کاخ سفید: روسیه در هر زمانی ممکن است به اوکراین حمله کند

کاخ سفید مجددا ادعای خود درباره حمله روسیه به اوکراین را تکرار کرد و گفت که «روسیه در هر زمانی ممکن است به اوکراین حمله کند».

به گزارش مشرق، کاخ سفید در ادامه ادعاهای تکراری خود درباره حمله روسیه به اوکراین، بار دگر اعلام کرد که روسیه در هر زمانی ممکن است به اوکراین حمله کند.

بیشتر بخوانید:

دیپلمات آمریکایی: مذاکرات وین در مرحله حساسی قرار گرفته است

خبرگزاری رویترز به نقل از کاخ سفید گزارش داد: بایدن روز یکشنبه از شورای امنیت ملی خواهد خواست تا برای بررسی پرونده اوکراین تشکیل جلسه دهد.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اخیرا اعلام کرده است که اظهارات غرب درباره تهاجم روسیه به اوکراین تبلیغاتی، جعلی و ساختگی است.

لاوروف در مصاحبه با شبکه راشا تودی در این باره گفت: من مطمئن هستم که افرادی که کم و بیش به سیاست خارجی علاقه مند هستند متقاعد شده اند که همه اینها تبلیغات، جعلی و ساختگی است.

وی افزود: ما می دانیم که وزارت امور خارجه آمریکا به طور محرمانه به متحدان خود در ناتو اطلاع داده است که ما باید تا پایان فوریه منتظر "تهاجم" باشیم. در همان زمان، دبیرکل ائتلاف (ینس) استولتنبرگ ... اعلام کرد که آنها هیچ داده ای در مورد احتمال صد درصد "حمله" ندارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    1 0
    10 روز است جنگ را شروع کرده کاری هم به پیش نبرده اند انتظارشان پاسخ روس ها است روس ها هم با صبر و حوصله دارند منطقه را مدیریت می کنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس