کد خبر 1358567
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
پیشنهادات تیم ملی برای دیدارهای دوستانه/ اسکوچیچ بازی تدارکاتی با تیم‌های قوی می‌خواهد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درخواست کرده تیم ملی قبل از جام جهانی با تیم‌های قوی بازی دوستانه برگزار کند.

به گزارش مشرق، پس از انجام قرعه کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، مشخص شد تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم این رقابت ها باید به مصاف انگلیس، آمریکا و برنده دیدار پلی آف ولز/ اسکاتلند و اوکراین برود.

فدراسیون فوتبال درصدد است برای آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در این رقابت‌ها شاگردان دراگان اسکوچیچ در چند بازی دوستانه به میدان بروند.

بیشتر بخوانید:

خوشحال می‌شوم درخدمت اسکوچیچ باشم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد وضعیت دیدارهای دوستانه این تیم اظهار داشت: منتظر بودیم تا  این قرعه‌کشی انجام شود و پس از شناخت رقیبان، برای دیدارهای دوستانه حریفانی انتخاب کنیم که از لحاظ سبک بازی به حریفان‌مان در جام‌جهانی نزدیک باشند. در روزهای آینده با فدراسیون جلسات متداومی خواهیم داشت و به همین دلیل اکنون در ایران مانده‌ام. هرکاری از دست مان بربیاید انجام می‌دهیم تا تدارکات و آماده‌سازی تیم به خوبی انجام شود.

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: انتظار من است تیم‌های قوی را برای بازی دوستانه انتخاب کنیم و دلم نمی‌خواهد جلوی تیم‌هایی بازی کنیم که جواب سوالات و ابهامات را مورد ترکیب ندهند.

وی درمورد اینکه آیا با توجه به شرایط فعالی فدراسیون فوتبال امکان برگزاری دیدارهای دوستانه خوب وجود دارد، گفت : بله. حتما این طور است. کار را شروع کرده و همین الان از تیم‌های دیگر برای بازی‌های دوستانه پیشنهاداتی دریافت کرده‌ایم. می‌توانیم این کار را اتمام بدهیم و هرکسی مثل من از فدراسیون توقع دارد. قطعا باید تلاش کنیم تا بهترین شرایط برای تیم ملی که استحقاقش را دارد فراهم شود. زمان کافی برای انتخاب حریف تدارکاتی وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    پیشنهاد واژه ای ترکیبی فارسی است و با ات عربی نباید جمع زد!
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    6 2
    فوتبال یک شوی از قبل تعیین شدست مثل کشتی کج چرا شما نادونا اینقدر ساده اید؟
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    درخواست بده حد اقل 4تا تیم اروپایی بعد یادمون نرود در 8روز 3تا مسابقه هست ...تیمهای گروهمان همه قدرت بدنی بالا دارند تمرین تمرین تمرین
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    نمایش آبرومندانه تیم فوتبال ، یک حق الناس است و از حقوق اجتماعی مردم است . اگر اسکوچیچ موفق باشد باید مسولان فوتبال تشویق شوند ولی اگر موفق نشود باید تنبیه شوند و برکنار شوند . حالا اگر این نگاه وجود داشته باشد دیگر کسی در نگهداری و رد ایشان ابهام ندارد . اینها یک تیم مدیریتی هستند . تشویق و تنبیه با هم باید باشد . نمی شود که اسکوچیچ نتواند تاکتیک تیم را درست کند و مثل بازی با کره شکست حقارت آمیز بخورد و بعد پول و افتخار خودش را در جام جهانی بگیرد و مسولان هم سفر خارجی کنند و حقوق خود را بگیرند و بازیکنان هم پول خود را بگیرند و فقط مردم بدبخت حرص بخورند . خلاصه همه طرف ها با هر نتیجه ای برنده و استفاده کنند الا مردم ایران .
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    1 0
    بازی‌های تدارکاتی سنگین از الزامات است. بجای دور ریختن بیت المال روی مربیان گران و بی خاصیت چند بازی درجه یک برگزار کنید.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 1
    فدراسیون اول میگه با برزیل و فرانسه و اسپانیاو... بازی میکنیم بعد نزدیک جام که میشه شاید با روسیه و ونزوئلا وسوریه بازی کنیم.
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      1 1
      کره شمالی، چین و بلاروس رو فراموش کردی.
  • شاگر اول كلاس دوم متوسطه IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    3 0
    اينكه اخيرا گير داده ايد كلمات خارجى بكار نبرند از سيستم انترنت استرس ديپلماسى رنج ميبريد و عربى را زبان خارجى نميدانيد براى بانك چك جايگزين پيدا نكرديد اول زبان فارسى خودمان را اصلاح كنيد ، نگوييد پيشنهادات ، پيشنهاد يك كلمه فارسى است با ا ت جمع نميشود. پيشنهاد ها درست است
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    اسکوچیچ تخته گاز هر مدلی عشقته برو جلو . بیت المال 6 دانگ در اختیارته
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    عنوان خبر را اصلاح كنيد. پيشنهاد هاى اسكوچيچ ...
  • ایرانی در غرب AU ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    جناب اسکویچ لطفا در نظر گیرید.استرالیا جهت برنامه پزیرش صلاحیت در بازی های جام جهاني ابتدا باید در قطر بپای امارات برود.استرالیا نظیر حریفان ما در جام جهاني فوتبال اروپایی بازی میکند .این بهترین موقعیت براي یک دیدار تدارکاتی برای هر دو تیم مخصوصاً تیم ملی است که میتواند با کمترین هزینه صورت گزیند
  • ایرانی در غرب AU ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    جناب اسکویچ لطفا در نظر گیرید.استرالیا جهت برنامه پزیرش صلاحیت در بازی های جام جهاني ابتدا باید در قطر بپای امارات برود.استرالیا نظیر حریفان ما در جام جهاني فوتبال اروپایی بازی میکند .این بهترین موقعیت براي یک دیدار تدارکاتی برای هر دو تیم مخصوصاً تیم ملی است که میتواند با کمترین هزینه صورت گزیند
  • صمد IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    1 0
    برداشتن كلمات خارجى از زيان بزرگان كشور زحمت بى فايده است ظاهرش يك اقدام ادبى فرهنگى است ولى هرگز موفق نخواهيم شد. فرض كنيم قانون هم بشود مرتكبين جريمه هم بشوند باز موفقيت صفر است. مثل تخلفات رانندگى نميشود جاوگبرى كرد.. برويم فكر نان كنيم كه خربزه آب است. در يك نانوايي فانتزى واقع در مقصود بك تجريش از ٢ روز پيش باگت چاودار ٣٠ درصد گران شده ميگويند آرد چاودار گران شده ممكن است تصور كنيم براى پول دار ها مهم نيست ولى براى اداره كردن كشور مهم است كه هر روز يك فرصت طلب سر و كله اش پيدا ميشود و فرصت طلب هاى ديكر را دنباله رو ميكنند.
  • ایرانی در غرب AU ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    صمد خان من با شما موافقم خیلی مشگل است برخی از لغات خارجی مثل این است که حتی در فرهنگ ما فارسى بشمار میایند. مثلا در نوشته‌های شما لغت فانتزی و باگت خارجی هستند و جایی در زبان فارسی ندارند ولی بسیاری از لغات فارسی در دوران اخیر از طريق رسمی زبان دانان فارسی وارد زبان شده و مورد استفاده است. در مورد فانتزی ما لغت خیالی و یا توهمی را داریم و در مورد باگت من فکر میکنم ما انرا میتوانیم بعنوان لغت خارجی خاص بدون معادل قبول کنیم. نظیر لغت لواش که به عنوان یک نان خاص که در فرهنگ غرب وارد واستفاده میشود.
    • صمد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      0 0
      از ايرانى در غرب متشكرم كه بمن كمك كرد نميتوانيم بجاى فانتزى بگوييم نان خيالى. و يا باگت جايگزين فارسىن ندارد. اين عزير ايرانى چند مورد ديگر ديدگاه ها را تحليل كردند و براى من تاسف ايجاد كردند اين نخبگان ايرانى چرا ترك وطن كردند و در كشوربه تصوير پرچم اش را در ديدگاه ميبينيم زندگى ميكنند؟
  • شهریار IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    پیشنهاد: ایرلند کانادا روسیه ۰۰۰ استرالیا مکزیک بلاروس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس