کد خبر 1361254
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۸
شمار شهدای فلسطینی به سه تن رسید

منابع خبری گزارش دادند، در پی شهادت یک فلسطینی دیگر در نابلس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، شمار شهدای فلسطینی روز یکشنبه به سه تن رسید.

به گزارش مشرق از المیادین، نظامیان صهیونیست «محمد علی غنیم» اهل شهرک الخضر واقع در غرب بیت لحم را در ورودی شهرک «بیتا» در نابلس به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

بر اساس این گزارش، طی درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک بیتا چهار فلسطینی نیز زخمی شدند.

با شهادت این جوان فلسطینی، شمار شهدای فلسطینی که طی ساعات گذشته هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفتند، به سه تن افزایش یافت.

ساعاتی پیش یک دختر فلسطینی در نزدیکی حرم ابراهیمی در شهر الخلیل و یک مادر فلسطینی نیز در شهر بیت لحم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بودند.

وزارت بهداشت فلسطین هم صبح روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یازده نفر از فلسطینیان بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در مناطق طولکرم، جنین، اریحا و الاغوار زخمی شدند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد روز یکشنبه همچنین با یورش به شهرک یعبد در استان جنین شماری از فلسطینیان را زخمی کردند. در جنین همچنین ۲۰ نفر از فلسطینیان بازداشت شدند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    1 7
    چیزی که عوض داره گله نداره. تازه خوب خوبشه. اگه دولت اسراییل قلاده ارزشیهای تندرو مکتبیش رو ول کنه چنان قتل عامی از این بی ارزشها بکنن که نگو.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس