کد خبر 1358592
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
تغییر سرمربی تیم ملی به صلاح نیست/ استقلال پیکان را دست کم نگیرد

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال با بیان اینکه تغییر اسکوچیچ در این مقطع به صلاح نیست گفت: نباید شرایط جدیدی را در تیم ملی به وجود بیاوریم.

به گزارش مشرق،‌ صادق ورمزیار در خصوص همگروهی ایران با انگلیس و آمریکا گفت: به اعتقاد من در گروه خوبی قرار گرفته ایم. فوتبال ما محک جدی خواهد خورد و اگر بتوانیم ابزارهای لازم را برای موفقیت تیم ملی تا شروع جام جهانی آماده کنیم به طور حتم نمایش قابل قبولی برابر حریفان خواهیم داشت و حتی می‌توانیم امیدوار باشیم که به مرحله بعد هم صعود کنیم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان خوبی داریم که تعداد زیادی از آنها در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و می‌توان به آنها امیدوار بود چون با فوتبال اروپا آشنا هستند و از تجربه بالایی برخوردارند. بنابراین، این شانس را داریم که با تدارک قوی بازی با تیم‌های بزرگ، حمایت مسئولان و اردوهای مناسب در جام جهانی حضور پیدا کرده و حتی به مرحله بعد صعود کنیم.

ورمزیار تاکید کرد: نباید زمان را از دست بدهیم حتی یک روز هم می‌تواند برای ما مفید باشد. امیدوارم مسئولان فوتبال ما و حتی متولیان امور کشور دست به دست هم داده تا شرایط و بستر مناسبی را فراهم کنند تا تیم ملی کشورمان بتواند در جام جهانی موفق باشد.

بیشتر بخوانید:

درخواست مهم اسکوچیچ از فدراسیون

وی در مورد تغییر سرمربی تیم ملی برای جام جهانی و برکنار اسکوچیچ گفت: به اعتقاد من این کار در این مقطع به صلاح فوتبال ما نیست. زمان زیادی تا شروع جام جهانی باقی نمانده است. اسکوچیچ شناخت خوبی از بازیکنان تیم ملی دارد و اعتقاد دارم اگر قرار باشد سرمربی جدیدی هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد تا بخواهد بازیکنان را بشناسد و با فوتبال ایران آشنا شود زمان زیادی را از دست خواهیم داد اما اسکوچیچ از فوتبال ما شناخت خوبی دارد. بازیکنان را می‌شناسد، به خصوصیات اخلاقی آنها واقف است و همین فاکتورها می‌تواند عامل موفقیت تیم ملی در جام جهانی شود.

مدافع پیشین تیم ملی در مورد دیدار روز سه شنبه استقلال برابر پیکان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: پیکان همیشه برای استقلال یک حریف سخت بوده است. مجتبی حسینی با اینکه تیمش جوان است اما آنها را به آمادگی کامل رسانده و اعتقاد دارم می‌توانند برای استقلال دردسرساز باشند. پیکان در جام حذفی هم مقابل استقلال قرار گرفت و آبی‌ها با خوش شانسی به مرحله بعد صعود کردند. فرهاد مجیدی می‌داند که باید آنالیز قوی از حریف داشته باشد. بازیکنانش را آماده این دیدار کند تا بتواند با برد مقابل پیکان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان استقلال دچار غرور نشده باشند. آبی‌ها باید هر بازی را برای خود یک فینال بدانند تا بتوانند با شکست ۷ حریف باقی مانده جام را بالای سر ببرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    بازی دفاعی و اتوبوسی در جام جهانی ممنوع حتی اگر شکست بخوریم
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    نمایش آبرومندانه تیم فوتبال ، یک حق الناس است و از حقوق اجتماعی مردم است . اگر اسکوچیچ موفق باشد باید مسولان فوتبال تشویق شوند ولی اگر موفق نشود باید تنبیه شوند و برکنار شوند . حالا اگر این نگاه وجود داشته باشد دیگر کسی در نگهداری و رد ایشان ابهام ندارد . اینها یک تیم مدیریتی هستند . تشویق و تنبیه با هم باید باشد . نمی شود که اسکوچیچ نتواند تاکتیک تیم را درست کند و مثل بازی با کره شکست حقارت آمیز بخورد و بعد پول و افتخار خودش را در جام جهانی بگیرد و مسولان هم سفر خارجی کنند و حقوق خود را بگیرند و بازیکنان هم پول خود را بگیرند و فقط مردم بدبخت حرص بخورند . خلاصه همه طرف ها با هر نتیجه ای برنده و استفاده کنند الا مردم ایران .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس