کد خبر 1360997
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
مجلس نمایه

نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: دلیل مشکل ریزگردها، سدسازی‌های غیراصولی و ناجوانمردانه‌ای است که عراق، ایران و تمام کشورهای پیرامون را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش مشرق، مرتضی محمودوند در صحن علنی امروز ( یکشنبه ، ۲۱ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به موضوع مذاکرات اظهار داشت: امروز در مسئله مذاکرات به مردم  خیانتی صورت گرفته و هجمه‌ای عظیم علیه نیروهای سپاه پاسداران و نیروی قدس در حال شکل گیری است،  به گونه‌ای که  امروز رئیس جمهور آمریکا رسما اعلام می‌کند باید با نیروی قدس برخورد شود.

بیشتر بخوانید:

ترکیه مسبب وضعیت بحرانی گردوغبار در ایران!

وی خطاب به بایدن گفت: نیروی پر قدرت قدس همان  نیرویی است که ارتش شما در مقابل آن در منطقه زمین گیر شد و این سربازان خدا بودند که در مقابل تروریست‌های وحشی مردانه ایستادگی کرده‌اند؛ آقای بایدن به دستگاه ارزیابی امنیتی و نظامی خود دستور دهید که اگر نیروی پرتوان و قهرمان قدس در جریان بهار عربی و موضوع سوریه نبود امروز چه تعداد از نیروهای وحشی و تروریستی به اسم اسلام با کارهای انتحاری در امریکا و غرب چه اتفاقاتی رقم می زدند؛ امروز به جای سپاسگزاری از این سربازان خدا، گستاخانه موضوعی فرای حقیقت در قالب مذاکرات عنوان می کنید.

بیشتر بخوانید:

راهکار مرکز پژوهش‌های مجلس برای عبور از بحران آب

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی خطاب به رئیس مجلس بیان داشت: آقای قالیباف رئیس محترم قوه مقننه باید بطور جدی فشار سنگین معیشتی بر بازنشستگان و مستمری بگیران کشور را پیگیری کند، چرا که این فشارها بسیار سنگین و اسفناک است.

سدسازی‌های غیراصولی ایران را نابود کرده است

محمودوند افزود: در موضوع ریزگردها، منشأ داخلی درصد ناچیزی است؛ بنده به عنوان مسئول امنیت کمیته آب مجلس عرض می‌کنم که دلیل این مشکل ایجاد شده سدسازی های غیر اصولی و ناجوانمردانه‌ ای است که امروز عراق، ایران و تمام کشورهای پیرامون را نابود کرده است؛ موضوع  واضح آن رودخانه ارس و دجله و فرات و همچنین سیاست های غلط است که امروز موضوع اصلی وجود ریزگردها در منطقه است.

وی ادامه داد: بحث کشت برنج را در کمیسیون مربوطه به عنوان هدیه ای به کشاورزان مظلوم تقدیم کردیم اما امروز متاسفانه با کار غیر اصولی و غیر کارشناسی، همین حداقل ها را می‌خواهند از کشاورزان مظلوم بگیرند؛ جناب آقای قالیباف از شما تقاضا دارم به نفع این مردم مظلوم و زحمتکش ورود کنید و از کارهای غیر اصولی پیشگیری کنید.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی عنوان کرد: در بحث بحران جهانی در حوزه مواد غذایی، تازمانی که ملت ایران نیاز به مواد غذایی داخلی را دارد هرگونه صادرات غیر اصولی می تواند بزرگترین خیانت به کشور، نظام و این ملت باشد.

محمودوند در پایان گفت: امروز دانش آموزان و مردم گریبانگیر این قصه تلخ یعنی بحث کرونا هستند؛ ما باید حتما تمام تدابیری که در نظر می گیریم و مسائلی که مطرح می کنیم با مشورت کارشناسان داخلی و یا نهادهای بهداشت و درمان جهانی مجرب باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس