هزار و ۶۹۸ سلاح جنگی و شکاری در کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی کرمان از کشف یکهزار و ۶۹۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در عملیات پلیس سراسر استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد. 

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری  توضیح داد: با توجه به نقش بسیار شوم دسترسی به سلاح و مهمات ممنوعه در وقوع نزاع و درگیری ها، قتل، گروگانگیری و دیگر جرائم خشن کشف سلاح غیرمجاز و ممنوعه به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: در این زمینه این تعداد سلاح جنگی و شکاری با رصد اطلاعاتی و پی جویی های تخصصی ماموران پلیس سراسر استان طی هشت ماه امسال که در منزل برخی افراد و مکان هایی دیگر نگهداری می شده یا در حال نقل و انتقال بوده کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش مردم و معتمدان طوایف در ارتقای امنیت فردی و اجتماعی و کاهش زمینه های وقوع جرم بیان داشت: قطعا وجود سلاح و قابلیت دسترسی برخی افراد به آنها زمینه ساز ناامنی برای عموم افراد جامعه خواهد شد از این رو طرح های مقابله با مخلان نظم و امنیت جدی و مستمر ادامه می یابد و در این زمینه بیش از هر چیز به همکاری و احساس مسئولیت آحاد مردم نیاز داریم.

کشف ۱ ۷۸ کیلو تریاک از خودرو برجا مانده از قاچاقچیان

همچنین خبر دیگری به نقل از فرمانده انتظامی اُرزوئیه از کشف ۱۷۸ کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو پژو در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی "صوغان" این شهرستان حکایت دارد.

سرهنگ علی اسفندیاری گفت: ماموران پاسگاه انتظامی صوغان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور صوغان مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو در مواجهه با پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد و لحظاتی بعد با برجاگذاشتن خودرو به صورت پیاده از محل متواری شد.

سرهنگ اسفندیاری بیان داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۷۸ کیلو تریاک کشف  کردند که تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    1 0
    خدا قوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس