اعلام هشدار نارنجی هواشناسی در تهران/ فعالیت ورزشی برای دانش‌آموزان ممنوع است

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: فعالیت‌های ورزشی و حضور کودکان و نوجوانان و دانش آموزان در حیاط و فضای باز در روز چهارشنبه ممنوع است.

به گزارش مشرق، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا اظهار کرد: پس از بررسی تصاویر ماهواره‌ای و گزارش سازمان هواشناسی در روز چهارشنبه، وضعیت ناسالم برای گروه های حساس پیش بینی شد، بنابر این ضمن اعلام هشدار نارنجی به هم استانی‌های عزیز،  فعالیت‌های ورزشی و حضور کودکان، نوجوانان و دانش آموزان در فضای باز و فعالیت بدنی آن ها ممنوع است.

وی با اشاره به هشدار نارنجی سازمان هواشناسی گفت: توصیه میشود بیماران قلبی، ریوی، سالخورده گان و کودکان حتی الامکان از قرارگیری در فضای باز و مواجهه با هوای ناسالم پرهیز کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: ضمنا با توجه به وزش باد شدید از شهروندان تقاضا دارم که حداکثر مراقبت لازم را انجام دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    برای رفع خشکسالی به صحرا نرفته نماز استسقا نخواندیم تا بلای بزرگتر بادهای زرد و سرخ که نماز آیات دارد، نرسد. گیرم مراجع/ مسئولین مقصرند مگر برای ١٣ به درک منتظر فراخوانیم؟ با قهر/ ارتداد فرهنگی که نمیشه جلوی رهزنان دین و دنیا را گرفت. دعا و استغفار نمی‌کنیم منتظر چه هستیم؟ میخواهیم ارحم الراحمین را از رو ببریم! استغفر الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس