کد خبر 1359571
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کانادا سفیر روسیه را احضار کرد

دولت اتاوا سفیر روسیه را در واکنش به تحولات اوکراین ازجمله کشتار ادعایی غیرنظامیان در شهر «بوچا» احضار کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از اسپوتنیک، «اولگ استفانف» سفیر روسیه در اتاوا، به وزارت خارجه کانادا احضار شد تا با «مارتا مورگان» معاون اول این وزارتخانه دیدار کند.

در این دیدار که با تمرکز بر جنگ اوکراین انجام شد، روسیه به انجام اقدامات غیرقانونی، نقض قوانین بین الملل و ارتکاب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت متهم شد.

همچنین کانادا خواستار عقب نشینی نیروهای روس از اوکراین و حل مناقشه از راه‌های دیپلماتیک شد.

روسیه در روزهای اخیر متهم به کشتار غیرنظامیان در شهر «بوچا» اوکراین شده است- اتهامی که با قاطعیت از سوی دولت مسکو رد می‌شود.

مسکو می‌گوید آنچه به کشتار بوچا شهرت یافته، صحنه سازی واشنگتن و رسانه‌های وابسته به آمریکا برای مقصر جلوه دادن ارتش روسیه است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    اجساد غیر نظامیان در گورهایی که در بوچا نشان داده شده است متعلق به روس زبانهای اوکراینی است که توسط گردان آزوف دستگیر و به صورت دسته جمعی اعدام شده اند. این اجساد توسط همان گردانها به کارگردانی عوامل انگلیس به عنوان غیر نظامیانی که توسط ارتش روسیه کشته شده اند نمایش داده می شوند. خباثت و تزویر انگلیسی با تمام قوا مشغول به فعالیت است اما خوشبختانه هر چه بیشتر تقلا می کند بیشتر در باتلاق خود خواسته فرو می رود و چهره پلشت و خبیث انگلستانی را آشکار می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس