پاسخ‌های کوبنده مجاهدان قدس برچیده شدن بساط رژیم سفاک صهیونیستی را سرعت می‌بخشد

ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: پاسخ های کوبنده و معنادار مجاهدان قدس شریف برچیده شدن بساط رژیم سفاک صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

به گزارش مشرق،   ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و حمله وحشیانه به نمازگزاران فلسطینی تاکید کرد: جسارت و جنایت اخیر صهیونیست ها، عمق استیصال رژیم صهیونیستی برابر مقاومت اسلامی و انتفاضه جدید فلسطین را آشکارتر کرده  است.

در این بیانیه آمده است: حمله وحشیانه و جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به مسجد الاقصی، عمق استیصلال صهیونیست ها در مصاف با مقاومت اسلامی فلسطین و هراس و  وحشت  آنان از ابتکار عمل و عملیات های پیش دستانه و شهادت‌طلبانه روزهای اخیر مجاهدان مؤمن و جوانان غیور فلسطینی و محور مقاومت اسلامی  علیه ظلم و تجاوز را آشکارتر و این رژیم سفاک را به تکاپو و دست و پازدن های بی نتیجه، سوق داده است.

این بیانیه می افزاید: امروز، ظهور انتفاضه نوین مسجد الاقصی با حضور حماسی و شجاعانه نسل جدید وجوانان غیرتمند فلسطین، این تصویر شکوهمند را فرا روی جهانیان قرار داده است که مقاومت اسلامی فلسطین پرقدرت تر و با ایمان و انگیزه و اراده ای متراکم تر در کنار نسل های قبل در میدان مقاومت و مبارزه به کابوس صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بدل شده است.

در این بیانیه تاکید شده است: حمله وحشیانه به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی و هتک ‌حرمت این مکان مقدس الهی در روز جمعه و در روزها و شب های ماه مبارک رمضان  و ضیافت الله خشم و نفرت فراگیر امت بزرگ اسلامی را  پدیدار  و تبعات این اقدام وحشیانه، رژیم اشغالگر قدس را در انفعال و استیصال راهبردی قرار داده است بی تردید این اقدام شیطانی نقطه عطفی در آرمان محو  این غده سرطانی از کره زمین قلمداد و رژیم اشغالگر قدس را یک گام دیگر به زوال و نابودی نزدیک تر ساخته است.

ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این بیانیه با محکومیت شدید این جنایت سبعانه  و تأسف بار از جامعۀ بین‌الملل و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری جهان و به ویژه از کشورهای مسلمان می خواهد به وظایف خطیر انسانی، شرعی و تاریخی خود برای توقف این تجاوزات قرون وسطایی عمل کرده و حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین را در دستور کار خود قرار دهند.

این بیانیه می افزاید: بی تردید این جنایت و هتک حرمت کم سابقه، باعث شعله ورتر شدن خشم مقدس انتفاضه علیه رژیم ددمنش صهیونیستی در سراسر سرزمین های اشغالی خواهد شد و به توفیق الهی پاسخ های کوبنده و معنادار مجاهدان قدس شریف برچیده شدن بساط رژیم سفاک را سرعت خواهد بخشید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    1401سال سقوط دیکتااتورها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس