هشدار درباره تحرکات مشکوک صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی در ماه رمضان

خطیب مسجدالاقصی هشدار داد که تصمیم متجاوزانه جدید صهیونیست‌ها اوضاع این مکان مقدس را خطرناک می‌کند و مسئولیت عواقب آن با رژیم اسرائیل است.

به گزارش مشرق، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل تصمیم خود مبنی بر دادن اجازه به شهرک نشینان صهیونیست برای یورش به مسجدالاقصی در خلال ماه مبارک رمضان دانست.

عکرمه صبری اعلام کرد: با ادامه حمایت رژیم اشغالگر از شهرک نشینانی که به مسجدالاقصی یورش می برند، وقوع هر احتمالی ممکن است.

وی افزود: یورش به مسجدالاقصی به ویژه در خلال ماه رمضان با هدف تغییر وضعیت موجود در آن و تحمیل حاکمیت اسرائیل بر آن صورت می گیرد.

خطیب مسجدالاقصی اعلام کرد که ادامه تعرض شهرک نشینان به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان با ادعای مقامات رژیم صهیونیست مبنی بر تلاش آنان در راستای آرام سازی اوضاع تناقض دارد.

وی، رژیم غاصب اسرائیل را به تلاش برای فریب دادن مردم و افکار عمومی متهم کرد که برای کسب مشروعیت از کشورهایی که با آن ها ارتباط دارد، تلاش می کند.

شیخ صبری در ادامه افزود: شهر قدس درحال حاضر به یک پادگان نظامی تبدیل شده است و این موضوع منجر به تنش می شود.

وی هشدار داد که منطقه شاهد تحرکات مشکوک برای آرام سازی اوضاع همزمان با ادامه تحرکات اشغالگران در اجرای طرحهایشان و یورش گسترده به مسجدالاقصی است.

شیخ صبری تاکید کرد که ملت قدس و سرزمینهای اشغالی ۱۹۴۸ به طور مستمر در مسجدالاقصی حضور دارند و هرگز منتظر دعوت و فراخوان برای حمایت از آن نخواهند ماند. مردم وقتی که به یورش به مقدسات خود معترض باشند و برای مقابله با آن به پا خیزند، هیچ کسی قادر نخواهد بود آن‌ها را متوقف کند.

پیش از این شیخ «محمد حسین» مفتی بیت المقدس و سرزمین های فلسطینی درباره ادامه حمله صهیونیست‌های افراطی به مسجدالاقصی در قدس اشغالی که با مجوز رژیم صهیونیستی انجام می شود، هشدار داد.

همچنین شیخ «ناجیه بکیرات» مدیرکل اداره اوقاف اسلامی قدس گفت: تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر اجازه حمله شهرک نشینان افراطی به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان، تصمیمی نژادپرستانه و نادرست با هدف تشدید اوضاع است.

مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل تصمیم گرفتند که به شهرک نشینان صهیونیست اجازه یورش به مسجدالاقصی را در ماه مبارک رمضان را بدهند و این تصمیم با توافق پلیس اسرائیل و شورای امنیت این رژیم اتخاذ شد.

هفته آینده قرار است بررسی های جدیدی به ریاست «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل دراین زمینه صورت گیرد و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    بالروح بالدم نفدیک یا زینب علیه السلام
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    بالروح بالدم نفدیک یا زینب علیه السلام
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    بالروح بالدم نفدیک یا زینب علیه السلام
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    بالروح بالدم نفدیک یا الله
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    بالروح بالدم نفدیک یا رقیه علیه السلام
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    بالروح بالدم نفدیک یا زینب علیه السلام بالروح بالدم نفدیک یا الله بالروح بالدم نفدیک یا رقیه علیه السلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس