کد خبر 1361751
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵
چراغ سبز نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ادامه جنایت علیه جنین

نفتالی بنت نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در گفت و گو با شبکه ۱۱ تلویزیون این رژیم خواستار ادامه حملات و جنایت علیه جنین شد.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع رسانی فلسطین نوشت: بنت به نیروهای امنیتی اسرائیلی دستور داد به حملات خود علیه ساکنان جنین و یعبد و قتل و کشتار فلسطینیان ادامه دهند.

از ابتدای سال جاری تاکنون، تنها در جنین ۱۰ فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسیده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی تهدید به انجام عملیاتی نظامی علیه جنین در پاسخ به عملیات‌های استشهادی اخیر فلسطینیان کرده است.

گروه‌های مقاومت در اردوگاه جنین مبارزان خود را برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی ارتش صهیونیستی به این اردوگاه به حالت آماده‌باش کامل درآوردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی، سیاست «دست سبک بر ماشه» را علیه فلسطینی‌ها دنبال می‌کند، یعنی بدون هیچ توجیهی به سوی آن‌ها تیراندازی می‌کنند، این رویه نظامی، تاکنون موجب شهادت ده‌ها نفر از فلسطینیان شده است. 

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود علیه مردم مظلوم فلسطین، روز یکشنبه «غاده سباتین» بانوی ۴۷ساله فلسطینی که مادر ۶ فرزند بود و اختلال بینایی داشت را در ورودی شهر محل سکونتش در «حوسان» واقع در بیت لحم به ضرب گلوله به شهادت رساندند. 

در همین پیوند، هلال احمر فلسطین از زخمی شدن ۲۴ فلسطینی در درگیری‌های صبح  دیروز (دوشنبه) نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در جنوب نابلس خبر داد. 

به پایه این گزارش، در درگیری‌های صبح دوشنبه فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در روستای «کفر قلیل» در جنوب نابلس، ۲۴ فلسطینی زخمی شدند. 

چهار نفر از مجروحان کودک و عضو یک خانواده هستند که به منظور مداوا به بیمارستانی در نابلس انتقال داده شدند. 

صبح دوشنبه نیز یک جوان فلسطینی به نام «محمد زکانه» که در حمله شامگاه یکشنبه اشغالگران اسرائیلی به جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت‌های وارده به شهادت رسید. 

نظامیان صهیونیست روز دوشنبه همچنین «محمد علی غنیم» اهل شهرک الخضر واقع در غرب بیت لحم را در ورودی شهرک «بیتا» در نابلس به ضرب گلوله به شهادت رساندند. 

 شمار شهدای کرانه باختری در ۲۴ ساعت گذشته به چهار نفر رسیده است

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس