پلیس اسرائیل خواستار ممانعت از تحویل اجساد عاملان عملیات استشهادی شد

پلیس اسرائیل به وزیر جنگ این رژیم توصیه کرد که از تحویل اجساد عاملان عملیات های استشهادی اخیر در سرزمین های اشغالی که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها شد، خودداری شود.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری «i۲۴» رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) نوشت: پلیس اسرائیل به وزیر جنگ این رژیم توصیه کرده است که اجازه ندهد اجساد عاملان عملیات‌های استشهادی اخیر در سرزمین‌های اشغالی که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها شد، آزاد شود.  

پلیس رژیم اسرائیل به «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم توصیه کرده است که جلوگیری از آزاد کردن اجساد عاملان عملیاتی که در بئر السبع، الخضیره، بنی پراک و قدس موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان اسرائیلی شدند برای خاکسپاری، ضروری است.  

مقامات امنیتی پلیس رژیم صهیونیستی در گفتگو با پایگاه خبری «وای نت» مخالفت خود با تحویل اجساد عاملان عملیات‌های استشهادی را اینگونه توجیه کردند که بیم آن می‌رود مراسم تشییع پیکر آن‌ها زمینه مناسبی را برای آغاز عملیات مشابه فراهم کند.  

در مقابل، دستگاه امنیت داخلی رژیم اسرائیل (شاباک)، ارتش و وزیر دفاع توصیه کردند که اجساد عاملان این عملیات به تشکیلات خودگردان فلسطین تحویل شود.  

در عملیات شهادت طلبانه روز نهم فروردین امسال که در منطقه «بئر السبع» و همزمان با سالروز شهادت شیخ احمد یاسین و با سلاح سرد رخ داد، چهار شهرک‌نشین صهیونیست کشته شدند.  

این عملیات لرزه براندام صهیونیست‌ها انداخت و نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم از آن به عنوان یک عملیات وحشتناک یاد کرد.  

به دنبال این اقدام، سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش کامل در آمدند.  

از سوی دیگر، گروه‌های مختلف فلسطین از این عملیات تمجید کرده و آن را پاسخی به جنایت‌ها و کوچ اجباری مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی دانستند.  

این عملیات توسط محمد ابوالقیعان از ساکنان منطقه النقب و از اسرای آزاد شده فلسطینی بود که چهار سال از عمر خود را در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذراند و سوم فروردین ماه جاری به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    سفید پوست کلیدی اگر در هر حمله 100تا تلف نشوند ارزش نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس