کد خبر 1409608
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خمین دستگیر شد

فرمانده انتظامی خمین از شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی درفضای مجازی و کشف یک قبضه سلاح کمری با ۱۳ تیر جنگی دربازرسی از منزل متهم در این شهرستان خبرداد.

به گزارش مشرق از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی افراسیابی توضیح داد:کارشناسان پلیس پس از آنکه با رصد و پایش فضای مجازی، از فعالیت توهین آمیز یک کانال اینستا گرامی با درج مطالبی بر علیه نظام اسلامی به قصد تشویش اذهان عمومی مطلع شده و بلافاصله بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خمین با اقدامات فنی و اطلاعاتی مدیر کانال اینستاگرامی را شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از خودرو و منزلش یک قبضه کلت کمری به همراه خشاب و تعداد ۱۳ فشنگ جنگی و یک دستگاه گوشی همراه و یک عدد قمه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه مأموران منکر هرگونه جرمی بوده که در مواجهه با مستندات ارائه شده، سرانجام به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

سرهنگ افراسیابی با اشاره به اینکه طبق ماده ۱۸ قانون جرائم رایانه ای گفت: هر کس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابرات اقدام به تشویش اذهان عمومی نماید به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتقال نزدیک به ۱۰ کیلو گرم تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی

فرمانده انتظامی دلیجان گفت: سه نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر که با یک دستگاه خودروی سواری تحت پوشش مسافرت خانوادگی قصد جابجایی ۹ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک را داشتند، در عملیات ماموران انتظامی شهرستان دلیجان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ  مجتبی جمالی افزود: در پی کسب خبری در زمینه جاسازی و انتقال مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودروی سواری در قالب پوشش مسافرت خانوادگی به مرکز کشور، ماموران انتظامی شهرستان دلیجان برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای بررسی موضوع آغاز کردند.

وی اظهار داشت: با تمهیدات اجرایی و تکمیل شدن تحقیقات فنی پلیس، سرانجام خودروی مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان شناسایی و توقیف شد و راننده آن به همراه ۲ نفر دیگر از بستگانش که در حال جابجایی محموله مواد مخدر بودند، دستگیرشدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۹ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

شهرستان های خمین و دلیجان در جنوب استان مرکزی واقع شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    سلام و درود بسیار فراوان
  • رستم IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    بله، بر اساس مشاهده ها و شنیده ها، نیروی انتظامی تنها زمانی وارد عمل می‌شود که نزاع یا ضرب و جرح و زورگیری وحشیانه مانند قطع شدن دست و گردن و گوش و... و کشته شدن مردم بی دفاع توسط زورگیران قمه و قدداره بدست توسط فضای مجازی وایرال شود، متشکریم از قانون گذاران که نه باید با دزد برخورد کنیم، باید به دزد چای و شیرینی دهیم و با او بنشینیم تمام اموال را به او ببخشیم تا مبادا دزد عصبانی شود و درگیر شویم و نکند خدایی نکرده دزد زورگیر در نزاع بمیرد، آنوقت بیچاره می‌شویم و باید بخاطر مقاومت در برابر دزد و کشتن او اعدام شویم یا به زندان رویم یا مخارج بچه های اورا تا آخر عمر بپردازیم... # متشکریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس