرچی دوست دارید بگید.. هرکی از یکی از مسئولین و.... انتقاد کنه فوری انگ دشمن بهش می زنیم متاسفانه
  • سعید IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 1
    ماله کشی تا کجا؟
  • مسعود دیپلمات IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 0
    درود بر محمد ایمانی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس