واشنگتن، لندن و بروکسل از صحنه‌سازی‌های «بوچا» حمایت مالی می‌کنند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز با هشدار به اتحادیه اروپا، انگلیس و آمریکا تصریح کرد: واشنگتن، لندن و بروکسل از اقدامات تحریک آمیز مانند صحنه سازی های بوچا، حمایت مالی می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسکو، رسانه های غربی و در درجه اول رسانه های آمریکایی را در موضوع شهر «بوچا» (در حومه کی یف پایتخت اوکراین) هم دست می داند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص ادامه داد: واشنگتن، لندن و بروکسل از اقدامات تحریک آمیز مانند صحنه سازی های بوچا، حمایت مالی می کنند. مدارک عدم دست داشتن روسیه در وقایع بوچا برای برداشتن اتهام از مسکو کفایت می کند.

ماریا زاخارووا در این باره اضافه کرد: ابداع اخبار جعلی در خصوص بوچا در راستای تلاش غرب و اوکراین برای توجیه تحریم های ضدروسی و نیز بر هم زدن مذاکرات صلح میان کی یف و مسکو بوده است.

وی در این خصوص افزود: سیاستمداران غربی با رفتاری که در موضوع اوکراین در پیش گرفتند، شخصا مسئول حمایت از جنایت هایی هستند که کی یف مرتکب آن ها شده است.

این سیاستمدار روسیه خاطر نشان کرد: شواهد زیادی مبنی بر بی‌گناهی طرف روسی وجود دارد.

دُور جدید تحریم‌ ها به بهانه کشتار غیرنظامیان در شهر «بوچا» واقع در حومه پایتخت اوکراین رسانه ای شده؛ حال آنکه مسکو با رد چنین اتهامی، آن را صحنه سازی و تلاش برای بدنام کردم ارتش خود توصیف کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    روسیه شاید جانی باشد اما احمق نیست که این صحنه ها را به صورت هنری خلق کند و در اختیار اوکراین بگذارد آن هم وقتی که در حال عقب نشینی است. بگوید اوکراین افرادی که با روسیه همکاری کردند را قتل عام کرد و انداخت گردن روسیه.
  • DE ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    با این زلنسکی فتنه افروز و سلبریتی ماب تولید چنین نمایش های درماتیک !رومیشه انتظار داشت. اینهمه ماهوارهای فضایی تو فضا یعنی خاموش بودند و خروج روسیه رو فیلم برداری نکردند؟ زلنسکی مردم دنیا رواحمق فرض کرده. اگر چنین کاری روسیه کرده بود، غربی ها با دمشون امروز گردو میشکوندن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس