نظامیان اوکراین برای بی‌اعتبار کردن مسکو، شهروندانشان را می‌کشند

معاون دبیر شورای امنیت ملی روسیه در سخنانی در ارتباط با موضوع شهر «بوچا» در حومه کی یف فاش کرد: نظامیان اوکراینی برای بی‌اعتبار کردن روسیه، آماده کشتن شهروندان خود شده بودند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رویترز، «دیمیتری مدودف» که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ میلادی رییس جمهور روسیه بوده و اکنون معاون دبیر شورای امنیت ملی این کشور به شمار می آید، درباره جنجال آفرینی اوکراین و محور غربی پیرامون موضوع ساختگی شهر بوچا تصریح کرد: اینها مطالب جعلی هستند که در تخیل بدبینانه و تبلیغاتی اوکراین رشد کرده‌ اند.

معاون دبیر شورای امنیت ملی روسیه در این باره اضافه کرد: آنچه اوکراین آن را مطرح می کند مربوط به مبالغ هنگفتی است که شرکت های تبلیغاتی غربی آن را دریافت می کنند.

وی در این باره افزود: (اجساد) تقلبی با مقادیر زیادی پول توسط شرکت‌های روابط عمومی غربی و سازمان‌ های غیردولتی ساخته شده‌ اند. نیروهای اوکراینی برای بی‌ اعتبار کردن روسیه، آماده کشتن شهروندان خود شده بودند.

به گزارش رویترز، وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد که شواهدی در دست دارد که نشان می‌ دهد نهادی موسوم به «مرکز اصلی هفتاد و دوم عملیات روانی اوکراین» به انجام چنین تبلیغاتی در روستایی در ۲۳ کیلومتری شمال غرب کی‌یف و همچنین در شهر سومی، کونوتوپ و دیگر شهرها کمک کرده است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است: نظامیان مرکز هفتاد و دوم عملیات روانی اوکراین فیلمبرداری صحنه‌ دیگری از غیرنظامیانی که گفته می‌شود در اثر اقدامات خشونت‌ آمیز نیروهای مسلح روسیه کشته شده‌اند را انجام دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 6
    روسیه معدن دروغ
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      3 0
      و امریکا دریای صداقت
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 5
    شما هر وقت شدی دبیر شورای امنیت ملی اونوقت بیا حرف بزن.
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    سگ دروغگو
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    وای!!! چقدر دقیق دست به افشاگری زد!!! واقعا خیلی عالی تونست این صحنه سازی ها رو بی اعتبار کنه!!! چرا این به ذهن بقیه نرسیده بود؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس