روسیه به مذاکره کنندگان اوکراینی اعتماد ندارد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسکو به مذاکره کنندگان اوکراینی اعتماد ندارد؛ زیرا کی‌یف استقلال نداشته و تحت کنترل است.

 به گزارش مشرق، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیه ۲۴ اعلام کرد که کشورش اعتماد خود به هیئت مذاکره‌ کننده اوکراینی را از دست داده است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این باره گفت: دیگر موضوع اعتماد و بررصی صحت نیست؛ بلکه فقط بررسی صحت و درستی مطرح است؛ چرا که ما مدت زمان طولانی است که اعتمادمان را به آنها از دست داده‌ ایم.

«ماریا زاخارووا» در ادامه اضافه کرد: این حاکمیت (اوکراین) استقلال ندارد و تحت کنترل است. مذاکرات نیز برای انحراف افکار عمومی به کار می رود. موضوع در اینجا اعتماد وحصول اعتماد نیست، موضوع در اینجا تعهد و پایبندی است، چرا که هیچ اعتمادی نسبت به این افراد وجود ندارد.

وی تاکید کرد که مسکو انتظار چنین وضعیتی را داشت و پیش‌ بینی می کرد که اوکراین در طول این مذاکرات به صورت ناهماهنگ عمل کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    3 0
    روسیه کاملا حق داره چون به نوکرهای یانکی‌ها و صهیونیست‌ها و همچنین به نئونازی ها اصلا و ابدأ نمیشه اعتماد کرد!!!
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 2
    چه اعتماد داری یا نداری الان چاره ای جز صلح نداری وگرنه یا باید فرار کنی یا دستگیر میشوی از داخل چاه فاضلاب یا اگر عاقل باشی خودکشی میکنی بابت خسارت به مردم و کشور و تلفات بیش از ده هزار نفر سرباز بدبخت کمونیست که رفتند به جهنم از داخل تانک با جاولین و توپ
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      1 0
      روسیه با شما صهیونیست ها هنوز کار دارد جایی نمی رود مزدور برو تیپ اوکراین جذب شو تا سریع به بهشت اسرائیلی ها بفرستنت
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      0 0
      شتر در خواب بیند پنبه دانه...... سفارت های روسیه و ان شاء الله ایران بزودی در جمهوریهای دونتسک و لوهانسک و کریمه باز میشه و بعد روسیه و چین و ایران و ونزوئلا و.... همه میرن دنبال اربابای یانکیت به جرم جنایات جنگی!!!!
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 0
    روسها بخاطر نسل کشی روسها در اوکراین وارد جنگ شدند شانس اوکراینی ها نزدیک به صفر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس