کد خبر 1363469
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
انجام اقدامات وحشیانه نشانگر درماندگی رژیم صهیونیستی است

سخنگوی جنبش «نجباء» عراق در واکنش به اقدامات خصمانه و وحشیانه اخیر صهیونیستها علیه فلسطینیان، گفت: انجام اقدامات وحشیانه نشانگر درماندگی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، «نصر الشمری» سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء رفتار وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان را نشانه درماندگی صهیونیست‌ها در برابر هوشیاری مردم فلسطین دانست.

الشمری با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی، ادامه داد: این اقدامات حامل پیامی برای اعراب سازشکار است؛ اینکه عادی‌سازی روابط فاقد هرگونه توجیهی است و آنان هیچ ارزشی برای تل‌آویو و واشنگتن ندارند.

وی تمام جنگ‌افروزی‌ها علیه جنبش‌های مقاومت را نبردهای پیشگیرانه برای حفاظت از رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و افزود: دشمن می‌خواهد که این قضیه به سرزمین‌های اشغالی محدود شود؛ بنابراین باید هر کاری از دستمان ساخته است برای تبدیل پرونده فلسطین به آرمان عربی - اسلامی انجام دهیم تا مانع از تحقق اراده دشمن شویم.

این شخصیت عراقی در پایان خاطرنشان ساخت: به باور ما همه جنبش‌های مقاومت وظیفه دارند کلیه توان مالی، تجربیات، تسلیحات و امکانات پشتیبانی خود را برای انتقال نبرد به خاک فلسطین اشغالی بسیج کنند. چنین تدبیری، ما را از درگیری‌های جانبی پرشماری که به‌منظور حفاظت از رژیم صهیونیستی شعله‌ور می‌شود، نجات می‌دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس