نکونام

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم خوب و پرمهره الغرافه را کنترل کردیم و آن ها را مجبور کردیم که تنها دفاع کنند.

به گزارش مشرق، جواد نکونام پس از تساوی یک بر یک مقابل الغرافه اظهار داشت: تیم ما می‌توانست بازی را ببرد. اگر با اختلاف ۲ یا ۳ گل می‌بردیم، نتیجه عادلانه‌ای اتفاق می‌افتاد. تیم خوب و پر مهره الغرافه را توانستیم کنترل کنیم و مجبورشان کردیم که دفاع کنند. می‌دانستیم که آنها بعد از دفاع روی ضد حمله فکر می‌کنند و روی ضربات ایستگاهی خطرناک هستند.

وی ادامه داد: نقاط قوت آنها را کنترل کردیم و در مالکیت توپ هم بهتر بودیم. ما در این بازی موقعیت‌های خوبی را به دست آوردیم و دو امتیاز را با بدشانسی از دست دادیم.

سرمربی فولاد گفت: الغرافه با مربی خوبی که دارد قابل احترام است. شناخت از فوتبال ایران دارد و دوستانی در ایران دارد که به او کمک کردند برای این بازی، اما ما نشان دادیم که هر تیمی را می‌توانیم تحت فشار قرار دهیم و نشان دادیم که اگر بدشانسی نباشد، می‌توانیم مقابل هر حریفی موفق شویم. 

نکونام عنوان کرد: موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم که با بی دقتی از دست دادیم و از این موضوع ناراضی هستم. اما در مجموع از عملکرد بازیکنان و دوندگی آنها در این هوای شرجی رضایت دارم.

وی عنوان کرد: هدف و برنامه ما کاملا مشخص است. امروز سعی کردیم به گل برسیم. ۶ بازی را در این مرحله در پیش داریم و نیاز است که در تمام مسابقات تمرکز کافی داشته باشیم. تمام فکر و تمرکز ما روی بازی بعدی است. مقابل الغرافه بازی خوبی کردیم و فکر می‌کنم همه ما را تحسین کنند. بازی کردن در این آب و هوا و با تیمی که با ۱۱ نفر در زمین خود دفاع می‌کند، سخت است که در تمام زمان‌ها موقعیت ایجاد کنیم. دروازه بان یک بار هم در چارچوب توپ نگرفت، اما در مقابل موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم. نگاه ما به بازی‌های آینده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس