کد خبر 1359640
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
مرفاوی: حسینی نبود استقلال اولین شکستش را تجربه می‌کرد/ تیم ملی می‌تواند با یک برنامه‌ریزی مناسب به دور دوم جام جهانی صعود کند

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است آبی‌پوشان مقابل پیکان مرتکب اشتباهات زیادی شدند و اگر حسینی نبود آنها اولین شکست‌شان را تجربه می‌کردند.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی در خصوص تساوی استقلال مقابل پیکان در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال شروع خوبی داشت و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی گلزنی هم بکند ولی متاسفانه در ادامه این پیکانی‌ها بودند که ‌ سوار بر بازی شدند و حتی چندین موقعیت گلزنی هم خلق کردند که خوشبختانه به ثمر نرسید.   با اخراج داسیلوا در دقایق پایانی نیمه اول شرایط برای استقلال سخت‌تر شد چون بازیکنان باید در زمین دوندگی‌ زیادی را انجام دادند و همین موضوع باعث شد در دقایق پایانی از شرایط بدنی عقب بیفتند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد خطوط مختلف استقلال در زمین تصریح کرد:  در خط دفاع بعد از اخراج داسیلوا بازیکنان مرتکب اشتباهات زیادی شدند و اگر حسینی نبود ممکن بود استقلال اولین شکست فصلش را تجربه کند.   در خط حمله هم استقلال با تغییراتی که داشت نتوانست گلزنی کند. همان طور که من در گذشته هم گفته‌ام هنوز حضور ژستد در ترکیب استقلال برایم عجیب است. درست است که ژستد در دربی موفق به گلزنی شد ولی در خیلی از بازی‌های دیگر نتوانسته انتظارات را برآورده کند. استقلال اگر به دنبال قهرمانی است  باید تغییراتی را در تیم خود ایجاد کند.

مرفاوی در خصوص اینکه با وجود اختلاف ۶ امتیازی در صدر جدول شانس قهرمانی استقلال چقدر است؟ عنوان کرد: قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است. اگر استقلال، پیکان را شکست می‌داد تا حدودی قهرمانی‌اش مسجل می‌شد اما به هر حال هنوز اختلاف شش امتیازی پابرجاست و همین یک نقطه قوت برای این تیم محسوب می‌شود. نتیجه دو بازی استقلال مقابل سپاهان و فولاد  قهرمانی آبی‌پوشان را تضمین می‌کند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره قرعه‌ ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تصریح کرد: قرعه نسبتا خوبی نصیب تیم ملی شده است و به عقیده‌ام تیم ملی می‌تواند با یک برنامه‌ریزی مناسب به دور دوم جام جهانی صعود کند. بازی با انگلیس که یکی از قدرت‌های فوتبال دنیا است، سخت‌ترین بازی ما خواهد بود ولی می‌توانیم مقابل برنده پلی آف و آمریکا به پیروزی برسیم.

مرفاوی در پایان در خصوص اینکه اسکوچیچ باید روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد یا خیر گفت: اسکوچیچ نتایج خوبی را با تیم ملی گرفته است در حال حاضر بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس