کد خبر 1363089
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
سازمان همکاری اسلامی تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی را محکوم کرد

سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای تعرض اشغالگران صهیونیست به مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران فلسطینی در ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای تعرض اشغالگران صهیونیست به مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران فلسطینی در ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد که اقدام جنایتکارانه اشغالگران صهیونیست موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف امت اسلامی شده است. این سازمان خواستار اقدام فوری جامعه بین‌الملل برای توقف تجاوزات مکرر صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی شد.

پیشتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس پیرامون تحولات جاری در قدس و حمله اشغالگران اسرائیلی به مسجد الاقصی تاکید کرد: ما تحت هر شرایطی از مسجد الاقصی دفاع خواهیم کرد و اشغالگران در قدس و مسجد الاقصی هیچ جایی ندارند.

هنیه اظهار داشت که در برابر عربده‌کشی و تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی تنها دو گزینه وجود دارد: یا ادامه اشغالگری و جنایات دشمن و قربانی کردن صهیونیست‌ها در داخل مسجد الاقصی یا حضور فلسطینیان در این مسجد به منظور تثبیت وجهه اسلامی قدس و مسجد الاقصی.

وی اظهار داشت که این ما ملت فلسطین و امت اسلامی هستیم که در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنیم و تحت هر شرایطی از مسجد الاقصی دفاع خواهیم کرد. اسماعیل هنیه تاکید کرد که هر چقدر هم که زمان بگذرد، بالاخره در نبرد اراده و هویت بر دشمن پیروز خواهیم شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    سازمان خجالت اسلامی باز شدن سفارتخانه های رژیم کودک کش صهیونیستی را تقبیح نکرد؟ این سازمان به ال سعود و ال نهیان و ال کوفت نگفت چرا 25سال است با صهیونیست ها ارتباط پنهانی دارید ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس