کد خبر 1363054
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
نفتالی بنت: آماده هر سناریوی امنیتی هستیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر سرکوب معترضان فلسطینی در مسجدالاقصی، جلسه‌ای را با مقام‌های امنیتی برای بررسی درگیری‌های امروز تشکیل داد.

به گزارش مشرق، حجم گسترده‌ای از نظامیان صهیونیست که امروز (جمعه) پس از ورود غیرقانونی به داخل مسجدالاقصی با مقاومت و اعتراض فلسطینی‌ها مواجه شدند، با آنها به‌شدت درگیر شده و تعداد زیادی را مجروح کردند.

«عومِر بار-لِو» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به این درگیری‌ها گفت: «ما هیچ علاقه‌ای نداریم که کوه معبد (حرم شریف) به مرکز خشونتی تبدیل شود که به مسلمانان و یهودیان آسیب برسد».

«عوفر گندلمان» سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز تهدید کرد: «اجازه نمی‌دهیم اغتشاشگران، اوضاع را به‌هم بریزند و نظم عمومی را برهم زنند».

این مقام صهیونیست با هشدار به فلسطینی‌ها برای حفظ نظم عمومی، گفت پلیس اسرائیل در حال متفرق‌کردن «آشوبگران» است.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم نیز مدعی شد: «ما برای همه سناریوها آماده هستیم و نیروهای امنیتی اسرائیل آماده انجام هر ماموریتی هستند».

دفتر نخست‌وزیری تل‌آویو در ادامه طی بیانیه‌ای اعلام کرد بنت در حال حاضر مشغول رایزنی‌های امنیتی درباره درگیری‌های مسجدالاقصی است.

 پلیس رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد: «عملیات تخلیه نمازگزارانی را که در داخل مسجدالاقصی محاصره شده بودند، کامل و صد نفر از آنها را دستگیر کردیم».

 رادیو ارتش این رژیم نیز خبر داد که بازرس پلیس اسرائیل در حال ارزیابی وضعیت ادامه فعالیت نیروهای امنیتی در مسجدالاقصی است.

پیش از این، هلال احمر فلسطین اعلام کرد در پی مقابله جوانان فلسطینی با یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی، حداقل ۱۵۰ فلسطینی مجروح شدند. (جزئیات بیشتر)

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس