کد خبر 1360328
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
تمجید رئیس الغرافه از فولاد/شاگردان نکونام شانس اول صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان

رئیس باشگاه الغرافه به تمجید از فولاد پرداخت و این تیم ایرانی را شانس اول صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فولاد در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه قطر که سعید عزت اللهی را در اختیار دارد به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد. البته شاگردان نکونام در این بازی کاملا مسلط بودند و با بدشانسی نتوانستند به پیروزی برسند.

فولادی ها قرار است فردا(یکشنبه) در دومین بازی خود مقابل شباب الاهلی دبی به همراه قائدی و نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان صف آرایی کند.

راشد الدوسری رئیس باشگاه الغرافه امروز در مصاحبه با نشریه «الوطن» قطر به تمجید از فولاد پرداخت و گفت: نتیجه بازی اول برای ما مقابل فولاد خوب بود. رقیب پر از ستاره های فوتبال ایران بود و بازیکنان خارجی خوبی مثل موسی کولیبالی در خط دفاع و شیما برزیلی در خط حمله را در اختیار داشت.

وی افزود: به نظرم فولاد شانس اول صدرنشینی گروه است و می تواند صدرنشین راهی مرحله بعد شود. اما در مقابل الغرافه این روزها به دلیل مصدومیت های زیاد رنج می برد و با بازیکنان جوان و بی تجربه وارد این تورنمنت آسیایی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس