کد خبر 1364815
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
جوان ربوده شده در بلوچستان در ۴۸ ساعت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با اقدام به موقع و تلاش مأموران انتظامی شهرستان تفتان جوان ربوده شده در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی ربایش جوانی ۳۱ ساله در یکی از محلات شهرستان تفتان بلافاصله تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی فرماندهی شهرستان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی مشخص شد دو سرنشین مسلح یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با تهدید سلاح گرم، فرد مذکور را درب منزلش سوار بر خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع برای حفظ جان این جوان کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تلاش گسترده‌ای را برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود هویت عامل اصلی این آدم‌ربایی را شناسایی و مشخص شد، متهم به دلیل اختلافات قبلی این جوان را ربوده است.

سردار طاهری اضافه کرد: سرانجام با تلاش پلیس، در کمتر از ۴۸ محل نگهداری فرد ربوده شده در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان شناسایی و در عملیاتی موفق این جوان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت. آدم‌ربایان با تنگ شدن عرصه و استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه قبل از حضور مأموران از محل متواری شده بودند که تلاش پلیس برای دستگیری متهمان متواری پرونده ادامه دارد.

کشف ۶۹۷ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت اعضای یک باند حرفه‌ای که قصد انتقال محموله مواد افیونی از یکی از مناطق شهرستان زاهدان به مرکز کشور را داشتند مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پایش دقیق منطقه و رصد و کنترل مسیر حرکت قاچاقچیان، سرانجام شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با دو دستگاه پژو ۴۰۵ در یکی از محورهای روستایی شهرستان زاهدان در حال انتقال محموله مواد افیونی بودند مشاهده و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی شروع به تیراندازی کردند که پس از ساعتی درگیری با توجه به حجم آتش تکاوران پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود، با رها کردن خودروهای حامل مواد مخدر و با استفاده از تاریکی شب به ارتفاعات اطراف متواری شدند.

سردار طاهری عنوان کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای  به جا مانده از قاچاقچیان و پاکسازی منطقه درگیری ۶۹۷ کلیو مواد مخدر، شامل ۲۷۵ کیلو مرفین، ۲۸۲ کیلو حشیش و ۱۴۰ کیلو تریاک کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند حرفه‌ای، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی استان با تمام توان در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کنند و این تلاش ایثارگرانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس