کد خبر 1383511
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
دستگیری عوامل درگیری شهرداری احمد آباد مستوفی در کمتر از ۴۸ ساعت

فرمانده انتظامی اسلامشهر از دستگیری ۳ نفر از عوامل اصلی درگیری فیزیکی و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرداری احمدآباد مستوفی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی آقا کارخانه پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل درگیری شهرداری احمد آباد مستوفی خبر داد و در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی درگیری برخی اراذل و اوباش با عوامل شهرداری منطقه احمد آباد مستوفی و ایجاد خشونت و ضرب و جرح موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کارخانه با بیان اینکه با انعکاس موضوع در بین شهروندان و ایجاد جو نا امنی در سطح شهرستان مطالبه مردم از پلیس مبنی بر واکنش نسبت به چنین رفتارهایی بود گفت: عوامل پلیس امنیت این فرماندهی در کمتر از ۴۸ ساعت نسبت به دستگیری این افراد اقدام کردند.

فرمانده انتظامی اسلامشهر عنوان داشت: طی این عملیات ۳ نفر از عوامل این ماجرا که اقدام به فرار به شهرستان‌های هم جوار کرده بودند با تمام توان اقدام شد.

وی در ادامه با اشاره به برخورد قاطع و سریع این فرماندهی با جرایم از شهروندان خواست از طریق تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موارد و مشکلات خود را با پلیس در میان بگذارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    چه سریع السیر
  • DE ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    اراذل و اوباش چیه دیگه اینا مردم بدبختی هستن که شهرداری خونشونو کرده تو شیشه و کارشون رو انجام نمیده که باز هم چون همه ارگانها هماهنگی خوبی بر مردم دارن اینجوری میشه
  • مجید IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    آزادی کمتر از 48 ساعت!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس